Αυτή η Toyota Supra κρύβει κάτω από το καπό της ένα μεγάλο turbo, αλλά βρήκε τον δάσκαλο της, μιας και συνάντησε μια Twin-Turbo Lamborghini Huracan.

  • Anestis Genk

    Άρα πολύ mild tuning η Supra. Θέλει ένα stroker kit και κάνα bar ακόμα.

    • Demetris Katsaris

      Δηλαδή για να νικηθεί o 2JZ των 3.0 λιτρων με ένα μεγάλο σαλιγκάρι και mild tuning θέλει έναν Lamborghini 5.2 λίτρα με 2 σαλιγκάρια και 4 κύλινδρους περισσότερους?

    • Anestis Genk

      Ε ναι, είναι θέμα BMEP αφού:P

    • Demetris Katsaris

      Δια να συνοψίσομεν:
      Καλύτερη αεροδυναμική
      2 – πλασιος αριθμός τουρμπίνων,
      4 κύλινδροι περισσότεροι
      2200cc περισσότερα
      18+ χρόνια εξέλιξης περισσότερα.
      200000+- δολλάρια περισσότερα

      Και έτσι έχει νικήσει η Lambo…”Bravo”

      Και έπειτα γυρίζει τον διακόπτη του boost controller η Supra στο high boost.

    • minas

      να προσθεσω σε αυτα που ειπες και πιο ομορφη αυτοματο κιβωτιο πιο καθημερινη πολυ πιο στριφτερη και πολυ πιο αξιοπιστη μιας και εχει πιο πολλα κυβικα πιο κυριλε μεσα ανετη πολυ πιο καλο ηχο και αν συνεχιζαν λιγο ακομα θα ετρωγε πολλεσ κολωνεςςςςςς παραπανω.μην δικαιολογεισαι

    • Demetris Katsaris

      “αυτόματο κιβώτιο”
      ” πολυ πιο αξιοπιστη μιας και εχει πιο πολλα κυβικα”
      Από αυτά και μόνο, σε συνδυασμό με την απουσία σημείων στίξης, δεν χρειάζεται να δικαιολογηθώ. Δεν ξέρω καν αν θα καταλάβεις τι θα πω.

      Απλά δες ότι μία Lambo, προσπέρασε μία Supra το 2017 και έγινε είδηση. Καταλαβαίνεις?? ΓΚΕ ΓΚΕ???

      Επειδή το συνήθεις αποτέλεσμα είναι αυτό που θα δεις είναι το γλέντι που κάνουν οι Suprα
      https://www.youtube.com/watch?v=pDBcR-XKIi8

      Αν δεις το βίντεο πολύ προσεκτικά θα δεις ότι η Supra τα κάνει όλα σουρωτήρι. Τόσο απλά. τόσο πιο φτηνά.

    • minas

      ρε φιλε δεν ειπαμε οτι εναι ειδηση, απλα οτι ειναι πολυ πιο γρηγορη, διαφωνεις?και αν το ακουσεις το βιντεο η huracan κοφτιαζει σε καθε αλλαγη με οτι σημαινει αυτο ;)

    • Demetris Katsaris

      Φυσικά και δεν διαφωνώ ότι αυτή η Lambo, έπειτα από κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια πεταμένα σε tuning είναι γρηγορότερη από αυτή τη supra.

