Ακόμα και σε εργοστασιακή μορφή, η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio είναι ένα πανίσχυρο και πολύ γρήγορο sedan. Η ιταλική εταιρεία έχει τοποθετήσει κάτω από το καπό έναν twin-turbo V6 κινητήρα, 2,9 λίτρων, που μπορεί να βγάλει δύναμη 510 αλόγων, στις 6.500 σ.α.λ., και 600 N·m ροπής, στις 2.500-5.000 σ.α.λ..

Οι βελτιωτικές εταιρείες είναι πολλές στις μέρες μας, και οι μηχανικοί έχουν αποκτήσει μπόλικη τεχνογνωσία, έτσι δεν είναι πρόβλημα το «τσίμπημα» των αλόγων. Η συγκεκριμένη «Ιταλίδα» έχει βελτιωθεί από την BIESSE Racing και ο καλύτερος τρόπος για να μάθουμε την ακριβή δύναμη στους τροχούς, είναι μια δοκιμή στο δυναμόμετρο.

Η συγκεκριμένη Giulia φορά custom εξάτμιση και η οθόνη του δυναμόμετρου δείχνει 563 άλογα μαζί με 716 Nm ροπής, πάντα στους τροχούς. Δεν είναι και άσχημα, έτσι;

  • nikos

    δυνατο αλλα δεν υπαρχει πιο απαισιος θορυβος.τέλος πάντων σε καμια δεκαρια χρονια θα πουληθεί όσο πουλιέται μια 166 για 3000 Ευρώ.

    • σοβαρα δεν σου αρεσε ο θορυβος ??????????
      παντως εκλαψα για την τιμη που ανεφερες !!!!!!! :-D LOL LOL LOL

    • …..και έπειτα ξύπνησες!

  • SAMURAI-66

    Αστερι και γοητευτικο γιατι ειναι ιταλικο,κινητηρας διαμαντι που με λιγη φροντιδα γινεται πυραυλος….οχι οτι το εχει αναγκη βεβαια καθως ειναι ηδη τουμπανο….και ο ηχος της εξατμισεις υποκωφος με ωραια χροια!

  • antonis

    Ενώ πήρε και το top pick + από την iihs https://youtu.be/P9pC-Id_HrQ

  • Bad Belmondo

    Πωωωωωω!!! Είμαι ερωτευμένος!!! <3

  • autofn

    Δυνατο, αλλα αφου δεν γεμισε ο χωρος του δυναμομετρου πιστονια, μπιελες, λαδια
    και ολα τα συναφη δεν ειναι γνησιο ιταλικο.

    • …..τι έκανε ο Ιάπωνας όταν η alfa έτρεχε από το ’30 σε αγώνες και δημιουργούσε ιστορία στην αυτοκίνηση? Ποια χρονολογία μεταπούλησε η alfa τον μεταβλητό χρονισμό στην Honda που τον μετεξελιξε σε vtec, και άλλα πολλά που δεν μας παίρνει ο χρόνος είναι αυτά που πρέπει να σε απασχολούν αγαπητέ, από χοντράδες και εξυπνάδες χορτάσαμε!

    • ΘΑΝΟΣ

      ΗΗΗΗΗΗ ΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ??????

    • Scooby r22b

      Χαχαχαχαχα, μου θύμισες το σχολείο, που όταν θέλαμε να βάλουμε τους δύο μπουνταλάδες της τάξης να τσακωθούν λέγαμε, οοοοοοοο τι σου ‘πε, μαλ@κα προσβόλα. . . Και κάπως έτσι ξεκινούσαν να πέφτουν οι (ψιλές) 😂.

  • manowar

    να σας θυμησω autoblog οτι δεν εχετε βαλει τις τελευταιες μαχες της julia σε δοκιμες πιστας με τον ανταγωνισμο..δεν υπαρχουν μονο τα dragster video.. χε χε χε χε χε

    • sargus

      χαχαχα, ρε δε παίζεσαι!!

  • Bon Viveur

    Και με τα 510 βολευόμουν μία χαρά…

  • ΘΑΝΟΣ

    ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΑΜΑΞΙ!!ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΠΙΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!!ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΚΕΤΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΙΣΩ ΘΟΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Γ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΜΟΚΕΤΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ..

  • αυτά είναι τα ωραία. tuning ρε φίλε, πόσο μου έχει λείψει. τί κατάρα να μη μπορείς να κάνεις το χόμπυ σου.

  • DimitrisBXL

    Σαν τρακτερ ακουγεται. Βαλτε εναν V8 να γουσταρουμε.