1FP3

Η απόλυτη κυρίαρχος χθες στη Μαλαισία ήταν η Ferrari, και αυτό δε φαίνεται πως έχει αλλάξει ιδιαίτερα σήμερα. Η ομάδα του Maranello σημείωσε για δεύτερη φορά το «1-2», με τον Kimi Raikkonen να είναι ταχύτερος, αλλά ο Sebastian Vettel δεν έδειξε όλη του την ταχύτητα. Μάλιστα, ο Γερμανός αντιμετώπισε πρόβλημα στο τέλος με το μονοθέσιό του, ελπίζοντας ότι όλα θα είναι εντάξει σε μερικές ώρες.

Ο Daniel Ricciardo ήταν ο τρίτος ταχύτερος, μπροστά από τους Valtteri Bottas, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Sergio Perez, Felipe Massa, Esteban Ocon και τον Stoffel Vandoorne που κλείνει την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε τα κυριότερα από τη μία ώρα των τρίτων ελεύθερων δοκιμαστικών:

Ο καιρός ήταν συννεφιασμένος και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 31°C στον αέρα και τους 43°C στο οδόστρωμα. Οι οδηγοί δεν έχασαν χρόνο και άφησαν τα pits, με τον Raikkonen να παίρνει την πρώτη θέση, με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Vettel θέλησε να κινηθεί πιο γρήγορα, αλλά ήταν 31 χιλιοστά πιο αργός από τον team-mate του, λόγω ενός κακού τελευταίου sector.

Μετά τις χθεσινές δυσκολίες, ο Hamilton πέρασε στην πρώτη θέση, όντας 15 χιλιοστά πιο γρήγορος από τον Raikkonen, δείχνοντας πως ίσως η W08 να έχει βελτιωθεί συγκριτικά με χθες. Οι δύο Ferrari και οι δύο Red Bull είχαν επιστρέψει στα pits και ο Hamilton πίεσε ακόμα περισσότερο, αλλά το τελευταίο sector δεν επέστρεψε στον Βρετανό να βελτιώσει την επίδοσή του.

Μετά το πέρας του πρώτου 20λεπτα, πάνω από τους μισούς οδηγούς γυρνούσαν στην πίστα, τη στιγμή που ο Hamilton σημείωσε ταχύτερο χρόνο στο πρώτο και δεύτερο sector, αλλά ένα αρκετά κακό τελευταίο sector του επέστρεψε να βελτιώσει κατά πολύ την ταχύτερη επίδοση.

Πλησιάζαμε το μέσον της διαδικασίας και οι δύο Red Bull βγήκαν για να… κάνουν παρέα στη Mercedes. Ο Ricciardo έγραψε αμέσως πρώτο χρόνο με 1:32.0, όντας πάνω από 4 δέκατα ταχύτερος από τον Hamilton. Ο Bottas πίεσε, επίσης, ήταν πιο γρήγορος από τον Hamilton, όμως δεν κατάφερε να απειλήσει τον Ricciardo.

Είχε έρθει η ώρα των Ferrari, που είχαν πέσει στις θέσεις 4 και 5. Οι Vettel και Raikkonen έδειξαν από την αρχή την ταχύτητα του κόκκινου μονοθεσίου, σημειώνοντας το «1-2». Ο Φινλανδός ήταν ταχύτερος κατά 162 χιλιοστά και ο πρώτος που κατέβηκε το 1:32. Ο Hamilton προσπάθησε να απαντήσει, έγραψε ταχύτερα προσωπικά περάσματα στα δύο πρώτα κομμάτια, αλλά τελικά δεν κατάφερε κάτι.

Πίσω από τις τρεις κορυφαίες ομάδες, η Force India είχε το προβάδισμα, με τη McLaren να είναι οριακά εντός της δεκάδας. Ο Ricciardo θέλησε να διεκδικήσει μια καλύτερη θέση και ανέβηκε τρίτος, μόλις 49 χιλιοστά πίσω από τον Vettel. Ο Ocon πλησίασε στα δύο δέκατα τον έκτο Verstappen, ο οποίος παρέμενε στα pits κι ετοιμαζόταν για τα τελευταία λεπτά, όπως και οι περισσότεροι οδηγοί.

Η δράση αυξήθηκε κατακόρυφα στα τελευταία λεπτά, όταν και βλέπουμε παραδοσιακά την προσομοίωση των κατατακτήριων. Η περίοδος ολοκληρώθηκε πρόωρα για τον Vettel, όταν παρουσιάστηκε πρόβλημα στην SF70H. Ο Γερμανός επέστρεψε στα pits, προκειμένου οι μηχανικοί του να ελέγξουν τι ακριβώς συμβαίνει και να το επιδιορθώσουν εν όψει των κατατακτήριων.

Η θερμοκρασία της ασφάλτου ξεπερνούσε τους 50°C, ωστόσο δεν υπήρχε η ανάλογη βελτίωση των χρόνων. Κλατάρισμα για τον Verstappen, ύστερα από την επαφή του με τον Palmer στην τελευταία στροφή. Ο οδηγός της Renault ήταν σε γρήγορο γύρο, ο Ολλανδός κινήθηκε προς την εσωτερική και η επαφή ήταν αναπόφευκτη, με την R.S.17 να έχει αποχωριστεί ένα μεγάλο κομμάτι της εμπρός πτέρυγας. Η καρώ σημαία έπεσε δίχως να συμβεί κάτι άξιο λόγου.