      Έχει κάποια Lambo όμως που να τα βάζει με αυτή τη Supra?
      https://www.youtube.com/watch?v=914hzQeTnw0
      Πάλι ο 2jz είναι μέσα. (6 κύλινδροι, 3000 – 3500 cc ανάλογα με το stroker kit που φοράει)

      Η να εξάγει τέτοια δύναμη?
      https://www.youtube.com/watch?v=F0nL7xJi7T0

    • minas

      Ρε φιλε αυτη η supra μονο supra δεν ειναι φοραει λαστιχα μπαλονια και οχι δρομου εχει roll cage μεσα ειναι γυμνο για το βαρος και η μηχανη θελει rebuild μετα απο 1/4 mile και εχει και αυτο πισω για να μην σηκωθει σουζα ελεος αντιθετα η lambo ειναι ολα stock

    • Demetris Katsaris

      Αν φορέσουμε στην Lambo μπαλόνια και την γδύσουμε θα κάνει τους ίδιους χρόνους και ταχύτερους?
      Ούτε κατά διάνοια. για αυτό και δεν έγινε μέχρι σήμερα, ούτε και θα το δοκιμάσει κανείς.

      Μιλώντας για rebuild. Ο V10 της Lambo, ήταν Ν/Α αλλά τώρα φοράει ΤΤ setup.
      Δυστυχώς λαμπαδιάζουν ακόμη και στοκ. (Και λέω δυστυχώς επειδή γουστάρω Lambo)
      Σε πόσο χρονικό διάστημα νομίζεις ότι θα θέλει πάλι ξήλωμα ο V10?
      Κανά χρόνο το μέγιστο. Αν είναι στοκ τα σωθικά, κανά μήνα το πολυ.

      Δεν τίθεται κανένα θέμα σύγκρισης της υπερ-αξιόπιστης 2jz που έχει ολόκληρους βελτιωτικούς οίκους και πολλές εκδόσεις εξαρτημάτων ανάλογα με τις ανάγκες του χρήστη.
      Ξέρεις πως ότι και να θες να της κάνεις, απλά θα το αντέξει.
      Σέβομαι τους κόπους και τα λεφτά που έδωσε ο τύπος στην Lambo, αλλά είναι αναπόφευκτο πως και θα σπάσει, και θα τον προσπεράσει κάποια άλλη Supra. Όποιο έρθει πρώτο.

    • minas

      https://youtu.be/XxL2AilThJA
      Κοιτα τι κανει ενα στοκ huracan δρομου το τονιζω χωρις αεροσταστα και μπαλονια λαστιχα και στοκ εμφανιση ζαντες και ολα του.

    • manowar

      Μονο τουοτα σουπρα που δεν ειναι αυτο….πεταμενα λεφτα σε σουπρα…πανω απο 580. αλογα το σουπρα ειναι ειναι ανοιγμα και πισω στον μαστορα για ρύθμιση..η λαμπο αυτην την ιπποδυναμη την εχει ατμοσφαιρα…η μερα με την νύχτα

    • Demetris Katsaris

      Κοίτα. Toyota είναι, Supra γράφει από πίσω, ο αριθμός πλαισίου πάω στοίχημα αν τον ελέγξουμε, A80 θα γράφει, η μηχανή 2JZ είναι.
      Τι δηλαδή δεν το κάνει Supra?
      Έπειτα υπάρχουν μηχανικοί και μηχανικοί. Ας πούμε οτι άλλοι μπορούν μέχρι 580 και μετά σπάει, άλλοι μπορούν 800 τροχό με στοκ μηχανή.
      https://www.youtube.com/watch?v=5rcWSDAnJJg

    • manowar

      Δεν το κανει σούπρα τα 150 000 ευρω που φορααανε εξτρα αυτα τα χεηβη τουνινγκ

    • Demetris Katsaris

      Και τι είναι τότε?
      Ας πάρουμε ένα Lambo. Αν του φύτεψες 2 τουρμπίνες πάλι Lambo είναι ? Αφού από το εργοστάσιο δεν βγαίνει τουρμπίνα.
      Άκου. Supra είναι. Τώρα άμα θες βαφτίσια, πες το και διαστημικό λεωφορείο της NASA. Πάνω, κάτω τους ίδιους ίππους βγάζουν.

