Εννιά μήνες μετά την παρουσίαση της Aventador S, της ανανεωμένης Aventador, σειρά πήρε σήμερα η ανοιχτή έκδοση του μοντέλου. Η Aventador S Roadster θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της στην έκθεση της Φρανκφούρτης, την επόμενη εβδομάδα, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν από τον Φεβρουάριο του 2018, σε τιμές από €313.666 (χωρίς φόρους) για την Ευρώπη, από 251.462 λίρες (χωρίς φόρους) για την Αγγλία, από τα 460.247 δολάρια για τις Η.Π.Α.(με φόρους), από 7.478.513 γουάν (με φόρους) για την Κίνα, και από 46.267.692 yen (με φόρους) για την Ιαπωνία.


Το ιταλικό supercar διαθέτει τις ίδιες εξωτερικές αλλαγές, που καθιστούν το μοντέλο πιο επιθετικό, καθώς διαθέτει νέους προφυλακτήρες, νέα γρίλια, μαύρο διαχύτη -διαθέσιμος και από carbon-, νέα απόληξη εξάτμισης, όπως επίσης νέες ζάντες και νέα πίσω φτερά που θυμίζουν κάτι από Countach.

Οι αλλαγές αυτές στον σχεδιασμό, βελτιώνουν κατά 130% την αεροδυναμική πίεση στο μπροστά μέρος, με την πίσω αεροτομή, η οποία μπορεί να μετακινηθεί σε τρεις θέσεις, να αυξάνει την αεροδυναμική πίεση κατά 50%. Συνολικά, σύμφωνα με την Lamborghini, η Aventador S έχει βελτιωμένη αεροδυναμική κατά 400% σε σχέση με την Aventador.

Η αφαιρούμενη hardtop οροφή ζυγίζει λιγότερο από 6 κιλά, αφαιρείται εύκολα και αποθηκεύεται στο εμπρός τμήμα. Επιπλέον, τα πάνελ οροφής μπορούν να είναι είτε σε ματ carbon, χωρίς πρόσθετο κόστος, είτε σε μαύρο γυαλιστερό, “γυμνό” γυαλιστερό carbon, καθώς και σε πρόσθετες δυνατότητες από το πρόγραμμα Ad Personam.

Κίνηση παίρνει από τον V12 6,5 λίτρων κινητήρα που από τα 700 άλογα, δυνάμωσε στα 740 με την ροπή να παραμένει στα 690 Nm. Για να πετύχουν οι Ιταλοί την αύξηση αυτή αύξησαν τις στροφές του κινητήρα από τις 8.350 σ.α.λ στις 8.500 σ.α.λ, ενώ έκαναν βελτιώσεις στο μεταβλητό σύστημα εισαγωγής και στον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω του ISR αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων που κάνει τις αλλαγές σε 50 ms του δευτερολέπτου, με την νέα εξάτμιση να ζυγίζει κατά 20% λιγότερο. Έτσι το βάρος της Aventador S φτάνει τα 1.575 κιλά, με αναλογία βάρους 2,13 κιλών/ίππο, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 2,9 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα τα 350 χλμ/ώρα.

Το carbon monocoque σασί παρέμεινε το ίδιο, αλλά η Lamborghini τοποθέτησε για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής της, σύστημα τετραδιεύθυνσης. Αυτό παρέχει βελτιωμένη ευελιξία στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, και αυξημένη σταθερότητα στις υψηλές. Η ανανεωμένη Aventador διαθέτει νέες ρυθμίσεις και νέα γεωμετρία στην pushrod ανάρτηση, το σύστημα LMS (Lamborghini Magneto-rheological Suspension), νέο ενεργό σύστημα απόσβεσης κραδασμών και νέα πίσω ελατήρια.

Όλα τα προγράμματα λειτουργίας της Aventador S έχουν επαναρυθμιστεί, με το ESC (electronic stability control) να έχει νέες ρυθμίσεις και να αντιδρά γρηγορότερα, με το σύστημα τετρακίνησης να μπορεί να στείλει έως και το 90% της ροπής στους πίσω τροχούς, όταν επιλεγεί η ρύθμιση Sport. Εκτός από τα Strada, Sport και Corsa, προστέθηκε και το πρόγραμμα Εgo.

Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχουν carbon-κεραμικά φρένα διαστάσεων 400x38mm μπροστά και 380x38mm πίσω, που ακινητοποιούν το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ/ώρα σε 31 μέτρα, νέα Pirelli P Zero ελαστικά, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου να υποστηρίζει Apple CarPlay. Επίσης, η νέα ψηφιακή οθόνη στο ταμπλό μπορεί να παραμετροποιηθεί αναλόγως με τα θέλω του οδηγού, ο οποίος μπορεί να προσαρμόσει το εσωτερικό της Aventador με την βοήθεια του Ad Personam προγράμματος της Lamborghini. Τέλος στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ένα σύστημα τηλεμετρίας.