Ο Valtteri Bottas πήρε την σκυτάλη από τον Lewis Hamilton και στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του GP της Ιταλίας στην πίστα της Monza, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, πετυχαίνοντας χρόνο 1:21.406.

Ο Hamilton βρέθηκε 0,056 δευτερόλεπτα πίσω του, ενώ τρίτος ήταν ο Sebastian Vettel με χρόνο 1:21.546. Ακολούθησε ο Kimi Raikkonen με 1:21.804, με την πρώτη 10αδα να συμπληρώνεται από τους Max Verstappen, Daniel Ricciardo, Stoffel Vandoorne, Fernando Alonso, Esteban Ocon και Felipe Massa.

1Αποτελέσματα

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Valtteri Bottas Mercedes 1:21.406   25
2 Lewis Hamilton Mercedes 1:21.462 +0.056s 24
3 Sebastian Vettel Ferrari 1:21.546 +0.140s 33
4 Kimi Räikkönen Ferrari 1:21.804 +0.398s 34
5 Max Verstappen Red Bull Racing TAG Heuer 1:22.409 +1.003s 34
6 Daniel Ricciardo Red Bull Racing TAG Heuer 1:22.752 +1.346s 22
7 Stoffel Vandoorne McLaren Honda 1:22.947 +1.541s 31
8 Fernando Alonso McLaren Honda 1:22.968 +1.562s 31
9 Esteban Ocon Force India Mercedes 1:22.977 +1.571s 43
10 Felipe Massa Williams Mercedes 1:22.985 +1.579s 42
11 Carlos Sainz Toro Rosso 1:23.150 +1.744s 21
12 Nico Hulkenberg Renault 1:23.272 +1.866s 14
13 Jolyon Palmer Renault 1:23.317 +1.911s 34
14 Sergio Perez Force India Mercedes 1:23.352 +1.946s 43
15 Lance Stroll Williams Mercedes 1:23.403 +1.997s 36
16 Romain Grosjean Haas Ferrari 1:23.567 +2.161s 31
17 Kevin Magnussen Haas Ferrari 1:23.650 +2.244s 20
18 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:24.253 +2.847s 28
19 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 1:24.894 +3.488s 39
20 Pascal Wehrlein Sauber Ferrari 1:25.295 +3.889s 25

 

  • F1fan

    Ευτυχως που εβρεξε! :D Η Mercedes φαινεται να εχει το πλεονεκτημα,κι η Ferrari μαλλον θα πρεπει να καταφυγει στο slipstreaming αμα θελει να διεκδικησει την pole.Πισω θα γινει δυvατη μαχη για τις θεσεις 5-8 αναμεσα σε F.I & Williams.To slipstreaming πετυχε στην McLaren,αλλα δυσκολα να την δουμε κ αυριο τοσο ψηλα…Ουτε η Renault καλη,λογικο ομως!

    • Mitsos Ribopaido

      Ρε συ Παρασκευή ή φερραρι τρέχει με παλιό κινητήρα και ότι με το τωρινο… Κλασικά.. Επίσης τελική έφτασε 334 με την χαας 344….
      Πάμε να δούμε αύριο.. Εγώ πάντως ένα έχω να πω..
      Φερνάντο το αξίζεις
      Υ.Γ καλο το iPhone αλλά μάπα σε φώτο από tv :P https://uploads.disquscdn.com/images/2257d4f23d538566ae86a97cc0b5db3d7445857e4451df35890be4211b014ff9.jpg

    • Fαν1ς

      Κατακόκκινο!!! Μου θυμίζει τα γραπτά μου στο σχολείο……!!!

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχα ασταααα

    • F1fan

      Μπορουσε κ χειροτερα :D
      H Energy Store & Control Electronic ειναι πολυ χαμηλα :P :P

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχα high score here I Come!!