    • manowar

      Τιποτα δεν βγαζουν.. Αυτα που βλεπεις 2000 αλογα ειναι μια παπατζα και μιση.. Αυτα τ αλογα δεν μπορει να τα κρατήσει για 5 ώρες συναιχομενης οδηγισης θα αρχίζει να σκορπιζει… Η λαμπο βγαζει 700 ατμοσφαιρισια αυτοι που τους φυτεύουν 2 τουρμπινες ειναι τουρμπινοκεφαλοι.. Το σουπρα ειναι ενα αυτοκίνητο 330 ιππων.. Αυτους τους ιππους τους υπηρετεί σωστα και αξιόπιστα.. Απο κει κι περα ειναι tunning δεν ειναι σουπρα… δεν εχει της ΤΟΥΟΤΑ πραγματα απάνω ειναι ενα συνολο αφτερ μάρκετ εξαρτημάτων που κανει ανοιγμα και ρύθμιση ανοιγμα και ραγισματα πολλαπλής ανοιγμα και χεσιμο…πως κρινεις ενα τετοιο αυτοκίνητο απο ενα 1.8 135 ιππιυς αυτοκινγτο πολης που ειναι αξιόπιστο με τοσι detuned μοτερ;; εσενα δεν θα σπασει αν ομως ειχες το σουπρα σε αυτα τα αλογα που φαντασιωνεστε θα σ ελεγα εγω καθε ποτε θα εισουν στην μαστρογιωργενα

    • με το σκεπτικο ομωε οτι μια lambo προσπερασε μια supra to 2017..δεν ειναι αδικο προς αυτην ?? την προσπερναει λετε σιγα τα ωα…δεν την προσπερναει..θα λεγατε 20 χρονια και ακομα η ιαπωνογρια δινει ξυλο !!! οπως και να το δεις η κερδισμενη θα ειναι η supra…η χαμενη η lambo……

      παντως απο τη στιγμη που μιλαμε για βελτιωμενα…….παντα θα μιλαει το μερακι του βελτιωτη !!!

    • Demetris Katsaris

      Δεν είναι θέμα δικαίου, απλά δεν ξέρω κατά πόσο είμαι απογοητευμενος με την Lambo (που είχα 5-6 αφίσες στο δωμάτιο και καμιά 10-αρια μοντελάκια) επειδή αποτυγχάνει θεαματικά να εξελιχτεί και να μας προσφέρει τέρατα σε σχέση με τον ανταγωνισμό (βλέπε 90’s) ή ενθουσιασμενος με την προοπτική βελτιώσης του κατά πολύ μικρότερου μοτέρ σε όλα ΤΟΥΟΤΑ που αποτελεί φόβο και τρόμο σε όλα τα κυβικά και όλα τα επίπεδα.

      Εδώ βλέπεις glanza/starlet 1300cc turbo και δεν ξέρεις αν έχει 150 bhp ή 600 bhp!!

      Ανεμενες από ΤΟΥΟΤΑ να σε πηγαινοφερνει δουλειά – σπίτι – σουπερμάρκετ και όχι να γίνεται πύραυλος εδάφους – εδάφους.

      Φυσικά και είναι κερδισμένη σε κάθε περίπτωση η supra. Το αξίζει άλλωστε. Όσα κάστρα υπήρχαν, τα έριξε. Χρόνια το κάνει αυτό.

    • εισαι απογοητευμενος με τις LAMBO γιατι δεν εξελιχθησαν ???
      που απο δυστροπες και προβληματικες….εχουν γινει αξιοπιστες και μπορει να τις οδηγησει και η κουτση μαρια ???

