Ένα από τα πολυαναμενόμενα νέα μοντέλα που περιμέναμε να παρουσιαστούν επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης είναι το Suzuki Swift Sport. Στην τρίτη γενιά του μοντέλου, η ιαπωνική εταιρία πραγματοποιεί την μεγαλύτερη αλλαγή, καθώς για πρώτη φορά διαθέτει έναν turbo κινητήρα.

1Κινητήρας

Πιο συγκεκριμένα κάτω από το καπό του μικρού hothatch υπάρχει ο 1.400αρης Boosterjet, προερχόμενος από το Vitara S, με την απόδοση του να μην αλλάζει και να ανέρχεται στα 140 άλογα με 230 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ίδιο με του προηγούμενου μοντέλου, αλλά με σημαντικές βελτιώσεις στην αίσθηση, στην ταχύτητα, και στην ομαλότητα. Η κίνηση στέλνεται στον εμπρός άξονα, ενώ εξίσου σημαντική είναι η μείωση του βάρους του κατά 80 κιλά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, κάτι που σημαίνει ότι το συνολικό βάρος της γρήγορης έκδοσης του νέου Swift φτάνει τα 970 κιλά.

2Πλαίσιο

Η μείωση του βάρους έρχεται χάρη στη νέα πλατφόρμα που βασίζεται η τρίτη γενιά του μοντέλου, η οποία παράλληλα είναι πολύ πιο στιβαρή, ενώ προσφέρει και μεγαλύτερη ασφάλεια σε σχέση με το παρελθόν. Στον εμπρός άξονα υπάρχουν αμορτισέρ της Monroe, ενώ υπάρχει νέα -πιο παχιά- αντιστρεπτική ράβδος. Ακόμα οι πλήμνες των τροχών και τα έδρανα αυτών είναι συνδυασμένα σε μια μόνο μονάδα, για μεγαλύτερη σταθερότητα και στιβαρότητα. Η πίσω ανάρτηση έχει επανασχεδιαστεί αποκλειστικά για το Swift Sport, με την ακαμψία του ημιάκαμπτου άξονα να έχει βελτιωθεί κατά 1,4 φορές σε σχέση με τον προκάτοχό της, και το camber rigidity να είναι τρεις φορές καλύτερο.

Δυστυχώς, η ιαπωνική εταιρία δεν ανακοίνωσε νούμερα επιδόσεων, παρά μόνο αρκέστηκε να πει ότι είναι πιο γρήγορο, πιο επιθετικό και συναισθηματικό. Ακόμα η Suzuki αναφέρει ότι έχει βελτιώσει τα στοιχεία που το καθιστούν πρακτικό καθημερινά, όπως την αίσθηση του συμπλέκτη, την αίσθηση του κιβωτίου ταχυτήτων, τα καθίσματα και το τιμόνι.

3Σχεδίαση

Αισθητικά, το νέο Swift Sport διαθέτει νέο εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, με μεγάλες εισαγωγές αέρα, νέα κυψελοειδή μάσκα, διπλές απολήξεις της εξάτμισης, ενώ πατάει σε 17άρες ζάντες με ελαστικά 195/45.

Στο εσωτερικό διακρίνουμε τον κοντό λεβιέ ταχυτήτων, τα σπορ ημι-bucket εμπρός καθίσματα, το κοφτό τιμόνι, ενώ θα δεις και το σπορ πίνακα οργάνων, ο οποίος κοκκινίζει στον κόφτη, με το ταχύμετρο να είναι γκρι. Στο κέντρο υπάρχει η οθόνη αφής 7-ιντσών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με 3D σύστημα πλοήγησης. Τέλος, το νέο Swift Sport είναι διαθέσιμο σε έξι χρώματα.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Απλά καυτό και τέλειο!

  • gv

    οχι που θα ηταν κατω απο τα 900 κιλα που λεγαν μερικοι..
    οπως και να χει πολυ καλο!

  • Vwscirocco

    Ότι καλύτερο έχει η Suzuki….

  • Anestis Genk

    Λίγο απογοήτευση το βάρος και άλογα. Μας έμεινε να περιμένουμε να δούμε τι λέει σε αίσθηση και τιμή.

  • George

    970kila me 180-190 aloga tha itan iligkos opote fadazome sigoura ta a stage tuning oti tha dinoun k tha pernoun den tha ksereis pio na dialekseis

  • jim_1

    Μου άρεσε πολύ το εγκρίνω…Μένει η δοκιμή να δούμε αν όντως είναι καλό και τι ήχο βγάζει…Ελπίζω μόνο το ρεζερβουάρ να μην είναι στα 37 λίτρα γιατί θα πέσει κράξιμο…

  • SAMURAI-66

    Λογικα θα εχει καλες επιδοσεις και στησιμο ειναι και ελαφρι,μονο που δεν κανει τρομερη εντυπωση…αντιθετα με το ignis επι παραδειγματι…γιατι αποτελει εξελιξη της προηγουμενης γενιας.

  • Zero A6M

    Eμμμμμμμ ναι…….ΟΧΙ!

  • manowar

    Μα καλα ποσο μαλκες ειναι αυτοι οι σχεδιαστές εκει στην Ιαπωνία;; εξεπτ της μαζντα κι πολυ λιγο της νισσαν ολοι οι αλλοι ειναι γκαβουλιακιες.. Δεν βλεπεις ρε οτι δεν βλεπεται;; δεν βλέπουν τους κορεατες που τα εχουν κομψνει και τα εχουν φερει σε ευρωπαϊκό επίπεδο;

  • Geopan
  • a_f_a

    ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι…. αμα το δικό μου το 1.0 κοπανάει όπως κοπανάει και έχει θορύβους όπως έχει, και να μου το χαρίζαν, δε το έπαιρνα.
    θα το κρατούσα αν έμενα τζαπαν οπου οι δρόμοι ειναι χαλιά και όχι χάλια.

  • Mika

    Δειχνει ικανο,αλλα πολυ πλαστικιλα μεσα….
    Αν εχει μια καλη τιμη, θα τα παει μια χαρα….Θα το κοιταζα, μπορω να πω….