  • Gestione Sportiv@

    Η Monza, η πίστα που θέλει δυνατό κινητήρα από το κάθε μονοθέσιο, φανερώνει το πλεονέκτημα της Mercedes έναντι των άλλων τριών κατασκευαστών κινητήρων της F1.
    Η ομάδα του Brackley δείχνει προς ώρας να έχει το πάνω χέρι λόγω ισχύς του κινητήρα, ίσως και λόγω της καύσης λαδιού που είναι στο 1,2l………..
    Από εκεί και πέρα, η Ferrari ακολουθεί κατά πόδας, έχοντας μειώσει τη διαφορά από της Mercedes σε σχέση με το FP2.
    H RBR δείχνει σταθερή αν και την Κυριακή θα είναι ουσιαστικά ο συνδετικός κρίκος μεταξύ των group Mercedes/Ferrari και του υπόλοιπου grid που θα ακολουθεί.
    Η Honda έκανε και πάλι κάποια μαγικά και έφερε τους οδηγούς της McLaren στην πρώτη δεκάδα μαζί με τις ομάδες της F.I., της Williams, της STR, της Renault και της Haas να είναι πάνω κάτω στα ίδια σε ένα ανακατεμένο grid και την Sauber να αρκετά πίσω, λόγω του κινητήρα της Ferrari spec 2016.
    Πάντως, όλοι λένε ότι για το Μιλάνο και την αποπνικτική ατμόσφαιρα λόγω των καυσαερίων, αλλά σήμερα στη Monza ήταν ακόμα χειρότερα από τον κινητήρα της Renault στην πλάτη της STR του Sainz Jr (xaxaxaxax)……………………….. https://uploads.disquscdn.com/images/4e16add24061cd6dd21b9822202999085a2a1f71bd27c80a91b723ae1d700dfb.jpg

  • Fαν1ς

    Αυτό που έχει γίνει με την FIA είναι απίστευτο! Για όσους δεν γνωρίζουν αποφασίστηκε από εδώ και στο εξής όσοι φέρουν καινούργιο κινητήρα θα έχει όριο καύσης λαδιού 0,9 ενώ όσοι έχουν φέρει κινητήρα ως και το σπα έχουν όριο το 1,2!Γιαυτό και η Mercedes έφερε άρον άρον τον 4ο και τελευταίο κινητήρα για φέτος… Άρα μόλις φέρει η Ferrari καινούργια αναβάθμιση θα έχουν καταφέρει εκεί στην fia να τρέχουν οι δύο διεκδικητές με διαφορετικούς όρους ο καθένας! Είστε επικινδυνοι ρε……!!! Το halo σας μάρανε να δούμε πως θα προστατευτουμε από εσάς!!!

    • Spider

      Θα μπορούσαμε και εμείς να φέρουμε καινούργιο κινητήρα στο Σπα και να ισχύει και για μας το ίδιο. Μάλλον όμως οι μηχανικοί της Mercedes ήταν ποιό γρήγοροι στην εξέλιξη..

    • Akis-F1 FAN

      Είχε γίνει μια άτυπη συμφωνία από όλους τους κατασκευαστές να μην φέρει κανείς αναβάθμιιση στο Σπα γι αυτόν τον λόγω την οποία φυσικά η Μερκ καταπάτησε….θα μου πεις σε ένα τόσο ανταγωνιστικό άθλημα τι είνα μια άτυπη συμφωνία, αλλά το ότι μόνο η μερκ έπαιξε πούστικ@ λέει πολλά…επίσης η φερράρι είχε ζητήσει να εφαρμοστεί άμεσα ο κανονισμός αλλά η FIA αρνήθηκε γιατί σύμφωνα με αυτή κανείς δε θα έφερνε αναβαθμισμένο κινητήρα στο Σπα…

    • Fαν1ς

      Έκανε ότι έκανε η Mercedes και καλά έκανε…. Το θέμα είναι πως δεν γίνεται σαν διοργανώτρια αρχή να βάζεις καινούργιους κανόνες κατά την διάρκεια μια χρονιάς και να δημιουργεις τέτοιες ανισορροπιες σε ένα οριακό πρωτάθλημα! Για εμένα λοιπόν θα έπρεπε να δείξει γρήγορα αντανακλαστικα και να πει αναστέλλεται το όριο καύση λαδιού και θα πρέπει οι ομάδες να συμορφωθουν με αυτό από την νέα χρονιά…. Θυμίζω πως είναι η δεύτερη φορά φέτος που δεν παίρνει η fia ξεκάθαρη θέση για ένα συμβάν μετά το περιστατικό με την εκκίνηση του Μποτας που μιλούσε για κίνηση μεν αλλά μέσα στο επιτρεπτό όριο (ποιο είναι αυτό ένας θεός ξέρει) και δεν ήταν ξεκάθαρη( να πει κίνηση έστω και ελάχιστη πριν το σβήσιμο των φώτων ίσον ποινή) ….για να μην μιλήσω για τις ποινές των οδηγών από γκραν πρι σε γκραν πρι που είναι με άλλα μέτρα και άλλα σταθμά λόγω διαφορετικής σύνθεσης σε κάθε αγώνα! Τρεχαγυρευοπουλος Δλδ…. Σκέψου σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου το τράβηγμα της μπλούζας να είναι κίτρινη στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη κόκκινη!Αστεία πράγματα Δλδ….