    • Demetris Katsaris

      Το πρόβλημά μου είναι ακριβώς αυτό που λες και επιπλέον που όχι μόνο τις οδηγάει κάθε κουτσή Μαρία, αλλά και φτιάχνουν και πιο γρήγορα αμάξια από αυτήν!
      Κοίτα εδώ κατάντια:
      http://historygarage.com/wp-content/uploads/2016/04/nicki-minaj-pink-aventador.jpg
      θεωρούσες ποτέ Diablo SV, Countach, Murcielago ότι πάνε και λίγο έστω να γίνουν όπως την αηδία της φωτογραφίας?
      Μην μου δείξεις σε παρακαλώ τις πεφωτισμένες με LED κλπ που έχουν στην Ιαπωνία.
      Αυτές αν μη τι άλλο, έχουν manual κιβώτιο.
      Lamborghini για εμένα σήμαινε ο πιο γρήγορος δυστροπος ΔΙΑΟΛΟΣ που κυκλοφορεί. Όχι τα σημερινά.

    • oi LAMBO ποτε δεν ηταν…ουτε οι πιο γρηγορες..ουτε και οι πιο ακριβες στην κατγηογορια που παιζουν !!!
      παντως αυτη η εξελιξη τους ..ηταν που την εσωσε απο την χρεωκοπια μιας και πολλοι τα προτιμησαν !!!
      δηλαδη με το σκεπτικο σου..πρεπει να εισαι απογοητευμενος….εκει που βγαζαν φθηνα και τιμια αυτοκινητα…πλεον δεν μπορουμε να αγορασουμε ουτε YARIS !!!

      y.g καφροι και χαζογκομενες παντα θα υπαρχουν….. https://uploads.disquscdn.com/images/1b6767599183c2e70687285f5b52f5e810bf34b3391c02ca77a6791a5b6d11f4.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/36ce4c092a14257d0d17fb11f7b1c4e6f1aacaa9a2ff43d65f7d9d0a55856c31.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/f3b9df6330c30deba52d888659fc2dd8cd13a3e98de24021c20dcb54fa5cb02b.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/9cc28e45109dd22860c55a7a897232b672209a0cef2841fbaddc43e1393a636f.jpg

    • oi LAMBO ποτε δεν ηταν…ουτε οι πιο γρηγορες..ουτε και οι πιο ακριβες στην κατγηογορια που παιζουν !!!
      παντως αυτη η εξελιξη τους ..ηταν που την εσωσε απο την χρεωκοπια μιας και πολλοι τα προτιμησαν !!!
      δηλαδη με το σκεπτικο σου..πρεπει να εισαι απογοητευμενος….εκει που βγαζαν φθηνα και τιμια αυτοκινητα…πλεον δεν μπορουμε να αγορασουμε ουτε YARIS !!!

      y.g καφροι και χαζογκομενες παντα θα υπαρχουν….. https://uploads.disquscdn.com/images/1b6767599183c2e70687285f5b52f5e810bf34b3391c02ca77a6791a5b6d11f4.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/36ce4c092a14257d0d17fb11f7b1c4e6f1aacaa9a2ff43d65f7d9d0a55856c31.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/f3b9df6330c30deba52d888659fc2dd8cd13a3e98de24021c20dcb54fa5cb02b.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/9cc28e45109dd22860c55a7a897232b672209a0cef2841fbaddc43e1393a636f.jpg

    • Demetris Katsaris

      Αν ψάξεις να δεις παλιότερα, θα δεις οτι ο ανταγωνισμός των ταύρων ήταν μηδαμινός. Για αυτό και ήτανε (είναι?) σύμβολα υπερδύναμης.
      Τι αμάξι είχε την αίγλη του ατμοσφαιρικού στις αρχές του 90 και να ανταγωνίζεται τους ταύρους? Στην δεκαετία του 90 μεσουρανούσαν.

