Αυτό είναι το Komatsu E-Dumper, ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο φορτηγό που φορά μπαταρίες 700 kWh. Το συνολικό τους βάρος αγγίζει τους 4,5 τόνους, με το φορτηγό να βασίζεται στο 605 HD, μόνο που στη θέση του τεράστιου κινητήρα ντίζελ, υπάρχουν ηλεκτροκινητήρας

Πρόκειται για το αποτέλεσμα της συνεργασίας των Kuhn AG και Lithium Storage GmbH, με το κόστος του να ξεπερνά το 1 εκατομμύριο ευρώ. Η μπαταρία είναι δημιουργίας Shenzen Westart, με το φορτηγό να ζυγίζει 110 τόνους και μπορεί να μεταφέρει 65 τόνους φορτίου. Διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας 40 kWh κατά το φρενάρισμα σε κάθε μια από τις 20 καθόδους του στην καρδιά του λατομείου, κάτι που μεταφράζεται σε ενέργεια 200 kWh καθημερινά.

Η φόρτιση του γίνεται κατά τη διάρκεια της νύχτας και για την ώρα το Komatsu E-Dumper είναι ένα και μοναδικό και αν τελικά αποδειχτεί πως μπορεί να αντεπεξέλθει στις ανάγκες ενός λατομείου, τότε θα κατασκευαστούν και άλλα.