    • Akis-F1 FAN

      Όπως τα λες είναι…αν και διαφωνώ στο καλά έκανε η Μερκ…από την άλλη βέβαια η Μερκ βρήκε ένα παραθυράκι και το εκμεταλλεύτηκε έστω και ανήθικα…από κει και πέρα όμως είναι καθαρά ευθύνη της FIA να εξασφαλίσει ότι τρέχουν όλες οι ομάδες με το ίδιο όριο. Πρέπει ή να αφήσει το όριο στα 1,2 για όλους ή να το κάνει 0,9 ΚΑΙ για τη Μερκ…αλλιώς μιλάμε για αστεία πράγματα. Πέρα από το σπρώξιμο που τρώνε οι οδηγοί της όπως λες….10 sec stop and go ο Κιμι επειδή δε σήκωσε στις κίτρινες σημαίες στο στο Σπα και ο Μποττας που τον έχει εμβολίσει 2-3 φορές φέτος τίποτα….

    • Fαν1ς

      Ακριβώς όπως τα λες για κιμι αλλά και γενικά για τις ποινές μιλάμε για ανοιχτή πληγή…. Είναι δύσκολο να δημιουργηθει ένας κανονισμός που να λέει έκανες αυτό τότε η ποινή σου είναι αυτή….; Άλλοτε 10″ stop and go, Άλλοτε 5″ ποινή στην τελική κατάταξη…. Αλλοτε drive through penalty Και γενικά ότι μας γουστάρει…. Όσον αφορά το θέμα της Mercedes και το κατά πόσον καλά έκανε το λέω Γτ δεν περιμένω από έναν συμμετέχοντα σε έναν αγώνα η σε μια διοργάνωση να κρατήσει την ισονομια… Δεν είναι δουλειά του! Δουλειά του είναι να νικήσει και κάποιοι το κάνουν με οποιονδήποτε τροπο(ηθικό-ανήθικο)…. Εγώ δεν θα εξετάσω τι κάνουν οι συμμετέχοντες λοιπόν… Εξετάζω τι κάνει η διοργανώτρια αρχή που είναι δουλειά της να κρατάει την ισονομια και την αξιοπιστία του πρωτάθληματος ανάμεσα στους ανταγωνιστές-συμμετεχοντες!

    • Akis-F1 FAN

      Για το πρώτο που λες νομίζω φταίει σε μεγάλο βαθμό ότι οι αγωνοδίκες αλλάζουν από αγώνα σε αγώνα. Αλλά σίγουρα πρέπει να κάνουν κάτι για να υπάρχει μεγαλύτερη σταθερότητα στις ποινές. Στο 2ο ναι δεν είπα ότι φταίει η Μερκ…απλά είπα ότι έκανε κάτι ανήθικο….αυτή που φταίει είναι η FIA αν επιτρέψει να τρέχουν οι ομάδες με άλλους κανονισμούς ουσιαστικά.

    • Fαν1ς

      Αυτό πιστεύω και εγώ πως είναι το πρόβλημα (διαφορετική σύνθεση των αγωνοδικων από αγώνα σε αγώνα) και για αυτό είπα το παράδειγμα με το τράβηγμα της μπλούζας…. Θα επρεπε λοιπόν να υπάρχει rulebook που να προβλέπει συγκεκριμένες ποινές για συγκεκριμένες παραβάσεις… Αλλά η fia χρόνια τώρα έχει αλλεργία στα ξεκάθαρα πράγματα! Πάντα είχε αδυναμία στα μικροπολιτικα παιχνίδια στο παρασκήνιο και στις μη ξεκάθαρες αποφάσεις! Η ταινία του Σένα δείχνει πως λειτουργούσε η fia παλιά και πιστεύω χωρίς να γνωριζω στο 100% βέβαια πως δυστυχώς ακόμα και τώρα έτσι λειτουργεί….. Είναι πολλά τα συμφεροντα! Για να μην παρεξηγηθώ δεν λέω πως ευνοεί την Mercedes και αδικεί την Ferrari… Λέω πως άλλοτε ευνοεί τον έναν αλλοτε τον άλλο άλλοτε συγκεκριμένο οδηγό και γενικά είναι όπου φυσάει ο άνεμος…

    • Maleas George

      Η Merc ισχυρίζεται ότι στο Spa έτρεξε με 0,9 lt/100 km παρότι μπορούσε 1,2 αλλά γιατί να τους πιστέψουμε…

