1Αγώνας

Ένα βήμα πιο κοντά στον τέταρτο παγκόσμιο τίτλο είναι ο Lewis Hamilton μετά τη νίκη του στο Αμερικανικό Grand Prix. Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας πήρε τη δεύτερη συνεχόμενη, την ένατη φετινή και την 62η νίκη στην καριέρα του. Αυτή ήταν η πέμπτη νίκη στους έξι αγώνες που έχουν γίνει στο Austin και η έκτη νίκη επί αμερικανικού εδάφους. Παράλληλα, η Mercedes κατέκτησε και μαθηματικά το τέταρτο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Ο Sebastian Vettel αρκέστηκε στην δεύτερη θέση, με τον Kimi Raikkonen να παίρνει τελικά την τρίτη θέση. Ο Max Verstappen προσπέρασε τον Φινλανδό στα τελευταία μέτρα του αγώνα, αλλά τιμωρήθηκε με πέντε δευτερόλεπτα ποινής επειδή πάτησε εκτός πίστας. Έτσι στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Φινλανδός.

Ο Valtteri Bottas είδε πέμπτος την καρώ σημαία, μπροστά από τους Esteban Ocon, Carlos Sainz, Sergio Perez, Felipe Massa και τον Daniil Kvyat που συμπληρώνει τη βαθμολογούμενη δεκάδα. Ας δούμε τι συνέβη στους 56 γύρους του αγώνα:

Ο καιρός ήταν ηλιόλουστος και οι θερμοκρασίες διαμορφωνόταν στους 24°C στον αέρα και τους 34°C στην άσφαλτο. Οι δέκα πρώτοι στο grid ήταν οι: Hamilton, Vettel, Bottas, Ricciardo, Raikkonen, Ocon, Sainz, Alonso, Perez και Massa. Από αυτούς, μόνο ο Massa είχε την πολύ μαλακή γόμα, όλοι οι άλλοι είχαν την υπέρ-μαλακή.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Vettel ξεκίνησε καλύτερα και έστριψε πρώτος. Ο Hamilton προσπάθησε να τον κλείσει, αλλά δεν τα κατάφερε. Ο Bottas ήταν πίσω από τον team-mate του, με τους Ricciardo, Ocon, Raikkonen, Alonso, Sainz, Massa και Perez να ακολουθούν. Ο Ricciardo ήταν ταχύτερος από τον Bottas, βούτηξε στην πρώτη στροφή, βρέθηκαν δίπλα-δίπλα και τελικά ο Bottas έμεινε τρίτος.

Ο Raikkonen πίεζε τον Ocon, όσο ο Hamilton έγραφε τον πρώτο ταχύτερο γύρο, όντας ένα δέκατο ταχύτερος από τον Vettel. Ο Φινλανδός προσπέρασε τον Γάλλο και ανέβηκε στην πέμπτη θέση, την ώρα που ο Verstappen είχε μπει στην δεκάδα, αφού απαλλάχθηκε από το εμπόδιο του Perez. Ο Ricciardo ήταν φανερά ταχύτερος από τον Bottas και επιτέθηκε ξανά στην πρώτη στροφή, αλλά ο Φινλανδός έκλεινε τις γραμμές του.

Ο Raikkonen τους είχε φτάσει, έτσι ο Ricciardo έπρεπε τώρα να έχει τον νου του και πίσω. Η πρώτη εγκατάλειψη ήρθε από τον Hulkenberg, ο οποίος πάρκαρε την R.S.17 στο γκαράζ του. Ο Hamilton είχε καλό ρυθμό και σημείωσε νέο ταχύτερο πέρασμα στον πέμπτο γύρο, ανοίγοντας και το DRS, αφού είχε μπει στο δευτερόλεπτο του Vettel.

Το προσπέρασμα δεν άργησε να έρθει, με τον Hamilton να περνάει στα φρένα της πίσω ευθείας. Ο Vettel ήταν πιο αργός και δεν μπορούσε να πιέσει στη συνέχεια για να διεκδικήσει ξανά την πρώτη θέση. Τέλος αγώνα και για τον Wehrlein, ύστερα από την επαφή του με τον Magnussen. Ο Bottas ανέβασε τον ρυθμό του και μάλιστα μείωνε τη διαφορά από τον Vettel.

