Η Aston Martin είναι μια εταιρεία με σκληροπυρηνικές αγωνιστικές καταβολές. Ποτέ όμως δεν είχε τα μέσα για να ανταγωνισθεί τους άλλους κατασκευαστές κι έτσι είχε μια φθίνουσα πορεία, όπως και γενικότερα η βρετανική βιομηχανία. Ευτυχώς όμως τα τελευταία 20 χρόνια και συγκεκριμένα από το λανσάρισμα της DB7, έχει μια συνεχή ανοδική πορεία, παίζοντας όμως κυρίως στο γήπεδο της πολυτέλειας. Το τελευταίο φαίνεται κι αυτό να αλλάζει εσχάτως με την συνεργασία που έχουν με την Red Bull Racing και την Valkyrie, που παρά την αμφιλεγόμενη αισθητική της έχει τα φόντα να γίνει το απόλυτο hypercar.

Η Valkyrie όμως δεν είναι ένας διάττων αστήρ, αλλά φιλοδοξεί να πιάσει το νήμα από εκεί που το άφησαν οι DBR και DP στις αρχές των ’60s, δηλαδή να δημιουργήσει μια γκάμα καθαρόαιμων σπορ μοντέλων στοχεύοντας απευθείας την βασίλισσα Ferrari. Η Valkyrie δεν μπορεί για την ώρα να καταστεί ένα όχημα μαζικής (σχετικά) παραγωγής και είναι περισσότερο επίδειξη δύναμης. Αντίστοιχα η Ferrari δεν βασίζεται στην LaFerrari, αλλά στην 488. Χωρίς αυτό να μειώνει επ’ουδενί την αξία της 488 που μάλιστα θεωρείται το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία από τον Andy Palmer, εκτελεστικό διευθυντή της Aston Martin.

Όπως λοιπόν εκμυστηρεύτηκε πρόσφατα ο εν λόγω κύριος, η Aston Martin προσέλαβε τους πρώην επικεφαλής σχεδιασμού και ανάπτυξης της 488 GTB. Όχι βέβαια όλους, αλλά θέσεις όπως υπεύθυνος πλαισίου και κινητήρα είναι ίσως οι 2 σημαντικότερες. Επίσης αυτές οι μεταγραφές βοήθησαν την βρετανική εταιρεία να μάθει και μερικά μυστικά του αντικαταστάτη της 488, πράγμα που θα λάβει σοβαρά υπόψιν. Οπότε είναι σχεδόν βέβαιο πως θα δούμε κεντρομήχανη Aston Martin. Επίσης οι Βρετανοί έχουν υιοθετήσει μια πολύ επιθετική πολιτική με τα νέα μοντέλα αφού ετοιμάζουν νέα Vantage, την DBX και εικάζεται πως θα παρουσιαστεί και αντικαταστάτης της Vanquish, βασισμένος στην πλατφόρμα της DB11. Ο ανταγωνισμός στα σπορ αυτοκίνητα υψηλού κύρους είναι αδυσώπητος.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Tο προβλημα με τις aston martin ειναι πως αν θες να γραψεις και 200.000 γκαζιαρικα χιλιομετρα για να χαρεις το αμαξι σου, θελεις και 2-3 φορες αλλαγη κινητηρα οπως ειχαμε δει και σε παλιοτερο αρθρο. Τωρα αν θα γινουν και κενρομηχανες, θα θελουν αλλαγη κινητηρα αν προλαβουν πριν τις προλαβει η φωτια!

    Το κριμα ειναι πως οι aston martin ειναι ο ορισμος του αρμονικου σχεδιασμου. Ειναι ολες τους πανεμορφες

  • Mika

    Κεντρομηχανη Αστον Μαρτιν, και μαλιστα κανονικης παραγωγης??
    Αυτο θα ειναι πολυ ενδιαφερον!!

  • sotirisb

    Από τις αγαπημένες μου αυτοκινητοβιομηχανίες που από τη σύλληψη της είχε σοβαρά οικονομικά προβλήματα αλλά κατάφερε να παραμείνει ζωντανή. Ελπιζω ότι τα νέα μοντέλα θα είναι κερδοφόρα έτσι ώστε να έχουμε νέα μοντέλα για πολλά χρόνια ακομη