    • Fαν1ς

      Η Mercedes μας δουλεύει θα πω εγώ… Γιαυτό ζορίστηκαν να φέρουν τον 4ο κινητήρα στο σπα! Και ο τοτο έλεγε αν η Ferrari αισθάνεται αδικημένη μπορούμε να το συζητήσουμε μαζί της πίσω από τις πόρτες για το καλό του αθλήματος…. Και τώρα λέει πως έτρεξε μέσα στα όρια! Ψυχαρες Γερμανοί με συγκίνησατε…

    • Mitsos Ribopaido

      Αμ ισχύει αυτό π λες George…σημαίνει το χειρότερο… Ότι η μερκ η γ…όλα μπορεί να ρυθμίζει,όπως είχαμε πει μερικοί τότε, το καταναλισκομενο λάδι.. Τραγικό.. Ρε πουστη μηχανικε τς λες σε όλο το autoblog

  • Akis-F1 FAN

    Κάνει δουλειά το λαδάκι ;-P Πέρα από την πλάκα δεν ξέρω τι θα κάνει άυριο η φερράρι αλλά νομίζω πρέπει να εξετάσουν το slipstream…το έκαναν και παλαιότερα και το κάνει και η Μακλάρεν τώρα.

    • Mitsos Ribopaido

      Άκη τα είπαμε για Παρασκευή

    • Akis-F1 FAN

      Ναι δε διαφωνώ, αλλά να τους νικήσουμε αύριο ΔΕ γίνεται με τον 3ο κινητήρα ότι και να έχουμε από αεροδυναμική.

    • Mitsos Ribopaido

      Θα δούμε στο fp3, δεν διαφωνώ αλλά έχω κάτι άλλο στο νου μου… Αναμονή

  • LJ

    Παρασκευή η καλή μας ημέρα. Η μέρα που κάνουμε όνειρα και ελπίζουμε. Μετα βέβαια έρχεται το Σάββατο. Για να μη μιλήσω για την Κυριακή…

  • paparoach

    Καταλαβε κανεις γιατι εχει μεγαλη διαφορα στην τελικη ο φεττελ απο τον κιμι? Αλλο σεταπ? Ειδα οτι ο κιμι ριχνει στο 1ο τμημα 2 δεκατα στον σεμπ. Αλλα 2ο και 3 χανει συνολικα σχεδον 5.

  • gronholm89

    Ρε σεις Φερραρικοι, Φεττελικοι ή οποιον υποστηριζεται τελος παντων, κοψτε την κλαψα καποια στιγμη. Μετα απο πολλαααα χρονια η ομαδα δειχνει σωστη, δυνατη, ειναι μπροστα στο πρωταθλημα οδηγων, πολυ κοντα στο κατασκευαστων, ανταγωνιστικοτατη οσο δεν παει και εσεις καθεστε και ασχολειστε γιατι εφερε αλλο κινητηρα η Mercedes στο Spa και αν καιει 2 κλανιες παραπανω λαδι. Σε καθε αγωνα βρισκετε κατι να παραπονεθειτε. Δεν λεω να μην πειτε την αποψη σας ή τα παραπονα σας (που σιγουρα θα υπαρχουν καποια στιγμη) αλλα κοντευει να γινει επαγγελμα!!

    • Akis-F1 FAN

      Σε ένα πρωτάθλημα που είναι τόσο κοντά τέτοιες λεπτομέρεις κάνουν μεγάλη διαφορά. Αν ήταν ο οδηγός σου ή ομάδα σου απέναντι σ αυτήν την αδικία μια χαρά θα “έκλαιγες” και συ.

    • gronholm89

      Αλλο η κλαψα, αλλο τα παραπονα. Να παραπονεθει καποιος, αλλα οχι ολο αυτο! Επισης προσωπικα δεν βλεπω καμια αδικια. Γνωμη μου!

    • Akis-F1 FAN

      Όταν μια ομάδα μπορεί να καίει 1,2 L λάδι στα 100 km και η άλλη 0,9 πώς λέγεται αυτό ; Εμένα μου έρχονται οι λέξεις αδικία, ανισότητα κτλ

    • gronholm89

      Αυτη την στιγμη ειναι κλαψα! Ας εφερνε και η Ferrari στο Spa νεο κινητηρα! Θα μπορουσε, αλλα δεν το εκανε!

    • Akis-F1 FAN

      Είχαν σμφωνήσει οι ομάδες να μην φέρουν.

  • LJ

    Btw εχει πολλή πλάκα να βλέπω οπαδούς/φίλους της Ferrari να κλαίγονται γτ τους αδίκησε η FIA!!! Να στε καλα γτ με κάνετε να γελάω και να ξεχνώ το χαλί της ομάδας μου 🤣😂🤣😖🤣😂

    • Neos

      απολαυση πραγματικα