Mercedes εναντίον Ferrari. Lewis Hamilton εναντίον Sebastian Vettel. Αυτές ήταν οι δύο μεγάλες μάχες της φετινής σεζόν, και φαίνεται πως θα είναι και τα επόμενα χρόνια. Η γερμανική ομάδα κατέκτησε στο Austin το τέταρτο συνεχόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα, ενώ ο Βρετανός, όντας για έναν ακόμα αγώνα άψογος, άνοιξε τη διαφορά στους 66 βαθμούς, και πλέον θέλει μόλις μία πέμπτη θέση στους επόμενους τρεις αγώνες για να σηκώσει το τρόπαιο.


Ο Seb υπέγραψε το καλοκαίρι νέο συμβόλαιο με τη Ferrari, μέχρι τα τέλη του 2020. Αυτό αποτελεί μια πρόκληση για τον Hamilton, ο οποίος θέλει να κάνει ό,τι και φέτος, δηλαδή να στερήσει τον τίτλο από τον Γερμανό και τη Scuderia τα επόμενα τρία χρόνια. Επιπλέον, λέει ότι η ομάδα του Maranello δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για τον ίδιο, δηλώνοντας ευτυχισμένος που οδηγεί για τη Mercedes.

Βλέπω το κόκκινο μονοθέσιο και είμαι οπαδός της εταιρείας και της μάρκας. Θα ήταν τιμή για έναν οδηγό να τρέξει με αυτά τα μονοθέσια, αλλά δεν έχει υπάρξει ως επιλογή. Αν η Ferrari με ήθελε, θα με είχαν προσεγγίσει. Θέλω να δουλεύω με ανθρώπους που με θέλουν. Αν δε με θέλουν, δεν υπάρχει πρόβλημα. Είμαι χαρούμενος να κάνω δύστυχη τη ζωή τους τα επόμενα χρόνια. Ο Sebastian μόλις υπέγραψε νέο συμβόλαιο, οπότε στόχος για ‘μένα και την ομάδα είναι να κάνω δυστυχισμένο αυτόν και τη Ferrari τα επόμενα τρία χρόνια.

Η φετινή σεζόν δεν ήταν η πιο ήρεμη για τον 32χρονο. Το περιστατικό στο Μπακού είναι χαρακτηριστικό, με τον Hamilton να θυμάται τα λόγια του πατέρα του, δηλαδή ότι η καλύτερη απάντηση έρχεται εντός πίστας.

Το πώς ο Sebastian συμπεριφέρθηκε στο Μπακού και το τι έκανε δεν έχει σχέση μ’ εμένα ή πόσο μεγάλος μπορώ να γίνει. Ξέρω πού βρίσκομαι ως ανταγωνιστής του και πιστεύω ότι το ξέρει κι αυτός. Πάντα υπάρχει σεβασμός. Δεν το σκέφτομαι ως «μου το έκανες αυτό». Δεν είναι σημαντικό. Αυτό ξεκινάει από τότε που ήμουν παιδί. Βίωσα πολύ ρατσισμό. Ήθελα να χτυπήσω ένα παιδί που το είπε, αλλά ο πατέρας μου πάντα έλεγε «μίλα μέσα στην πίστα, κέρδισέ τον και αυτό είναι πιο δυνατό». Οι πράξεις μιλούν πιο δυνατά από τις λέξεις. Κέρδισε το πρωτάθλημα και μετά θα σωπάσει.

  • Anestis Genk

    Θα έλεγα πως ο Κίμι με ένα πρωταθληματάκι στο πόντο, έχει περισσότερους οπαδούς από χάμιλτον και φέτελ μαζί.

    • LJ

      Kimi is legend!!! Μην τον βαζεις στην ιδια κατηγορια με τους δυο 4ακης (ναι αποκαλα απο τωρα το κλαρινο 4ακης).

    • Chris

      Ο Κιμι νικαει αντιπαλους ακομη και μετα τη ληξη του αγωνα..

    • LJ

      Έτσι, γτ μπορεί!!!

    • Chris
    • οπαδους μπορει να εχει….φανατικους/υποστικτες με τιποτα !!
      οι Λιουις-Φεττελ-Αλονσο παιζουν τελειως σε αλλο επιπεδο στους φανς !!! ;-)

    • Chris

      οπα κατσε πως δεν εχει.. (μην ξεχνας τον μικρο που εβαλε τα κλαματα!) :D χμμ με μπερδεψες τωρα…οπαδος δεν ειναι ο φανατικος υποστηρικτης? https://uploads.disquscdn.com/images/af4b392bb8c6cd03641e6f1a77945377277feae4464abe7291e22085afc48532.jpg

    • εγω που ειμαι ΚΙΜΙ..ειμαι λιγο στα @@ μου…ενα πραμα σαν και αυτον !!!! οι 3 αλλοι…εχουν φανατικους που καλυτερα να τους βρισεις την μανα….παρα τον ”αγαπημενο” τους !!