      Σήμερα όμως τα πράγματα άλλαξαν.
      Επελεξαν να εξελίξουν την Lambo όσο χρειάζεται έτσι ώστε να επιβιώσει.
      Σε αντίθετη περίπτωση, απογείωσαν την Porsche, όπου βγάζει και καθαρόαιμα οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα (cayman GT4) αλλα και τέρατα τεχνολογίας όπως 917. Αυτοί είχαν πιο ορθολογική πορεία εξέλιξης. Ούτε τιμές έριξαν και αν θυμάμαι καλά έχουν και το περισσότερο profit margin από κάθε άλλη μάρκα και δεν παρέμειναν πιστοί στις σταθερές αξίες τους (ήδη πάει για κεντρομήχανο στην κατηγορία της 911)

      Δεν αποτελώ πελάτης της Lambo, όπως φαντάζομαι ούτε και εσύ.
      Όσο αφορά τις φωτογραφίες, πάλι αποτελούν αηδία, αλλά έστω, με ένα ροζ σούπρα αηδιάζεις (όσο και να είναι στην JDM κουλτούρα), με ένα ροζ Lambo, ε απλά ξερνάς.

    • Demetris Katsaris

      Αν ψάξεις να δεις παλιότερα, θα δεις οτι ο ανταγωνισμός των ταύρων ήταν μηδαμινός. Για αυτό και ήτανε (είναι?) σύμβολα υπερδύναμης.
      Τι αμάξι είχε την αίγλη του ατμοσφαιρικού στις αρχές του 90 και να ανταγωνίζεται τους ταύρους? Στην δεκαετία του 90 μεσουρανούσαν.

      Σήμερα όμως τα πράγματα άλλαξαν.
      Επελεξαν να εξελίξουν την Lambo όσο χρειάζεται έτσι ώστε να επιβιώσει.
      Σε αντίθετη περίπτωση, απογείωσαν την Porsche, όπου βγάζει και καθαρόαιμα οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα (cayman GT4) αλλα και τέρατα τεχνολογίας όπως 917. Αυτοί είχαν πιο ορθολογική πορεία εξέλιξης. Ούτε τιμές έριξαν και αν θυμάμαι καλά έχουν και το περισσότερο profit margin από κάθε άλλη μάρκα και δεν παρέμειναν πιστοί στις σταθερές αξίες τους (ήδη πάει για κεντρομήχανο στην κατηγορία της 911)

      Δεν αποτελώ πελάτης της Lambo, όπως φαντάζομαι ούτε και εσύ.
      Όσο αφορά τις φωτογραφίες, πάλι αποτελούν αηδία, αλλά έστω, με ένα ροζ σούπρα αηδιάζεις (όσο και να είναι στην JDM κουλτούρα), με ένα ροζ Lambo, ε απλά ξερνάς.

    • oi LAMBO ποτε δεν ηταν…ουτε οι πιο γρηγορες..ουτε και οι πιο ακριβες στην κατγηογορια που παιζουν !!!
      παντως αυτη η εξελιξη τους ..ηταν που την εσωσε απο την χρεωκοπια μιας και πολλοι τα προτιμησαν !!!
      δηλαδη με το σκεπτικο σου..πρεπει να εισαι απογοητευμενος….εκει που βγαζαν φθηνα και τιμια αυτοκινητα…πλεον δεν μπορουμε να αγορασουμε ουτε YARIS !!!

      y.g καφροι και χαζογκομενες παντα θα υπαρχουν….. https://uploads.disquscdn.com/images/1b6767599183c2e70687285f5b52f5e810bf34b3391c02ca77a6791a5b6d11f4.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/36ce4c092a14257d0d17fb11f7b1c4e6f1aacaa9a2ff43d65f7d9d0a55856c31.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/f3b9df6330c30deba52d888659fc2dd8cd13a3e98de24021c20dcb54fa5cb02b.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/9cc28e45109dd22860c55a7a897232b672209a0cef2841fbaddc43e1393a636f.jpg

    • manowar

      Μαλακα εντάξει.. Οι λαμπο δεν εξελίχθηκαν… Χαχαχαχαχαχα και καθομαι και ασχολουμε ακομα… Επρεπε να το καταλαβω απο αυτο με την νασα που εκανε παρομοίωση.. Το πριπρι των 330 ιππων τούρμπο με την νασα…. Ναι… Και λιμουζίνα ρε….. Και οδηγοοο..

