Όπως έχουμε ξαναπεί η Aston Martin κάποτε έβγαζε αγωνιστικά του κουτιού, αλλά τότε ήταν και εποχές που αγώνες και αυτοκίνητα ήταν απλούστερα. Η DB4 GT ήταν ένα τέτοιο αυτοκίνητο ακριβώς. Δεν μοιάζει με αγωνιστικό με τα σημερινά δεδομένα αλλά όταν παρουσιάστηκε το 1959, με τελική 243 χλμ/ώρα ήταν ίσως το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής της εποχής του.
Σε σχέση με την απλή DB4 είχε λεπτότερο αμάξωμα από αλουμίνιο για μείωση του βάρους καθώς και κοντότερο μεταξόνιο, επίσης για λιγότερο βάρος αλλά και ευελιξία. Χώρος για πίσω καθίσματα δεν υπήρχε πλέον, άλλωστε αυτά θα ήταν άχρηστα. Επίσης τα φωτιστικά σώματα ήταν καλυμμένα για μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση. Μόλις 75 από αυτές κατασκευάστηκαν και όπως αντιλαμβάνεσαι, όταν κάποια από αυτές εμφανίζεται σε δημοπρασία, τα χέρια μπαίνουν βαθιά στις τσέπες με τις τιμές τους να ξεπερνούν εύκολα τα 3 εκατομμύρια ευρώ.
Πέρσι λοιπόν, η Aston Martin αποφάσισε να κατασκευάσει 25 οχήματα ακριβώς με τις ίδιες προδιαγραφές ή σχεδόν με τις ίδιες καθώς η πρόοδος στα υλικά και τις μεθόδους παραγωγής θα επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα. Για παράδειγμα δεν υπάρχουν μέταλλα εκείνης της εποχής, ούτε ηλεκτροκόλληση από τότε και τέτοιες λεπτομέρειες μπορούν να αλλάξουν αρκετά το προϊόν.
Έτσι η DB4 GT Continuation θα είναι κατά τι βελτιωμένη σε σχέση με την αυθεντική αλλά θα προσφέρει την ίδια αίσθηση. Η ισχύς του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα θα φτάνει τους 340 ίππους και θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός τετρατάχυτου κιβωτίου και διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.
Τα αυτοκίνητα φαίνεται πως είναι σχεδόν έτοιμα μιας και ξεκίνησαν οι δοκιμές στο Millbrook proving grounds, που είναι μια από τις μεγαλύτερες πίστες δοκιμών και βρίσκεται στην ανατολική Αγγλία. Δεν πρόκειται για πίστα αγώνων αλλά για κλειστό δρόμο ώστε να γίνονται δοκιμές αυτοκινήτων παραγωγής σε ελεγχόμενες συνθήκες και όχι σε δημόσιους δρόμους.
Η DB4 GT Continuation δεν θα πάρει έγκριση τύπου για τον δρόμο άλλωστε και θα πωλείται ως αγωνιστικό. Υποθέτω όμως πως θα κυκλοφορήσει κανονικά στους δημόσιους δρόμους χάρη σε ένα παραθυράκι που δίνει την δυνατότητα σε ρέπλικες να παίρνουν πινακίδες κυκλοφορίας ιστορικού οχήματος κάτι που επέτρεψε σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες του παρελθόντος να πατήσουν σε δημόσιους δρόμους.