      οπαδος πιστευω ειναι αυτος που απλα γουσταρει τον ”Χ” πιλοτο…φανατικος ειναι αυτος που δεν σηκωνει μυγα στο σπαθι του !!!! :-D

    • Chris

      Συνηθως οσο πιο ψωνισμενος ειναι καποιος τοσο πιο φανατικους οπαδους/υποστηρικτες εχει…
      α οκ εγω το ειχα πιο πολυ σε απλος φιλαθλος και φανατικος φιλαθλος=οπαδος

  • Renesis1

    Απλά είπε το αυτονόητο. Όλοι στην F1 θέλουνε να κάνουνε τη ζωή των άλλων δύσκολη. Πόσο μάλλον του Seb, που έθεσε βέτο για αυτόν μελλοντικά στη Ferrari, ενώ ο ίδιος είχε εκφράσει την επιθυμία του ως οπαδός των κόκκινων, κάποτε να αγωνιστεί εκεί..

    Από την άλλη κάποτε και ο κύριος καθηγητής είχε βάλει ένα βέτο για τον Ayrton, αλλά ο sir Frank είχε άλλα σχέδια. Τελικά ποτέ δεν ξέρεις τι επιφυλάσσει το μέλλον..

  • Gestione Sportiv@

    Ο οποιοσδήποτε οδηγός της θέλει να κάνει “δύσκολη” τη ζωή των αντιπάλων του ξεκινώντας από τον ίδιο του τον teammate και φτάνοντας στο μεγαλύτερο ανταγωνιστή του.
    Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση των Hamilton-Vettel, με τον Βρετανό να αναδεικνύεται νικητής για φέτος σε μία κόντρα για διεκδίκηση του τίτλου σε πιλότο πλην του Brackley στην υβριδική εποχή της F1.
    Πάντως, ο Hamilton θα πρέπει να καταλάβει ότι, ο ανταγωνισμός φέτος ήταν έντονος μέχρι ένα σημείο και συγκεκριμένα ώσπου άντεξε η Ferrari και δεν είχε τα μεγάλα θέματα αξιοπιστίας του κινητήρα.
    Από του χρόνου, θεωρώ ότι ο ανταγωνισμός θα είναι ακόμα μεγαλύτερος με μία Ferrari να συνεχίζει την εξέλιξη της καλοσχεδιασμένης SF70-H και να χρειάζεται βελτίωση στον τομέα του PU, μία RBR που θα έχει τον Newey ενεργό από την αρχή του πρωταθλήματος κινούμενη από τον πολυδιαφημισμένο κινητήρα της Renault και μία McLaren που αφήνει πίσω τα PU της Honda και θα έχει και εκείνη PU από το Viry Chatillon.
    Για αν ήθελε ο Βρετανός να τρέξει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ όλα αυτά τα χρόνια με την Ferrari, μόνο αυτός ο ίδιος το ξέρει και κανένας άλλος.
    Οι δηλώσεις τού ήταν πάντα πότε από εδώ και πότε από εκεί.

    Πιο συγκεκριμένα………….
    Sunday, October 14, 2012
    Hamilton: “Every driver dreams of driving a Ferrari, because it is a very prestigious team, with a great story, very passionate fans and they make competitive cars”

    Μετά από 2 χρόνιαhttps: //www.autoblog.gr/2014/12/01/hamilton-i-never-had-the-dream-of-ferrari/ …………
    “Δεν μπορώ να δω τον εαυτό μου σε άλλη ομάδα. Ποτέ δεν ονειρευόμουνα τη Ferrari. Το κόκκινο αυτοκίνητο δείχνει υπέροχο, αλλά μπορώ πάντα να αγοράσω μια κόκκινη Mercedes.”

    Πλέον έχει αντιληφθεί και ο ίδιος ο Βρετανός ότι στο Maranello είναι ανεπιθύμητος, πρώτα από τους ίδιους τους οπαδούς και μετά από “άλλα” άτομα τα οποία σχετίζονται με την Scuderia.
    Πάντως, αυτές οι δηλώσεις έρχονται αμέσως μετά και από τη γιούχα στο GP της Ιταλίας, όταν ο Βρετανός στο podium τα είχε ακούσει από τους tifosi και έρχονται σαν ανταπάντηση για να πει ουσιαστικά ότι εκείνος είχε τον τελευταίο λόγο στην κόντρα μεταξύ του Βρετανού και των οπαδών της ιταλικής ομάδας!!!!!

    • sotirisb

      Ακομη και να τον παρακαλουσαν στελεχη και οπαδοι, γιατι να παει εκει και να βγαινει στην καλυτερη δευτερος?