    • manowar

      Καλα ενταξ.. Δεν εχει ασχοληθεί με λαμποργινι ποτε και δεν ειχες ποτε στάρλετ 600 αλογα επιδη λες οτι σε παεθ καθε μερα σπθτι.. Ποιο μορε το στάρλετ των 600 ιππων θα σε πηγαινει σπίτι καθε μερα ;; το μια αναψε 7εφτα έσβησε;;τι το πέρασες γιαρις τσπορτ που ειμαι 140 αλογα και δεν παθαινει τιποτα;; τι κριτήρια ειναι αυτα δαστ εντ δε φιουριους; ποσο εισαι ρε αν επιτρέπεται σοβαρα ρωταω χωρις μλκιες

    • Demetris Katsaris

      Στο συνεργείο υπάρχει υπερκυβισμενος 4efte οποίος αποδίδει 600 bhp καθημερινά και αξιόπιστα. Ακούγεται περίεργο αλλά έγινε. Ο μηχανικός που το έχει το έφτιαξε για να καταρρίψει το ρεκόρ ιπποδυνάμης στην Κύπρο για την κατηγορία του.
      Όντως ο 1nzfe του yaris είναι τεθωρακισμενος (το block αντέχει μεταξύ 300-350 ίππων τροχό δίχως τροποποίηση. )
      Με τις κατάλληλες ενέργειες έχουν φτάσει τους 640 σε δίπλα συνεργείο. https://youtu.be/hbT2BIyzTwk
      Απολογούμαι που καθυστέρησα να απαντήσω.

    • manowar

      Χαχαχαχχ γιαρις 640 άλογα.. Εδω με σανιδα γκαζι σε ανοιχτες στροφες δεν μπορει να φερει ζαφτι τα 100 καλα καλα.. Το γιαρις δεν κανει για τετοιες δουλειές αυτα ρε συ ειναι η χαρα του μαστορα πλάκα αα μ κάνεις; τεσταρισμενα πράγματα

    • manowar

      Χαχαχαχχ γιαρις 640 άλογα.. Εδω με σανιδα γκαζι σε ανοιχτες στροφες δεν μπορει να φερει ζαφτι τα 100 καλα καλα.. Το γιαρις δεν κανει για τετοιες δουλειές αυτα ρε συ ειναι η χαρα του μαστορα πλάκα αα μ κάνεις; τεσταρισμενα πράγματα

    • Demetris Katsaris

      Κοίτα, επειδή τυγχάνει να έχω Vitz RS TRD M sports full αγωνιστικό, άσε εμένα να κρίνω κατά πόσο πάει ή δεν πάει. Έχω ένα πρωτείο στην πίστα της Άχνας για μπροστινοκίνητα, άρα μάλλον πάει. Εσύ πάλι, πως το τέσταρες? ή απλά να χαμε να λέγαμε?

      Τα 100 άλογα πάλι πως το συμπέρανες? Αν εννοείς για το 1300-αρακι, τότε ναι, δεν έχει την στρεπτική ακαμψία, ούτε και ενισχυμένο πλαίσιο όπως τα RS, T-sport, TRD κλπ.
      Όχι μόνο πάει, πάει και καλά.

