Στη δημοπρασία που έγινε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Μαρανέλο, η μοναδική Ferrari Daytona Aloy που βρέθηκε ξεχασμένη και σε κακή κατάσταση σε μια αποθήκη στην Ιαπωνία πουλήθηκε έναντι 1,807 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις του RM Sotheby’s.

Βλέπεις η σπανιότητα του αυτοκινήτου, παρά την άσχημη κατάσταση που βρίσκεται, ήταν ικανή να εκτινάξει την τιμή. Η ιστορία λέει πως η Ferrari από το 1969 έως και το 1973 κατασκεύασε 1.200 Ferrari 365 GTB/4 Daytona και μόλις οι πέντε από αυτές φορούσαν πλήρως αλουμινένιο αμάξωμα, προκειμένου να κυριαρχήσουν στον 24ωρο αγώνα αντοχής της Daytona. Μόλις μια από αυτές τις αλουμινένιες Daytona μπορούσε να κινηθεί νόμιμα στον δρόμο και καταλαβαίνεις πως είναι αυτή που δημοπρατήθηκε.

Η μοναδική Ferrari 365 GB4/4 Daytona Berlinetta Alloy by Scaglietti έχει αριθμό πλαισίου 12653 και κατασκευάστηκε τον Ιούνιο του 1969. Σε αντίθεση με τις άλλες Daytona, η συγκεκριμένη διαθέτει φωτιστικά σώματα από Plexiglas, ηλεκτρικά παράθυρα, Nero δερμάτινες επενδύσεις και είναι βαμμένη στο χρώμα Rosso Chiaro. Το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε στην αντιπροσωπεία Motor S.p.A di Carla Allegretti στη Μπολόνια και αγοράστηκε το ίδιο έτος από τον Luciano Conti, ιδρυτή και εκδότη του περιοδικού Autosprint. Το 1970 πουλήθηκε στον Guido Maran από την Βερόνα, ο οποίος μόλις έναν μήνα αργότερα το πούλησε στον Carlo Ferruzzi από την Ραβέννα.

Στη πορεία άλλαξε και άλλους ιδιοκτήτες, όταν τον Ιανουάριο του 1972 βρέθηκε στην Ιαπωνία όπου και αγοράστηκε από τον Makoto Taki. Από τότε μέχρι σήμερα βρισκόταν στην κατοχή της οικογένειας του Taki.

Γενικά κατά τη διάρκεια της δημοπρασίας Ferrari – Leggenda E Passione περισσότερα από 63 εκατ. ευρώ άλλαξαν χέρια.

Η Ferrari 812 Superfast Wind Tunnel Model πουλήθηκε για 600.000 ευρώ, η Ferrari 458 Italia “Army” για 385.250 ευρώ, η Ferrari 488 Spider “Green Jewel” για 1.090.200 ευρώ, η Ferrari 575 Superamericana του 2005 για 368.000 ευρώ, μια Ferari Enzo για 2.311.000 ευρώ, μια 599 SA Aperta για 1.174.200 ευρώ, μια Ferrari 365 GTB/4 Daytona Spider by Scaglietti για 2.479.000 ευρώ, η 1959 Ferrari 250 GT LWB California Spider by Scaglietti έπιασε τα 7.855.000 ευρώ, η 1967 Ferrari 330 GTS by Pininfarina τα 1.779.000 ευρώ, η 1953 Ferrari 250 Europa Coupé by Vignale τα 2.871.000 ευρώ, η 1955 Ferrari 750 Monza by Scaglietti τα 3.375.000 ευρώ, η 1966 Ferrari 275 GTB Alloy by Scaglietti τα 2.927.000 ευρώ, η 1985 Ferrari 288 GTO τα 3.263.000 ευρώ, η 1989 Ferrari F40 τα 1.079.000 ευρώ, η 1997 Ferrari F50 τα 1.779.000 ευρώ, η 1960 Ferrari 250 GT Coupé by Pinin Farina τα 575.000 ευρώ, η 1966 Ferrari 500 Superfast Series II by Pininfarina τα 1.635.000 ευρώ, η 2013 Ferrari LaFerrari Prototype τα 2.129.560 ευρώ και η 210στη LaFerrari Aperta τα 8,3 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα μπορείς να τα βρεις εδώ.

  • SAMURAI-66

    Ρε τον….taki!!
    Εκανε γερη μπαζα χωρις να το περιμενει απο το πουθενα…περιπου!!

    • manowar

      ιαπωνας ρε το ηξερε οτι θα βγει κερδισμενος απο αυτο το ερειπιο..αφου αυτοι εχουν ανωτερους εγγεφαλους…