Οι κατατακτήριες θα ξεκινήσουν στις 12:00 ώρα Ελλάδας.

2Αποτελέσματα

  • Mitsos Ribopaido

    Ακούγεται για υπερθέρμανση στον φέτελ οπως και στην 1 χαας.. δεν ξερω , οταν δεν σε πάει ρε φιλε..
    Επίσης βροχή και qual και στον αγωνα λενε.. για να δουμε

    • Fαν1ς

      Είναι σίγουρο πως φέτος η τύχη δεν ήταν με το μέρος του Φετελ…. Εγώ πάντως πάρουμε δεν πάρουμε το πρωτάθλημα βλέπω πως στο τέλος της χρόνια η Ferrari είναι ξεκάθαρα η ομάδα με το καλύτερο και πιο ευπροσαρμοστο αμάξι από πίστα σε πίστα με ένα μόνο μικρό θέματακι ως προς την δύναμη του κινητήρα! Αυτό λοιπόν για εμένα είναι πολύ σημαντικό Γτ υπάρχει η βάση για του χρόνου ώστε με την βελτίωση της ιπποδύναμης να είμαστε καθαρά η ομάδα που θα πρέπει να κερδίσεις….. Θα μου πεις βέβαια πως προτρέχω αλλά αν σκεφτείς πέρσι τέτοιο καιρό που βρισκόμασταν πιστεύω πως η φετινή χρονιά είναι άκρως πετυχημένη και ας μην πάρουμε το πρωτάθλημα Γτ φαίνεται πως έγινε το πρώτο (μεγάλο και δύσκολο) βήμα για να δούμε μια Ferrari αντάξια της ιστορίας της και κυρίαρχη!

    • Mitsos Ribopaido

      Για του χρόνου που θα έρθουν ολα τα καινοτόμα στοιχεία ειδικα στην ΜΕΚ .. θα είναι σούπερ! αλλα νομίζω πάμε καλα ναι.. Αξίζει η τύχη η π@@ανα φέτος να αλλάξει

  • F1fan

    Για να δουμε…Αρκετα κοντα οι top 3 ομαδες,αν κι ο Vettel θα αναγκαστει να βαλει τον 4ο κινητηρα(χωρις ποινη).Η Ferrari παντως εχει ακομη το πλεονεκτημα…Πισω καλη μαχη για το midfield αλλα λογικα τα Mercedes powered δεν θα εχουν θεμα.

    • Mitsos Ribopaido

      Ελπίζω να μην χρειαστεί .. γιατι θα ναι κρίμα

    • F1fan

      Αμα λες για τον κινητηρα,ηδη τον αλλαζουν.Θα ειναι upgraded αλλα θα πρεπει να αντεξει μεχρι το τελος…

    • Mitsos Ribopaido

      upgraded?κομπλε τοτε.. Nαι το ειδα τωρα twitter ..Τι πρόβλημα υπάρχει τελικά δεν βλέπω…αντε να δουμε

    • Christos Protopapas

      πρόβλημα στα ηλεκτρικα λεει μπορει να χρησιμοποιηθεί παλι αυτος ο κινητήρας ,,,,επισπευδουν το μοτερ το αναβαθμισμενο ποιυ ηταν για σουζουκα ετοιμος θα μπει τωρα …εινια δοκιμασμένος σιγουρα..γιατι στον επομενο αγωνα θα τον φορουσαν και τα δυο φεραερι ηταν προγραμματισμενο

    • Mitsos Ribopaido

      Χρήστο αύριο που θα πιεσει φουλ… Θα γελάμε

  • Grekko

    Εγώ θα σταθώ στην σύγκρουση Verstappen -Palmer ,όσο ταλέντο κ να είναι ο Max άλλο τόσο σκ@τόπαιδο είναι, τον είδε τον Palmer κ έστριψε σαν μην υπήρχε.
    Είσαι ζώον ρε, βλέπεις ότι άλλος είναι σε γρήγορο γύρο κ τους τον χαλάς; Μπετόβλακα!

  • Akis-F1 FAN

    Αλλη μια φορά φέτος που τρέχουν να αλλάξουν το κινητήρα του Σεμπ ανάμεσα σε fp3 και qualy λόγω προβλήματος. Και θα τρέξει τώρα την αναβαθμισμένη έκδοση χωρίς καμία δοκιμή…άντε να δούμε…

    • Mitsos Ribopaido

      Μονο δυναμόμετρο φίλε..Ελλάδα το κάναμε!

    • Yiannis P

      ΤΕΛΟΣ όλα, Ο Σεμπ δεν έκανε χρόνο στο Q1. Χάμιλτον πρωταθλητής 2017.

    • Akis-F1 FAN

      Τι να πεις…πόση γκαντεμιά φέτος ρε π@στη μου…έλεος.