1FP3

Η απόλυτη κυρίαρχος χθες στη Μαλαισία ήταν η Ferrari, και αυτό δε φαίνεται πως έχει αλλάξει ιδιαίτερα σήμερα. Η ομάδα του Maranello σημείωσε για δεύτερη φορά το «1-2», με τον Kimi Raikkonen να είναι ταχύτερος, αλλά ο Sebastian Vettel δεν έδειξε όλη του την ταχύτητα. Μάλιστα, ο Γερμανός αντιμετώπισε πρόβλημα στο τέλος με το μονοθέσιό του, ελπίζοντας ότι όλα θα είναι εντάξει σε μερικές ώρες.

Ο Daniel Ricciardo ήταν ο τρίτος ταχύτερος, μπροστά από τους Valtteri Bottas, Lewis Hamilton, Max Verstappen, Sergio Perez, Felipe Massa, Esteban Ocon και τον Stoffel Vandoorne που κλείνει την πρώτη δεκάδα. Ας δούμε τα κυριότερα από τη μία ώρα των τρίτων ελεύθερων δοκιμαστικών:

Ο καιρός ήταν συννεφιασμένος και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 31°C στον αέρα και τους 43°C στο οδόστρωμα. Οι οδηγοί δεν έχασαν χρόνο και άφησαν τα pits, με τον Raikkonen να παίρνει την πρώτη θέση, με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Vettel θέλησε να κινηθεί πιο γρήγορα, αλλά ήταν 31 χιλιοστά πιο αργός από τον team-mate του, λόγω ενός κακού τελευταίου sector.

Μετά τις χθεσινές δυσκολίες, ο Hamilton πέρασε στην πρώτη θέση, όντας 15 χιλιοστά πιο γρήγορος από τον Raikkonen, δείχνοντας πως ίσως η W08 να έχει βελτιωθεί συγκριτικά με χθες. Οι δύο Ferrari και οι δύο Red Bull είχαν επιστρέψει στα pits και ο Hamilton πίεσε ακόμα περισσότερο, αλλά το τελευταίο sector δεν επέστρεψε στον Βρετανό να βελτιώσει την επίδοσή του.

Μετά το πέρας του πρώτου 20λεπτα, πάνω από τους μισούς οδηγούς γυρνούσαν στην πίστα, τη στιγμή που ο Hamilton σημείωσε ταχύτερο χρόνο στο πρώτο και δεύτερο sector, αλλά ένα αρκετά κακό τελευταίο sector του επέστρεψε να βελτιώσει κατά πολύ την ταχύτερη επίδοση.

Πλησιάζαμε το μέσον της διαδικασίας και οι δύο Red Bull βγήκαν για να… κάνουν παρέα στη Mercedes. Ο Ricciardo έγραψε αμέσως πρώτο χρόνο με 1:32.0, όντας πάνω από 4 δέκατα ταχύτερος από τον Hamilton. Ο Bottas πίεσε, επίσης, ήταν πιο γρήγορος από τον Hamilton, όμως δεν κατάφερε να απειλήσει τον Ricciardo.

Είχε έρθει η ώρα των Ferrari, που είχαν πέσει στις θέσεις 4 και 5. Οι Vettel και Raikkonen έδειξαν από την αρχή την ταχύτητα του κόκκινου μονοθεσίου, σημειώνοντας το «1-2». Ο Φινλανδός ήταν ταχύτερος κατά 162 χιλιοστά και ο πρώτος που κατέβηκε το 1:32. Ο Hamilton προσπάθησε να απαντήσει, έγραψε ταχύτερα προσωπικά περάσματα στα δύο πρώτα κομμάτια, αλλά τελικά δεν κατάφερε κάτι.

Πίσω από τις τρεις κορυφαίες ομάδες, η Force India είχε το προβάδισμα, με τη McLaren να είναι οριακά εντός της δεκάδας. Ο Ricciardo θέλησε να διεκδικήσει μια καλύτερη θέση και ανέβηκε τρίτος, μόλις 49 χιλιοστά πίσω από τον Vettel. Ο Ocon πλησίασε στα δύο δέκατα τον έκτο Verstappen, ο οποίος παρέμενε στα pits κι ετοιμαζόταν για τα τελευταία λεπτά, όπως και οι περισσότεροι οδηγοί.

Η δράση αυξήθηκε κατακόρυφα στα τελευταία λεπτά, όταν και βλέπουμε παραδοσιακά την προσομοίωση των κατατακτήριων. Η περίοδος ολοκληρώθηκε πρόωρα για τον Vettel, όταν παρουσιάστηκε πρόβλημα στην SF70H. Ο Γερμανός επέστρεψε στα pits, προκειμένου οι μηχανικοί του να ελέγξουν τι ακριβώς συμβαίνει και να το επιδιορθώσουν εν όψει των κατατακτήριων.

Η θερμοκρασία της ασφάλτου ξεπερνούσε τους 50°C, ωστόσο δεν υπήρχε η ανάλογη βελτίωση των χρόνων. Κλατάρισμα για τον Verstappen, ύστερα από την επαφή του με τον Palmer στην τελευταία στροφή. Ο οδηγός της Renault ήταν σε γρήγορο γύρο, ο Ολλανδός κινήθηκε προς την εσωτερική και η επαφή ήταν αναπόφευκτη, με την R.S.17 να έχει αποχωριστεί ένα μεγάλο κομμάτι της εμπρός πτέρυγας. Η καρώ σημαία έπεσε δίχως να συμβεί κάτι άξιο λόγου.

Οι κατατακτήριες θα ξεκινήσουν στις 12:00 ώρα Ελλάδας.

2Αποτελέσματα