Το DTM έχει μπει ήδη από φέτος σε μια νέα εποχή. Οι αλλαγές σε αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς είναι εκτεταμένες, ώστε το θέαμα και ο ανταγωνισμός να διατηρηθούν σε αρκετά υψηλά επίπεδα. Οι διοργανωτές γνωρίζουν αρκετά καλά ότι το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού πρέπει να επιστρέψει-τηρουμένων των αναλογιών- στην “χρυσή εποχή” των μέσων της δεκαετίας του ’90 και ότι η προσθήκη περισσότερων κατασκευαστών στο πρωτάθλημα θα έφερε πολλαπλά οφέλη στη δημοτικότητα του θεσμού, που τα τελευταία χρόνια βλέπει μια μικρή μείωση της θεαματικότητας και της προσέλευσης των φιλάθλων στις πίστες.

Από φέτος, το νέο “αφεντικό”του DTM είναι ο δημοφιλής πρώην πιλότος της Formula 1 Gerhard Begrer, ο οποίος, αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, έσπευσε να τονίσει τη δημιουργία επαφών και συνεργασιών με άλλους κατασκευαστές. Αν η σκέψη σου πάει σε μια εταιρεία που στρίμωξε τους Γερμανούς για τα καλά μέσα στο σπίτι τους, τότε είσαι σε σωστό δρόμο. Ας δούμε τι ανέφερε σε συνέντευξή του ο Αυστριακός:

Έχουμε 18 αγώνες, εκ των οποίων, οι έξι θα διοργανωθούν εκτός Γερμανίας (Ουγγαρία, Ολλανδία, Ρωσία). Στο πρωτάθλημα συμμετέχουν οι BMW, Mercedes και Audi και μόνο την επιστροφή της Alfa Romeo θέλουν διακαώς οι φίλαθλοι!

Τώρα που η Ferrari επέστρεψε δυναμικά στο δρόμο των επιτυχιών στην F1, θα ήταν πολύ ωραίο για την  Alfa Romeo να επιστρέψει στο DTM με την Giulia, ίσως και από του χρόνου διότι με ένα τέτοιο αυτοκίνητο κύρους, θα έβρισκε υψηλό ανταγωνισμό στο πρωτάθλημα.

Σκοπεύω να μιλήσω στον Marchionne για τη σκέψη μου αυτή. Ξεκίνησα την αγωνιστική μου καριέρα με Alfasud και έχω τις Alfa Romeo και Ferrari στην καρδιά μου.

Ανοιχτή η πρόσκληση, λοιπόν, στον CEO της Fiat Chrysler Automobiles Sergio Marchionne να επιστρέψουν οι Ιταλοί στο DTM, ίσως πάμε σε ναυάγιο με τους Ιάπωνες όσον αφορά την υιοθέτηση της Class One, αφού για έναν ακόμη χρόνο, θα αγωνίζονται οι Γερμανοί με ατμοσφαιρικά V8 κινητήρια σύνολα, εν αντιθέσει με το πρωτάθλημα του Super GT στο οποίο οι Ιάπωνες κάνουν χρήση των δίλιτρων, turbo κινητήρων.

Συνεχίζοντας την κουβέντα περί “Αlfa Romeo και DTM”, ο Βerger το πήγε και λίγο παραπέρα, εμπλέκοντας τους Vettel, Raikkonen, Hamilton και Bottas!Έχουμε δει πολλούς πρώην πιλότους της F1 που διάλεξαν να αγωνιστούν στο DTM, κλείνοντας μια πολυετή καριέρα ή ψάχνοντας τον επόμενο σταθμό της. Αλλά, στην προκειμένη περίπτωση, ο Αυστριακός εννοεί να αγωνίζονται στο DTM οι πιλότοι παράλληλα με τις υποχρεώσεις τους στην Formula 1.

Μπορείτε να φανταστείτε τους Hamilton και Bottas να αγωνίζονται με τη Mercedes ενάντια  στους Vettel και Raikkonen με την Alfa Romeo; Είμαι σίγουρος ότι ένας τύπος σαν τον Vettel θα το διασκέδαζε αυτό. Αν ήταν στο χέρι τους, θα μπορούσαν να αγωνίζονταν παντού, όπως και να έρθουν να αγωνιστούν και στο DTM.

Τολμηρή ιδέα, σίγουρα, αυτή του Berger και αν υπήρχαν οι κατάλληλες προϋποθέσεις, πιστεύω ότι θα μπορούσαμε να θαυμάσουμε τους πιλότους της F1 στο DTM. Προκλήσεις υπάρχουν και η συμμετοχή τέτοιου βεληνεκούς οδηγών μόνο θετικά θα προσφέρει στο πρεστίζ του πρωταθλήματος. Ίδωμεν!