Γρήγορος ήταν και ο Verstappen, παρόλο που φορούσε τα πολύ μαλακά ελαστικά. Ο Ολλανδός είχε φτάσει στην έβδομη θέση και ήταν σημαντικά ταχύτερος από τον Ocon. Το προσπέρασμα ήρθε στον ενδέκατο γύρο, στα φρένα της πίσω ευθείας. 1,1 δευτερόλεπτα έχασε ο Vettel έναντι του Hamilton στον ενδέκατο γύρο, με αποτέλεσμα η διαφορά να ανοίξει στα 3,1 δευτερόλεπτα. Ο Ricciardo επέλεξε να μπει στο τέλος εκείνου του γύρου, βάζοντας την πολύ μαλακή γόμα.

Hamilton, Vettel και Raikkonen γύρισαν σε 1:41.7 στον δωδέκατο γύρο, έτσι ο Bottas κέρδισε εφτά δέκατα έναντι του Vettel. Ο Verstappen ήταν λίγο ταχύτερος του Raikkonen, δείχνοντας ότι τα πολύ μαλακά δίνουν καλό ρυθμό. Ο Ricciardo πέρασε τον Sainz και ανέβηκε στην έκτη θέση, δέκα δευτερόλεπτα πίσω από τον team-mate του. Τέλος αγώνα αμέσως μετά για τον Αυστραλό, αναφέροντας ότι ο κινητήρας του παρέδωσε πνεύμα.

Το pit stop του Vettel ήρθε στο τέλος του 16ου γύρου, βάζοντας τη μαλακή γόμα, για να επιστρέψει στην πέμπτη θέση πίσω από τον Verstappen. Για αλλαγή ο Bottas στο τέλος του 18ου γύρου. Ο Φινλανδός έβαλε τα μαλακά και βγήκε φυσικά πίσω από τον Vettel, ο οποίος έγραφε τον ταχύτερο γύρο. Ήταν η σειρά του Hamilton στον επόμενο γύρο. Μαλακά και για τον Βρετανό, τα οποία έβαλε σε 2,3 δευτερόλεπτα κι επέστρεψε τρίτος, λίγο μπροστά από τον Vettel.

Είχαμε φτάσει στον 20ο γύρο, εκεί όπου ο Raikkonen έβαλε κι αυτός τη μαλακή γόμα, γυρνώντας στην πέμπτη θέση, πίσω από τον Bottas. Έτσι, ο Verstappen είχε περάσει στην κορυφή, αλλά δεν είχε μπει ακόμα για αλλαγή. Ο Hamilton έλεγε στην ενδοεπικοινωνία πως ο Vettel παραλίγο να περάσει μπροστά μέσα από τα pits. Ο οδηγός της Mercedes είχε φτάσει πλέον τον Verstappen και τον προσπέρασε στο τελευταίο κομμάτι.

Αμέσως μετά, ο Hamilton έγραψε ταχύτερο πέρασμα με 1:39.2, κερδίζοντας 1,2 δευτερόλεπτα έναντι του Vettel. Ο Verstappen μπήκε στο τέλος του 24ου γύρου, επιλέγοντας τη μαλακή γόμα. Ο Ολλανδός βγήκε στην πέμπτη θέση, πίσω από τον Raikkonen, τη στιγμή που ο Alonso ανέφερε πως είχε πρόβλημα με τον κινητήρα του, εγκαταλείποντας έτσι τον αγώνα, χάνοντας με τον τρόπο αυτό την ευκαιρία να πάρει βαθμούς.

Τέσσερα ήταν τα δευτερόλεπτα που χώριζαν τους Hamilton και Verstappen στον 25ο γύρο. Σημαντικά πιο αργός ο έκτος Massa, με αποτέλεσμα οι Force India να τον φτάσουν. Ο Perez έλεγε στην ενδοεπικοινωνία πως είναι ταχύτερος από τον Ocon, έτσι ο team-mate του έπρεπε να ανεβάσει τον ρυθμό του. Ο Γάλλος όντως πίεσε για να περάσει στα φρένα της πίσω ευθείας, αλλά ο Βραζιλιάνος κρατήθηκε μπροστά, για να μπει αμέσως μετά στα pits.

