Μετά το Duster, η ρουμάνικη εταιρία έχει ξεκινήσει την εξέλιξη και της επόμενης γενιάς του Sandero, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει στα μέσα του 2019. Αυτό θα βασίζεται στην CMF-B πλατφόρμα, της κοινοπραξίας Renault-Nissan, σαφώς πιο καινούρια από την B0, που χρησιμοποιεί το σημερινό μοντέλο, και προέρχεται από το Clio II.
Το εργοστάσιο της Dacia, στο Mioveni της Ρουμανίας, ανακοίνωσε πριν περίπου ένα μήνα ότι θα είναι έτοιμο για την παραγωγή αυτοκινήτων με την CMF πλατφόρμα, από τις αρχές του 2020.
Μηχανικά δεν αναμένονται εκπλήξεις, με το νέο Sandero να είναι σίγουρο ότι θα προσφέρεται με έναν ατμοσφαιρικό 1.000άρη κινητήρα 75 ίππων και έναν 0,9-λίτρων turbo 95 ίππων, ενώ θα υπάρχει και ο 1.500άρης diesel με επίσης 95 άλογα.