Το DTM έχει μπει ήδη από φέτος σε μια νέα εποχή. Οι αλλαγές σε αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς είναι εκτεταμένες, ώστε το θέαμα και ο ανταγωνισμός να διατηρηθούν σε αρκετά υψηλά επίπεδα. Οι διοργανωτές γνωρίζουν αρκετά καλά ότι το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού πρέπει να επιστρέψει-τηρουμένων των αναλογιών- στην “χρυσή εποχή” των μέσων της δεκαετίας του ’90 και ότι η προσθήκη περισσότερων κατασκευαστών στο πρωτάθλημα θα έφερε πολλαπλά οφέλη στη δημοτικότητα του θεσμού, που τα τελευταία χρόνια βλέπει μια μικρή μείωση της θεαματικότητας και της προσέλευσης των φιλάθλων στις πίστες.

Από φέτος, το νέο “αφεντικό”του DTM είναι ο δημοφιλής πρώην πιλότος της Formula 1 Gerhard Begrer, ο οποίος, αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, έσπευσε να τονίσει τη δημιουργία επαφών και συνεργασιών με άλλους κατασκευαστές. Αν η σκέψη σου πάει σε μια εταιρεία που στρίμωξε τους Γερμανούς για τα καλά μέσα στο σπίτι τους, τότε είσαι σε σωστό δρόμο. Ας δούμε τι ανέφερε σε συνέντευξή του ο Αυστριακός:

Έχουμε 18 αγώνες, εκ των οποίων, οι έξι θα διοργανωθούν εκτός Γερμανίας (Ουγγαρία, Ολλανδία, Ρωσία). Στο πρωτάθλημα συμμετέχουν οι BMW, Mercedes και Audi και μόνο την επιστροφή της Alfa Romeo θέλουν διακαώς οι φίλαθλοι!

Τώρα που η Ferrari επέστρεψε δυναμικά στο δρόμο των επιτυχιών στην F1, θα ήταν πολύ ωραίο για την  Alfa Romeo να επιστρέψει στο DTM με την Giulia, ίσως και από του χρόνου διότι με ένα τέτοιο αυτοκίνητο κύρους, θα έβρισκε υψηλό ανταγωνισμό στο πρωτάθλημα.

Σκοπεύω να μιλήσω στον Marchionne για τη σκέψη μου αυτή. Ξεκίνησα την αγωνιστική μου καριέρα με Alfasud και έχω τις Alfa Romeo και Ferrari στην καρδιά μου.

Ανοιχτή η πρόσκληση, λοιπόν, στον CEO της Fiat Chrysler Automobiles Sergio Marchionne να επιστρέψουν οι Ιταλοί στο DTM, ίσως πάμε σε ναυάγιο με τους Ιάπωνες όσον αφορά την υιοθέτηση της Class One, αφού για έναν ακόμη χρόνο, θα αγωνίζονται οι Γερμανοί με ατμοσφαιρικά V8 κινητήρια σύνολα, εν αντιθέσει με το πρωτάθλημα του Super GT στο οποίο οι Ιάπωνες κάνουν χρήση των δίλιτρων, turbo κινητήρων.

Συνεχίζοντας την κουβέντα περί “Αlfa Romeo και DTM”, ο Βerger το πήγε και λίγο παραπέρα, εμπλέκοντας τους Vettel, Raikkonen, Hamilton και Bottas!Έχουμε δει πολλούς πρώην πιλότους της F1 που διάλεξαν να αγωνιστούν στο DTM, κλείνοντας μια πολυετή καριέρα ή ψάχνοντας τον επόμενο σταθμό της. Αλλά, στην προκειμένη περίπτωση, ο Αυστριακός εννοεί να αγωνίζονται στο DTM οι πιλότοι παράλληλα με τις υποχρεώσεις τους στην Formula 1.

Μπορείτε να φανταστείτε τους Hamilton και Bottas να αγωνίζονται με τη Mercedes ενάντια  στους Vettel και Raikkonen με την Alfa Romeo; Είμαι σίγουρος ότι ένας τύπος σαν τον Vettel θα το διασκέδαζε αυτό. Αν ήταν στο χέρι τους, θα μπορούσαν να αγωνίζονταν παντού, όπως και να έρθουν να αγωνιστούν και στο DTM.

Τολμηρή ιδέα, σίγουρα, αυτή του Berger και αν υπήρχαν οι κατάλληλες προϋποθέσεις, πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να θαυμάσουμε τους πιλότους της F1 στο DTM. Προκλήσεις υπάρχουν και η συμμετοχή τέτοιου βεληνεκούς οδηγών μόνο θετικά θα προσφέρει στο πρεστίζ του πρωταθλήματος. Ίδωμεν!

 

  • ak156

    Από το στόμα σου και στου Marchionne το αφτί…

  • μακαρι ..εγω θα το παω ακομα παραπερα … φανταζεστε τον αλονσο να αγωνιζετε με το χοντα σιβικ ταπερ ;;;

  • antonis

    Το σωστό ειναι αυτό κ Οχι η φ1 που θελει ο σερτζιο.

    • Mika

      Makes more sence!!!

  • καλα αυτο το rendering στο αρθρο με την Ιουλια…..ΑΡΡΩΣΤΟ !!!!

    • Tasos

      Πήγα να γράψω ακριβώς το ίδιο αλλά λέω κάτσε να δω μήπως με πρόλαβε κανείς…πόσο κ@υλα!!!!

  • DarkV12Tdi

    Μακάρι να επιστρέψει! ναι να βλέπουμε επικές κόντρες σαν τις παλιές εποχές του DTM που κόντραρε η alfa romeo με 190Ε DTM, M3 E30 DTM,C180 DTM κτλ, E36 DTM κτλ

    • Anestis Genk

      Αυτά τα αυτοκίνητα ήταν αυτοκίνητα παραγωγής. Στο σημερινό DTM τρέχουν πρωτότυπα που είναι renderings των μοντέλων παραγωγής.
      Για μένα αυτό είναι ουσιώδης διαφορά.

    • DarkV12Tdi

      Όντως! έχουν μεγάλες διαφορές με το όχημα παραγωγής στο σημερινό DTM,από μέσα τους θυμίζει εκείνα των LMP σε στήσιμο.
      Καλά θα ήταν να τρέχανε μοντέλα παραγωγής με εξωτερική εμφάνιση να διαφέρει από τα παραγωγής (πχ φουσκωμένα φτερά,χαμήλωμα,τεράστια λάστιχα,αεροτομές κτλ) στο εσωτερικό τους να εξακολοθούσαν να είναι ίδια με των παραγωγής αλλά να είναι βελτιωμένα όσο πάει, πχ στο μοτέρ ας πούμε να διαλέξουν το κορυφαίο κινητήρα και τον βελτιώνουν πχ AMG V8- RS4-RS6 V8 4.0 – M3 κτλ.

  • ThePetrolhead

    Να ενας ανθρωπος με οραμα!τετοιους επρεπε να χει η F1, οχι αυτους τους ξενερωτους που κατεστρεψαν το αθλημα!

  • Yiannis Kontopoulos

    Αν δεν ήταν ο Marchione, θα ειχαμε κάποια ελπίδα.