Η ιστορία έχει δείξει πως και οι καλύτερες ομάδες βρίσκονται αντιμέτωπες με προβλήματα κατά τη διάρκεια της σεζόν. Η Ferrari το έχει βιώσει αυτό στους τελευταίους αγώνες και το αποτέλεσμα αποτυπώνεται καλύτερα στη μάχη του πρωταθλήματος, εκεί που ο Lewis Hamilton έχει ξεφύγει με 59 βαθμούς από τον Sebastian Vettel και τα πράγματα δείχνουν δύσκολα, αφού μένουν τέσσερις αγώνες, ενώ ο ο Βρετανός βρίσκεται σε πολύ καλή φόρμα στο δεύτερο μισό της σεζόν.


Το βασικότερο για τη Scuderia είναι να λυθούν τα προβλήματα που στέρησαν τόσους βαθμούς στον Seb. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι λύσεις που θα πρέπει να εφαρμοστούν με ορίζοντα το μέλλον, χωρίς να προβαίνουν σε βιαστικές κινήσεις πανικού, κάτι που σε καμία περίπτωση δε συμβαίνει όπως λέει ο 30χρονος.

Υπάρχουν αιτίες για τα προβλήματα που είχαμε. Υπάρχουν πράγματα που κάνουμε καλύτερα σαν ομάδα, πράγματα που πρέπει να διαχειριστούμε και να τα κατευθύνουμε καλύτερα από την πλευρά μας. Είναι φυσιολογικό να πιέζεις στα όρια. Κάποιες φορές, πιέζεις υπερβολικά. Κάποιες φορές, κάνεις μικρά λάθη που έχουν συνέπειες αργότερα. Πάντα είναι ένα μείγμα από αυτά τα πράγματα.

Μπορεί κάτι να πάει στραβά. Πονάει πολύ όταν συμβαίνει, αλλά δεν συμβαίνει χωρίς λόγο, έτσι πρέπει να βεβαιωθούμε ότι βρήκαμε τη λύση στο πρόβλημα και πως όχι απλώς το διορθώσαμε, αλλά βρήκαμε μια μακροπρόθεσμη λύση. Θα ήταν εντελώς λάθος αν παρασυρθούμε στις σκέψεις μας. Πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι. Έχουμε ένα σπουδαίο μονοθέσιο, ένα πακέτο για να κερδίζαμε τους δύο τελευταίους αγώνες. Όπως είδαμε, δεν έγινε έτσι. Αλλά, αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορούμε να κερδίσουμε τους επόμενους αγώνες.

Ο τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής θεωρεί ότι η δουλειά του Maurizio Arrivabene παραμένει εξαιρετική προκειμένου να μην παρεκκλίνει κάποιος μηχανικός από την πορεία του. Όλοι στο Maranello πιέζουν σκληρά, γι’ αυτό και δεν υπάρχει χρόνος για πανικούς και υπερβολικές αντιδράσεις.

Πιστεύω ότι είμαστε γενικά πολύ απασχολημένοι. Δεν νομίζω ότι υπάρχει χρόνος για πανικό. Ο Maurizio κάνει πολύ καλή δουλειά στο να τους κρατάει όλους στη σωστή κατεύθυνση, κοιτώντας μπροστά. Δεν είναι η δουλειά μου να πω. Δουλειά μου είναι να πιέζω όσο περισσότερο μπορώ στην πίστα. Μιλάω με τα παιδιά, ήμουν στο Maranello. Μέρα με τη μέρα, ο Maurizio μαθαίνει πολλά για τους ανθρώπους που έχει δίπλα του. Τα καταφέρνει καλά. Είμαστε πολύ απασχολημένοι και δεν υπάρχει χρόνος για να σκεφτόμαστε.

  • το σωστο ειναι ετσι οπως το λεει…..δεν θελει βιαστικες κινησεις….αρκει μακροπροθεσμα να ερθει το επιθυμητο αποτελεσμα….
    το ζητημα ειναι οτι ολοι θελουν αμεσα αποτελεσματα και λυσεις…..και εκει ειναι που στραβωνει το θεμα !!

    • Renesis1

      Στην F1 πάντα όλοι οι εμπλεκόμενοι με την Ferrari είχαν και από ένα “πιστόλι στο κρόταφο” από το κόσμο και από τα ιταλικά media κυρίως, όσον αφορά την ταχύτητα προόδου και αποτελεσμάτων. Το έχουν πει στο παρελθόν πολλοί οδηγοί που έχουν θητεύσει στη Scuderia..

    • γενικα εγω το λεω..οχι μονο για την ferrari !!! αλλα στη φερραρι ενα παραπανω οπως και ειπες !!

    • Red Flag

      πόσο πιο μακροπρόθεσμα πια???

    • Το καλό πραμα αργεί !!! Πχ ποσο περιμένατε μέχρι να έρθει η χρυσή πενταετία ;;