Ο Sergio Marchionne έχει ζητήσει από τους υπευθύνους της ομάδας της Ferrari στην Formula 1, να λύσουν τα προβλήματα ποιότητας και αξιοπιστίας που εμφανίστηκαν στο GP της Μαλαισίας.

Όπως θα θυμάσαι, τόσο ο Vettel όσο και ο Raikkonen αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα, με τον δεύτερο να μην εκκινεί καν τον αγώνα, παρότι βρισκόταν στη δεύτερη θέση του grid. Το πρόβλημα και στα δύο μονοθέσια εντοπίστηκε σε ένα εξάρτημα του συστήματος εισαγωγής αέρα του κινητήρα.

Μεταξύ όσων δήλωσε ο Marchionne, είναι πως εργάζονται πάνω στο τμήμα ποιότητας και θα κάνουν κάποιες οργανωτικές αλλαγές, προκειμένου να μην ξανασυμβούν τέτοια περιστατικά.

  • Mika

    Το “οργανωτικες αλλαγες” μεταφραζεται μαλλον σε απολυση του υπευθυνου σχεδιασμου η κατασκευης?
    :p

    • manowar

      Δεν νομιζω.. Τι ειναι ο υπεύθυνος σχεδιασμού-κατασεκυης,, Χασι ειναι;;ετσι ευκολα βρισκεις κορυφαια μυαλα;; τι ειναι (λεμονη ελα γιατι ο αλβανος πηρε μπουλο;

  • Yiannis P

    Τώρα πάει, πέταξε το πρωτάθλημα…

  • Giannisk

    Τωρα είναι αργά φίλε πουλοβεράκια. Του χρόνου πάλι.

    • αυτο του χρονου παλι…με θυμιζει εναν παοκτση φιλαρακι που εχω !!!!! :-P

    • manowar

      Σε ένα άθλημα ειμαι και γω εναντιων της γερμανικής τεχνολογίας λογο ερωτα και μου βγαινει σε γρουσουζια.. Λες αμα γινω Ολυμπιακός να παρει επιτέλους το πρωταθλημα η αεκαρα;

    • Giannisk

      Όπως ο παοκ είναι πρωταθλητής Αυγούστου, έτσι και η Ferrari είναι πρωταθλήτρια Μαρτίου.

  • Gestione Sportiv@

    Με τις διαφορές στα πρωταθλήματα οδηγών και κατασκευαστών να είναι στους 34 και 118 βαθμούς αντίστοιχα δεν κάνεις τέτοιες δηλώσεις……..
    Το πρωτάθλημα κατασκευαστών έχει “πετάξει” και απλά περιμένουμε την μαθηματική επιβεβαίωση.
    Από την άλλη, το πρωτάθλημα οδηγών είναι “δύσκολο”, αλλά παραμένει “ανοιχτό”, καθώς μία αστοχία του Hamilton και μία ταυτόχρονη νίκη του Vettel ξαναβάζει στο παιχνίδι τον Γερμανό.
    Πάντως, στον τομέα αεροδυναμικής, στον οποίο είχαμε κάποιες αλλαγές πριν από ένα χρόνο και τα γνωστά προβλήματα δημιουργίας και εξέλιξης των προηγούμενων ετών, φαίνεται πως, το επιτελείο των Cardile, Sanchez και Bigois τα πάει περίφημα και είναι η πρώτη χρονιά, που η Ferrari ακολουθεί σε εξέλιξη τη Mercedes και κυρίως την RBR, η οποία είναι η δυνατότερη στον τομέα αυτόν.
    Από την άλλη, στον τομέα κινητήρων έχουμε πολλά προβλήματα. Ο Lorenzo Sassi (υπεύθυνος σχεδίασης και εξέλιξης κινητήρων της Scuderia), απολύθηκε πριν από τρεις μήνες και αντικαταστάτης δεν έχει βρεθεί.
    Το ερώτημα που γεννάται είναι αν ο Ιταλός πλήρωσε το μάρμαρο για αυτές τις αστοχίες, ή αν η Ferrari πληρώνει αυτές τις αστοχίες λόγω της απομάκρυνσης-απόλυσης του Ιταλού???????

  • Mitsos Ribopaido

    Παίδες τελειώνω το μάστερ και έρχομαι για βοήθεια!!! :P

    • manowar

      Δεν περνεις και μενα μαζι να σου κουβαλαω τα κατσαβίδια;; αμα ειναι να μπω κ εγω στην εκκλησία της αυτοκίνησης με το αλογακι και για μουτσος ερχομαι

    • Mitsos Ribopaido

      Μαζί σου!!! Και μένα το κουβαλητης αρκεί να μπω στο ναό

  • Anestis Genk

    Ρωτήσαν την Φερράρι, γιατί δεν λύνετε τα προβλήματα ποιότητας ρε παιδιά;
    και απάντησαν πως δεν μας το ζήτησε ο Μαρκιόνε αφού!

  • Anestis Genk

    Ρωτήσαν την Φερράρι, γιατί δεν λύνετε τα προβλήματα ποιότητας ρε παιδιά;
    και απάντησαν πως δεν μας το ζήτησε ο Μαρκιόνε αφού!