    • manowar

      Καλα τωρα σοβαρολογείς τρεχεις και σε αγώνες και ν στέλνεις αυτο απο πανω; μιλας για αγωνιστικό;;απο το εργοστάσιο το γιαρις δεν τα στριβει τα 101 αλογα που βγαζει στην οικογένεια μου εδω στην κρητη το εχουμε το γιαρις πες μου ενα σημειο του να στο βγαλω φωτογραφια να στο στειλω αν δεν εχει εμπιστοσύνη.. Δεν τα στριβει τα 101 αλογα. Αλλο τα αγωνιστικά.. Ειναι εντελώς τροποιημενα και αδεια και παρολα αυτα δεν υπαρχει αγωνιστικό σε τετοια κατηγορια με 640 αλογα αν το βαλεις με 600 αλογα μεσα θα γελαει ο κοσμος με την συμπεριφορά του.. Χαχαχαχαχαχ 640 γιαρις.. Ειμαι αστειο ρε φιλαρακι

    • Demetris Katsaris

      Και τί περιμένεις από αμαξάκι πόλης? Να είναι οικονομικο και αξιόπιστο. Τώρα, αν οι μηχανές τους αντέχουν βελτίωση για 5 φορές πάνω, αυτό έρχεται σαν έξτρα. Δεν ξέρω κατά πόσο το βρίσκουμε αστείο ή όχι. Δεν θέλω αποδείξεις για το αν έχεις ένα αμάξι, απλά μην περιμένετε επιδόσεις πισταδικων από αυτα ειδικά αν δεν φτιάξεις φρένα, αντιστρεπτικές, αναρτήσεις. Επειδή από μηχανικής απόψεως, αποδεδειγμένα αντέχουν τα πάντα. Η δικιά μου 1nz θα στηθεί για 2.5 bar. Όχι πως θα την πάρω εκεί, αλλά αφού είναι φτηνά τα εξαρτήματα, γιατί όχι. Δεν θέλω να βγάλω 600 άλογα μηχανή, ειδικά σε FF πλατφόρμα.

    • manowar

      Ωραια χαίρομαι που κάνουμε κουβέντα.. κανε το εξής αφου οδηγας σε τέτοιους ρυθμούς (είχαμε και άρθρο εδω για τετοια θέματα ) πιασε οδηγα ενα γιαρις του σήμερα των 15.000ευρω και μετα πιασε εναν γαλλο του 90 30 χρονων αυτοκίνητο με αγορά 2.500 ευρω εργοστάσιο και τα 2 και βγαλε συμπέρασμα μοναχος σου.. Ο μονος που στριβει πολυ σε αυτές τις κατηγορίες ειναι ο Γάλλος και μεταα ο Ιταλός. Τα αλλα ειναι μια χαρά για να εξυπηρετήσουν ανάγκες πόλης περισσότερο.. Βέβαια εσυ αν του εχεις αλαξει απο κατω δοκους ολο το suspension system και του χεις διάθεσει φράγκα τότε στριβει ρε φιλε λογικο κοντό ειναι ελαφρυ είναι θα μπαινει με τα οσα.. Για εργοστάσιο μιλούσα ομως εγω.. Τα 600 αλογα μην μου τα αναφερεις ειναι καραγκιοζ.. Για τους καγκουρες των φανάριων 0400 και μλκιες εκει με χάνεις εμένα.. Εγω γουσταρω αγωνες ταχύτητας οχι (στο φαναρι και στοίχημα και μλκιες) τα 640 αλογα δουλεύουν σε άλλες πλατφορμες

    • Demetris Katsaris

      Ίσως να υστερούν σε οδική συμπεριφορά γενικά, αλλά ειλικρινά, δεν τρέχω σε δημόσιους δρόμους με στοκ οχήματα για να το ξέρω.

      Έπειτα, όπως είχα πει και πριν, αν πάρω ας πούμε και την καλύτερη ευρωπαϊκή έκδοση κάποιου οχήματος πόλης, το μόνο που θα θέλω είναι να μην μου καίει πολλά (σε σερβις, εξαρτήματα και βενζίνες) και να είναι αξιόπιστα. Δεν μιλάω για ταχύτητες άνω των 120 χαω, ούτως ή άλλως έχουμε γεμίσει ρανταρ εδώ περα. Τώρα, αν είναι Γάλλος, Ιταλός, Κορεάτης, Γερμανός, κλπ, την δουλεία αυτή να κάνει και δεν περιμένω κάτι άλλο, όυτε έχω πρόβλημα με μάρκες.
      Ξεκινάει η Formula. See you later

