DTM: Κίνητρα για την προσέλευση νέων κατασκευαστών και η περίπτωση των Ιαπώνων

Σχετικά άρθρα

H αποχώρηση της Mercedes από το DTM στο τέλος του 2018 έχει φέρει τριγμούς στο κορυφαίο Πρωτάθλημα Τουρισμού και το μέλλον του θεσμού κάθε άλλο, παρά ευοίωνο φαίνεται. Μπορεί ο επικεφαλής του DTM Gerhard Berger να έχει δηλώσει ότι το πρωτάθλημα μπορεί να συνεχίσει και χωρίς τη Mercedes και οι λύσεις που εξετάζονται για το 2019 να είναι αρκετές, ωστόσο, το DTM πρέπει να αλλάξει πολλά για να παραμείνει άκρως ανταγωνιστικό και θεαματικό.

Audi και BMW επανεξετάζουν τη συμμετοχή τους για μετά το 2018, η (νέα) κατάσταση πρέπει να αξιολογηθεί ενδελεχώς και ο αγωνιστικός διευθυντής της BMW, Jens Marquardt, δήλωσε για το τι μέλλει γενέσθαι, “εμπλέκοντας” και τους Ιάπωνες του Super GT:

Ο στόχος, πλέον, είναι να βρούμε τα κίνητρα να προσελκύσουμε νέους κατασκευαστές, πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτά.

Ήδη αγωνίζονται τρεις κατασκευαστές στο Super Gt, με σχεδόν ίδιους κανονισμούς με εμάς, και είναι ό,τι κοντινότερο σε επιλογή από αυτές που έχουμε.

Έτσι, ας προσελκύσουμε τους Ιάπωνες, που είναι το Plan A μας, και μετά βλέπουμε για το Plan B.

Ερωτηθείς για το αν η αποχώρηση της Mercedes επηρεάζει την πιο γρήγορη εναρμόνιση DTM και Super Gt, o Γερμανός απάντησε σχετικά:

Αυτό θα πρέπει να το εξακριβώσουμε στις συζητήσεις με όλους τους εμπλεκόμενους, όπως συνέβη και με εμάς το 2010 και στην ακόλουθη επιστροφή μας στο DTM το 2012.

Χρειάζεται να καταλήξουμε σε κάθε (πιθανή) επιλογή και να δούμε ποια είναι η πιο ελκυστική. Με τα υπάρχοντα δεδομένα, το DTM πρέπει να προσαρμοστεί.

Η κατάσταση έχει αλλάξει και πρέπει να δούμε τι χρειάζεται να κάνουμε, να κρατήσουμε, δηλαδή, τα καλά στοιχεία και να δούμε ποια χρειάζεται να τροποποιήσουμε.

Η προσέλευση νέων κατασκευαστών είναι ίσως η άμεση προτεραιότητα αυτή τη στιγμή στο DTM, o Berger είχε εκφραστεί ανοιχτά για μια επιστροφή της Alfa Romeo, ενώ, ο αγωνιστικός διευθυντής της Audi, Dieter Gass, αποκάλυψε στο πλαίσιο του πέμπτου γύρου του πρωταθλήματος ότι υπήρχαν και υπάρχουν ακόμα συζητήσεις μεταξύ της ITR και κατασκευαστών για συμμετοχή τους στο DTM το 2019. Από την άλλη, o Marquardt διετέλεσε development manager της Toyota Motosport, ήταν αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας της Toyota στην Formula 1 το 2008 και είναι εμφανές ότι γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις. Εξάλλου, δεν είναι τυχαία η αναφορά στους Ιάπωνες του Super Gt:

Πρέπει να είμαστε ανοιχτοί στα πάντα και να διευρύνουμε τους ορίζοντες μας για να δούμε τι μπορεί να συζητηθεί.

Όσο περισσότεροι κατασκευαστές, τόσο πιο σταθερό θα είναι το πρωτάθλημα. Πρέπει να δούμε συνολικά την εικόνα και πώς θα ταιριάξουμε. Οι Ιάπωνες αγωνίζονται με τετρακύλινδρους, turbo κινητήρες, εμείς με ατμοσφαιρικούς οκτακύλινδρους,

Αλλά, μπορούμε να προσπαθήσουμε να αγωνιστούν αυτά τα αυτοκίνητα μαζί, όπως στο παρελθόν. Χρωστάμε στους οπαδούς και τους υποστηρικτές μας να βάλουμε τα δυνατά μας, να παραμερίσουμε τον εγωισμό μας και να διασφαλίσουμε το μέλλον του πρωταθλήματος.

ΠηγήAutosport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...