Ένας από τους δυνατότερους τομείς για τη Ferrari ήταν η αξιοπιστία. Η ιταλική ομάδα, όμως, προδόθηκε από αυτή στο Μαλαισιανό Grand Prix, όταν ο Sebastian Vettel ξεκίνησε από την τελευταία θέση, ενώ ο Kimi Raikkonen δεν ξεκίνησε ποτέ τον αγώνα. Και στις δύο περιπτώσεις, υπεύθυνο είναι το power unit, το οποίο στέρησε ακόμα περισσότερους βαθμούς στον Seb.

Οι άνθρωποι στο Maranello γνωρίζουν καλά ότι θα πρέπει να μείνουν μακριά από προβλήματα, ώστε να διεκδικήσουν οποιεσδήποτε πιθανότητες για το πρωτάθλημα των οδηγών. Ο Mattia Binotto λέει ότι η ανάλυση των προβλημάτων συνεχίζεται, τονίζοντας ότι δεν είναι σίγουρος πως τα προβλήματα έχουν λυθεί εντελώς.

Δεν μπορείς ποτέ να είσαι απόλυτα σίγουρος ότι έχεις λύσει τα προβλήματα που είχαμε. Είναι αλήθεια ότι το πρόβλημα ήταν εντελώς αναπάντεχο και ήταν ένα πρόβλημα που δεν είχαμε δει στο δυναμόμετρο ή στην πίστα για ολόκληρη τη σεζόν. Υπήρξε κάποια ποιοτικό θέμα με τα κομμάτια, αποτύχαμε με μια πολλαπλή εισαγωγής, από τον κομπρέσορα μέχρι τις κυλινδροκεφαλές, και αυτό συνέβη δύο φορές, επειδή είχαμε το ίδιο πρόβλημα με τον Seb στις κατατακτήριες και με τον Kimi στον αγώνα.

Το αφεντικό των Ιταλών, Sergio Marchionne, ζητά άμεση λύση των προβλημάτων και ο Τεχνικός Διευθυντής της Scuderia κατανοεί απόλυτα της δηλώσεις του και την επιθυμία του. Σύμφωνα με τον Ελβετό, το τμήμα ποιότητας της Ferrari αναμένεται να ενισχυθεί, προκειμένου να αυξηθεί το ποσοστό της αξιοπιστίας.

Έγινε δύο φορές σε όλη τη σεζόν, και οι δύο στη Μαλαισία, οπότε κάποιες οριακές συνθήκες επηρέασαν τη συνολική αξιοπιστία, πράγμα που αναλύσαμε, αλλά είναι κάτι που ακόμα πρέπει να καταλάβουμε καλύτερα. Πιστεύω ότι, για να βελτιώσεις την απόδοσή σου, πρέπει να βελτιώσεις το πακέτο σου, αλλά πρέπει επίσης να βελτιώσεις τον οργανισμό σου, και σκεφτόμαστε κάτι που σχεδιάζεται για τη βελτίωση της ποιότητας. Είναι τόσο απλό. Το τμήμα ποιότητας θα ενισχυθεί, αυτό είναι κομμάτι του οργανισμού μας για το οποίο μιλούσε ο Πρόεδρός μας.

Η SF70H είναι σταθερά ένα πολύ γρήγορο μονοθέσιο, που πλέον παλεύει διαρκώς για την pole position, εν αντιθέσει με το ξεκίνημα της σεζόν. Ο Binotto θεωρεί ότι αυτό δείχνει την αύξηση της ανταγωνιστικότητας του μονοθεσίου, αλλά επισημαίνει ότι σημασία έχουν μόνο οι 25 βαθμοί της νίκης.

Οι κατατακτήριες είναι ο καλύτερος τρόπος για να το καταλάβουμε αυτό, και είχαμε την pole position στη Σιγκαπούρη, αλλά όχι στη Μαλαισία. Έτσι, πιστεύω ότι υπάρχει καλή πρόοδος φέτος. Το να είμαστε στην pole ή να παλεύουμε γι’ αυτή ήταν πιο δύσκολο στην αρχή της σεζόν συγκριτικά με τώρα, οπότε το πακέτο μας έχει βελτιωθεί, αλλά ποτέ δεν είναι αρκετό. Το να είσαι γρήγορος, δεν είναι αρκετό· αυτό που μετράει είναι η νίκη.

  • georgekaras

    Αν δεν ηταν η Σιγκαπουρη και η Μαλαισια θα μασταν καβαλα γιατι βλεπω και πολυ καλα ειμαστε στο Japan αλλα με τα αν δουλεια δεν γινεται οποτε προσδοκαμε καποια ατυχια των αλλων οποτε μεχρι και εαν ερθει αυτο πρωταθλημα ψιλο παπαλα

    • filip

      Άμα έχεις τον Κίμι που δεν μπορεί να κόψει βαθμούς από όχι από την Μερς αλλά ούτε από την RB, πόσο μάλλον από τον Χάμιλτον, τι να περιμένεις?

    • kostas

      Αν εχει καλυτερο αμαξι απο τις Μερσεντες και αν ξεκιναει τους αγωνες και αν δεν τον στουκαρουν στον πρωτο γυρο μια χαρα μπορει. Αλλα δυστυχως και τα 3 μαζι μονο σε Μονακο και Ουγγαρια γιναν!

  • Akis-F1 FAN

    Η απόδοση στην Μαλαισία ήταν πολύ καλή το μονοθέσιο μπορεί να ανταγωνιστεί στα ίσα τη Μερκ αλλά αυτό δε φτάνει για το πρωτάθλημα…πρέπει να κάτσει και στους άλλους κάποια ατυχία, γιατί μέχρι τώρα η γκαντεμιά έχει πάει μονόπατα.

  • Mika

    Που σημαινει τελικα οτι δεν ειναι τοσο σιγουροι, πως δεν θα ξαναεμφανιστουν?