    • manowar

      Ναι και γω ετοιμάζομαι για f1.. Δεν ειπα σε δημόσιους δρόμους.. Ειπα να τεστάρεις στην πιστα η μακριά απο την πολη σε καμια ανάβαση σε σημεία που φαίνεται ο δρόμος οι επομενες στροφες και εχεις ορατότητα ποτε ερχετε αμαξι απέναντι

  • SMOKE HIM….NOOOOOOOOOOOOOT !!!! :-D

    • Renesis1

      Αυτήν τη φορά νίκησε η πλουτοκρατία.. :)))

    • Demetris Katsaris

      Ήταν στο low boost η Supra. :P

    • manowar

      Χαχαχαχαχαχα 😂😂 δεν πειραζει σύντροφε

  • SAMURAI-66

    Στο τελος του βιντεο ομως δεν μας εδειξε μετα τα αγρια γκαζια…..εγινε flamborghini huracan??
    Να το γνωριζουμε!

    • Akis-F1 FAN

      Η πλάκα είναι ότι δεν πρέπει να υπάρχει ούτε μια huracan της UR που να χει λαμπαδιάσει και ας βγάζουν μερικές και πάνω από 3000 άλογα.

    • manowar

      Μην του τα λες αυτα γιατι μπορει να μην κοιματε το βράδυ..

    • Akis-F1 FAN

      Χχαχαχα έτσι είναι αυτά….η huracan από μόνη της είναι όνειρο….αλλά άμα βάλει το χεράκι της η UR, γίνεται εφιάλτης….για μερικούς ;-P

  • Akis-F1 FAN

    Αν δε κόφτιαζε και σε κάθε αλλαγή η lambo θα είχε φύγει άλλο τόσο μπροστά…επίσης πρέπει να είναι καινούριο build για να μην έχει πίσω προφυλακτήρα….άρα λογικά την πέτυχαν πάνω που την σετάρανε…τους λες και τυχερούς ;-P

  • charris

    δλδ ζούμε την εποχή που αποτελεί είδηση ένας ταύρος να πατάει μια γιαγιά σουπρα….και το μέλλον είναι το ρεύμα….
    Μήπως να ασχοληθώ με το πλέξιμο?

    • oταν μπαινει στη μεση βλετιωτης…παντα επικαιρα θα ειναι ολα !!!!

    • charris

      Στο Αμέρικα πάντως πρέπει να ειναι βαρετό….σε κάθε περιφερειακό- περιμετρική ένα σουπρα με μπαλόνια….

    • Και μεις έχουμε 106 με γκρουπ Ν… Δεν το κανουμε θέμα όμως !!! 😎😎😎😂😂😂😂

  • DimitrisPat

    Αυτο που παει μια βολτα και πετυχαινει μια twin turbo huracan και εμεις εδω περα πετυχαινουμε τον μακη με το ραλι που νομιζει οτι εχει μια twin turbo huracan :P

  • manowar

    Βαλατε βελτιωμενο ιταλο με βελτιωμενο ιαπωνεζο?
    το δικαιο ηταν να βαλετε εργοστασιακο ιταλο με βελτιωμενο ιαπωνεζο..
    σαν να βαλεις τον μαηκ ταησον με λυμενα χερια να παίξει μπουνιες με τον λακη γαβαλα..του τα δενεις τα χερια του ταησον και τα ματια και τα ποδια του βαζεις και κατι στο στομα για να μην τον δαγκωσει και παθει την ασθένεια των τσιουαουα,,, δινεις ενα σουγια στον γαβαλα και αν δεν λιμαρει το μανικιουρ του μπορει να νικήσει..δεν ηταν δικαιη η μαχη..😚

  • Mika

    Αυτα ειναι ωραια πατηματα…..