Στα μέσα του περασμένου μήνα, μάθαμε κι επίσημα ότι ο Carlos Sainz θα αποχωρήσει από την Toro Rosso στο τέλος της σεζόν, προκειμένου να γίνει οδηγός της Renault για την ερχόμενη σεζόν. Πριν από μερικές ημέρες, όμως, τα πράγματα άλλαξαν, αφού η γαλλική ομάδα ανακοίνωσε πως ο Jolyon Palmer θα αποτελέσει παρελθόν μετά το Ιαπωνικό Grand Prix, με τον Ισπανό να είναι ο αντικαταστάτης του.

Ο 23χρονος θα αποτελέσει τον team-mate του Nico Hulkenberg για το υπόλοιπο της χρονιάς, αλλά και για το 2018. Ο Γερμανός φέτος νίκησε στα ίσια τον Palmer και ο Sainz παραδέχεται πως ο «Hulk» θα είναι δύσκολος αντίπαλος μέχρι το τέλος της σεζόν, αφού γνωρίζει πολύ καλά την R.S.17, εν αντιθέσει με τον ίδιο που θα χρειαστεί χρόνο για να μάθει και να προσαρμοστεί στο γαλλικό μονοθέσιο.

Θα είναι δύσκολο, επειδή οδηγεί το μονοθέσιο για 16 αγώνες κι εγώ δεν το έχω οδηγήσει καθόλου. Θα χρειαστώ χρόνο για να προσαρμοστώ σε αυτό. Θα ήθελα να το κάνω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα πάρει λίγο χρόνο μέχρι να προσαρμοστώ. Θα υπάρξει πολλή σκληρή δουλειά, ανάλυση και κατανόηση με τους μηχανικούς, για το πώς οδηγώ το μονοθέσιο.

Ο Ισπανός δεν έκρυβε την επιθυμία του να κάνει ένα μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα του από τα μέσα της σεζόν. Τώρα αυτό συνέβη, αφού η Renault είναι μεγαλύτερη ομάδα από την STR, παρόλο που βρίσκεται 10 βαθμούς πίσω στη βαθμολογία. Παρ’ όλα αυτά, ο Sainz είναι χαρούμενος που έστω και τώρα άλλαξε ομάδα.

Πιστεύω ότι είναι η σωστή στιγμή που αλλάζω ομάδα. Τα πράγματα συμβαίνουν με τον τρόπο τους, δεν υπάρχει λόγος να πούμε «θα ήθελα να γίνει πιο νωρίς ή πιο αργά.» Θα ήμουν χαρούμενος στην Toro Rosso και χάρηκα όταν πήγα στη Renault. Ήμουν αρκετά αμερόληπτος από αυτή την άποψη. Τώρα, έχει συμβεί και με κάνει χαρούμενο, επειδή μου δίνει την ευκαιρία. Αλλά, κανένας δεν μου εξήγησε την καθυστέρηση.

  • Mika

    Eυκαιρια λοιπον να ανεβασεις το παιχνιδι σου Carlos..

  • Gestione Sportiv@

    Του χρόνου, η ομάδα της Renault θα έχει ένα πολύ καλό και δυνατό δίδυμο οδηγών.
    Ο Hulkenberg αποφάσισε στα μέσα του 2016 να αφήσει την Force India για χάρη της ομάδας του Enstone, ώστε να κάνει το βήμα παραπάνω στην καριέρα του με μία εργοστασιακή ομάδα και ταυτόχρονα ελπίζοντας στην αναγέννηση της γαλλικής ομάδας, ώστε να διεκδικήσει βάθρα και νίκες (αλλά από 2019 και μετά).
    Ο Sainz jr. αποτέλεσε μέρος της συμφωνίας, ως έμψυχο αντάλλαγμα, μεταξύ Renault-RBR για σπάσει το συμβόλαιο του Γάλλου κατασκευαστή με την ομάδα της STR.
    Ταυτόχρονα, ο Ισπανός ελπίζει το 2018 η Renault να εμφανιστεί ακόμα πιο ανταγωνιστική στο grid, ώστε να αποδείξει το οδηγικό του ταλέντο και ελπίζοντας σε πιθανή αποχώρηση ενός εκ των Verstappen ή Ricciardo από την RBR, ώστε να επιστρέψει το 2019 στην ομάδα του Milton Keynes ως οδηγός των “Μεγάλων” Ταύρων.
    Χαίρομαι, γιατί το 2018 θα δούμε στο grid της F1 ένα πολύ καλό οδηγικό δίδυμο για την ομάδα της Renault, με τον κάθε ένα από τους 2 οδηγούς να έχει διαφορετικούς στόχους, αρκεί το γαλλικό μονοθέσιο να είναι πιο ανταγωνιστικό και πιο αξιόπιστο από την R.S.17.
    Για τον μεν Hulkenberg ελπίζω να κάνει την υπέρβαση γιατί ως οδηγό το πηγαίνω απίστευτα (αν και το να έρθει στη Ferrari είναι πλέον δύσκολο έως ανέφικτο) και για τον δε Sainz jr εύχομαι να αναδειχθεί και γιατί όχι στο μέλλον να είναι οδηγός για την ομάδα του Maranello.
    Και ο καϋμένος ο Palmer αλλάζει το όνομά του μετά το GP της Ιαπωνίας………………. https://uploads.disquscdn.com/images/ebbeb52010294f7c0b0642f5de4c415d37ffd47777eb8a6085c512ca6a4cc959.jpg χαχαχαχαχαχα