    • Gestione Sportiv@

      Ο κάθε οδηγός παίρνει τις αποφάσεις του για το σε ποια ομάδα θα ενταχθεί και κατά τη διάρκεια του συμβολαίου του και μετά τη λήξη αυτού κρίνει αν η απόφασή του ήταν σωστή ή λανθασμένη.
      Ο Hamilton, στο τέλος του 2012, αποφάσισε να αφήσει τη McLaren για τη Mercedes και η κίνησή του αυτή ήταν εξαιρετική, καθώς οι Γερμανοί στη υβριδική εποχή έχουν το “πάνω χέρι”
      Από την άλλη, ο Vettel άφησε την RBR για τη Ferrari και σίγουρα δεν ήρθε στο Maranello για να βγαίνει στην καλύτερη δεύτερος, αλλά στοχεύει σε τίτλους με τους Ιταλούς και ελπίζει σε μία δυνατή Scuderia.
      Η διαφορά όμως μεταξύ των 2 οδηγών βρίσκεται στο ότι, ο μεν Vettel δήλωνε από την εποχή που οδηγούσε για την STR, ότι είναι όνειρό του να οδηγήσει κάποια στιγμή για την Ferrari, χωρίς να νοιάζεται για την “μαμά” RBR και τους Horner-Marko.
      Ο δε Hamilton σε όλες του τις δηλώσεις σχετικά με την Ferrari δηλώνει “Με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω”.
      Τέλος, η άποψή μου, μακριά από το Maranello και ας τρέχει για όποια ομάδα θέλει”………….

    • Red Flag

      Εντυπώσεις, εντυπώσεις, εντυπώσεις. Μονο αυτό δημιουργεί ο Ηam. Πάντα και για πάντα.

      Απ’τη μια δε βρίσκει λόγο να παει, απ’την άλλη δειχνει οτι θα ήταν διαθέσιμος, απ’την παρ’άλλη οτι και καλά δεν τον θέλουν, για να καταλήξει… στο οτι ο Seb δεν τον θέλει (υπονοώντας οτι τον φοβάται).. φυσικά για να τον μειώσει.

      Drama, drama, drama Queen. Αυτος είναι ο Χαμ και οποιος τον παιρνει πιο σοβαρά χάνει απλά τον χρόνο του.

      Αγαπημένος κατά τα άλλα οδηγός και αγαπημένη ισχυρή προσωπικότητα.. αλλά στην υπερβολή του είναι πολύ υπερβολικός. Γραφικός.Οταν αρχίζει τα τέτοια του, τον παίρνεις στην πλάκα και ολα οκ.

      Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, σίγουρα και πολλοί άλλοι.. Μακριά από το Maranello και ας τρέχει με όποιον θέλει.

      Είναι κορυφή. Γράφει ιστορία. Αλλα δεν ταιριάζει σε καμία περίπτωση με αυτό που είναι η Ferrari.

    • Chris
    • kostas

      Δεν ειναι οτι δεν θελει να παει, ολοι οι οδηγοι στο grid θελουν να οδηγησουν για την Φερραρι, ομως εχουμε να παρουμε πρωταθλημα 10 χρονια και πλεον οι οδηγοι γνωριζουν πως οι πιθανοτητες να το σηκωσουν φορωντας τα κοκκινα ειναι ισχνες. Και ο Βερσταππεν που ειναι περιζητητος πρωτη επιλογη την Mercedes εχει και οχι την Φερραρι, και πολυ καλα κανει.

    • LJ

      Εμας μη μας λογιζεις για κορυφη, εχουμε μακρυ και δυσκολο δρομο.

    • Chris

      Για την Μακλαρεν λες? Προσωπικα δεν πιστευω οτι ο δρομος ειναι ουτε τοσο μακρυς ουτε τοσο δυσκολος, κυριως επειδη ο κινητηρας της χοντα δεν εχει επιτρεψει να δουμε τις δυνατοτητες του σασι. Κραταω βεβαια μια επιφυλαξη. Δε σου λεω οτι θα παει και για πρωταθλημα απο του χρονου αλλα πιστευω θα ειναι σταθερα στο Q3 και ισως δουμε και βαθρο. Εχει εναν απο τους καλυτερους οδηγους στο ενεργητικο της ενω και ο Vandoorne ειναι αξιολογος. Το ευχομαι για το καλο ολων. Η Φορμουλα 1 χρειαζεται την Μακλαρεν στις πρωτες θεσεις

  • Mika

    Οσο η Μercedes παραμενει δυνατη, κι ο Bottas ανεβασει του χρονου την αποδοση του, αυτο μαλλον θα γινεται..
    Τωρα, αν θελει η δεν θελει να παει στη Φερραρι, νομιζω εχει ελαχιστη σημασια, κι ειναι απλα για να γραφονται αρθρα και να γινεται κουβεντα…
    Σ ενα συμφωνω απολυτα μαζι του, αν τον ηθελε πραγματικα η Ferrari, θα τον ειχε προσεγγισει και θα ειχε κανει τα παντα να τον παρει..Οπως εκανε η Mercedes απο τη Μclaren..Στενο μαρκαρισμα, και τον καταφερε να υπογραψει μαζι της..
    Ισως η Φερραρι θεωρει πως δεν ταιριαζει στην φιλοσοφια της, και ταιριαζει πιο πολυ ο Vettel…Σεβαστο..Ας μεινει ο καθενας εκει που ειναι, για να δουμε ωραιες μαχες στο μελλον…