Η Porsche παρουσιάζει την Turbo S E-Hybrid έκδοση της Panamera Sport Turismo. Όπως και στη σεντάν έκδοση της Panamera, η Turbo S E-Hybrid φοράει τον ίδιο 4,0-λιτρο V8 κινητήρα της Turbo. Αυτός αποδίδει 550 άλογα και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων (100 kW), με την συνδυαστική απόδοση να αγγίζει πλέον τα 680 άλογα και τα 850 Nm ροπής.

Διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 14,1 kWh, που χαρίζει στο αυτοκίνητο μια ηλεκτρική αυτονομία ίση με 49 χιλιόμετρα. Το υβριδικό σύνολο διαθέτει έναν “αποζεύκτη”, ο οποίος ενεργοποιείται ηλεκτρομηχανικά από έναν συμπλέκτη, ενώ ο κινητήρας συνδυάζεται με το γνωστό αυτόματο PDK κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο στέλνει την δύναμη και στους δύο άξονες.

Η Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo ολοκληρώνει το 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,4 δευτ., όντας 1,2 δευτ. από την E-Hybrid, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 310 χλμ/ώρα. H γερμανική εταιρία ανακοινώνει ότι η κατανάλωση του αυτοκίνητου είναι 3 λίτρα/100 χλμ (στον κύκλο NEDC), η ηλεκτρική κατανάλωση στα 17,6 kWh/100 χλμ, με τις εκπομπές ρύπων να φτάνουν τα 69 γρ/χλμ. Τέλος, μέσω του προαιρετικού on-board φορτιστή 7,2-kW, αντί του στάνταρ 3.6-kW, η φόρτιση των μπαταριών γίνεται σε 2,4 ώρες με οικιακό ρεύμα, ενώ με απλό φορτιστή, γεμίζουν σε 6 ώρες.

Στη Γερμανία η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo είναι διαθέσιμη για παραγγελία από σήμερα με αρχική τιμή τις €188.592.

  • ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ αυτοκινητο !!!
    εχω δει αρκετες φορες την προηγουμενη στο δρομο…και σε μαγνητιζει !!!! ενω δειχνει χαμηλη…δεν την λες τοσο χαμηλη στην πραγματικοτητα !!
    καλα οι επιδοσεις της το λιγοτερο καθηλωτικες !!!! πολλες sport κατασκευζες θα χασουν τον υπνο διπλα της στο φαναρι !!
    περιμενουμε πως και πως και το TD !!!!!!!

    y.g μοναδικο FAIL…η επισημη ανακοινωση για την καταναλωση…3/100 ??? γελανε και τα τσιμεντα !!!!

    • Gmph fast

      Φίλος με το cayenne το plug-in που του ανακοινώνουν κάπου 2-4 λίτρα/100 μου έλεγε ότι γενικά έχει 18-20 λίτρα κατανάλωση και ότι για καμιά εβδομάδα που το προσπαθούσε πολύ το έφτασε 13
      Εδώ που έχει και v8 με 550 άλογα υπολογίζουμε εικοσάρια και βάλε. όχι ότι νοιάζει και κανέναν

    • Μα αυτο θέλω να πω στην τελική … Λες και άμα μιλήσουν για 16 λίτρα κατανάλωση θα ειναι λόγος που κάποιος δεν θα την αγοράσει ….

  • mixalhs7

    Για οποιον δεν θελει ή δεν μπορει να εχει μια FF ειναι η καλυτερη εναλλακτικη στη κατηγορια και με πολυ λιγοτερα χρηματα μιας και αριθμιτικα απευθυνεται σε ευρυτερο κοινο απο τη Φεραρι.
    Ελπιζω η επομενη εκδοση που θα χτιστει στη πλατφορμα της παναμερα να ειναι η αλα 928 εκδοχης της!!

    • to RS6 δεν ειναι μια εναλλακτικη γιαυτα τα 2 ???

    • mixalhs7

      Ειναι audi αυτοκινητο της πλεμπας :P

  • Mika

    Ακομα ειναι καπως ιδιαιτερο το σχημα της..Σιγουρα πιο πρακτικη απο τη sedan..
    Aναμενουμε το test drive της!
    Δεν λεω αλλα!!!