Είχαμε περάσει τα μισά του αγώνα και το ενδιαφέρον βρισκόταν κυρίως στη μάχη των δύο Force India. Ο Bottas ήταν λίγο ταχύτερος από τον Vettel, ρίχνοντας τη διαφορά κάτω από τα τρία δευτερόλεπτα. Ο Sainz έβλεπε τον Perez να καθυστερεί, επομένως τον είχε φτάσει και ήταν κοντά στο να του επιτεθεί. Ο Ισπανός προσπάθησε να περάσει στο τελευταίο κομμάτι, οι δυο τους ήρθαν δίπλα-δίπλα και τελικά ο οδηγός της Renault πήρε την έβδομη θέση.

Πολύ γρήγορος ήταν ο Raikkonen, φτάνοντας τον Bottas. Ο Vettel ήταν επίσης αρκετά κοντά στον Bottas, όσο μιλούσε για «Plan B» στην ενδοεπικοινωνία. Οι τρεις πρώτοι έγραψαν ταυτόχρονα το προσωπικό τους ταχύτερο πέρασμα στον 37ο γύρο, την ώρα που ο Verstappen έμπαινε για να βάλει την πολύ μαλακή γόμα. Βγήκε ξανά στην πέμπτη θέση, με τη διαφορά του από τον Bottas να είναι 21 δευτερόλεπτα.

Ο Vettel μπήκε στον αμέσως επόμενο γύρο, βάζοντας την πολύ μαλακή σε 2,2 δευτερόλεπτα. Ο Verstappen δεν κατάφερε να τον περάσει, αλλά η διαφορά τους ήταν κάτω από το δευτερόλεπτο. Ο Vettel ήταν 24 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hamilton και το ερώτημα ήταν τι θα έκανε η Mercedes. Φαίνεται πως η στρατηγική τους δε θα άλλαζε, αφού έμεναν 16 γύροι για το τέλος.

Ο Raikkonen εξακολουθούσε να πιέζει ανεπιτυχώς τον Bottas, με τη λογική να λέει πως ο Vettel θα έφτανε τον team-mate του, αφού ήταν κατά 1 δευτερόλεπτο ταχύτερος στον γύρο, με τη διαφορά τους να είναι 13 δευτερόλεπτα. Το προσπέρασμα για τον «Iceman» ήρθε στον 42ο γύρο και πλέον ήταν ελεύθερος να κυνηγήσει τον Hamilton, ωστόσο τον χώριζαν 10 δευτερόλεπτα, με 14 γύρους για το τέλος.

Ο Hamilton ουσιαστικά έκανε διαχείριση, ανεβάζοντας αμέσως μετά τον ρυθμό του. Ο Sainz συνέχιζε να βρίσκεται πίσω από τον Ocon, την ώρα που ο Vettel ήταν πολύ πιο γρήγορος από τον Bottas, κερδίζοντας σχεδόν 2 δευτερόλεπτα στον γύρο. Οι Vettel και Verstappen ήταν ξεκάθαρα οι ταχύτεροι οδηγοί στην πίστα, γυρνώντας στα χαμηλά 1:38, όταν ο Bottas ήταν στα χαμηλά 1:40.

Η Vettel είχε χάσει λίγο και δεχόταν την πίεση του Verstappen, ωστόσο αντέδρασε και κέρδισε σχεδόν τέσσερα δέκατα στον 46ο γύρο. Επαφή μεταξύ των Magnussen και Ericsson μετά από το ντουμπλάρισμα του Vettel στον πρώτο, αλλά συνέχισαν και οι δύο τον αγώνα. Προσπάθεια του Sainz να περάσει τον Ocon, όμως ο Γάλλος έπαιξε σκληρή άμυνα και κατάφερε να κρατήσει την έκτη θέση.

Ο Vettel γέμιζε τους καθρέφτες του Bottas και το προσπέρασμα σημειώθηκε στον 50ο γύρο. Ο Φινλανδός έκανε ό,τι μπορούσε για να μείνει μπροστά από τον Verstappen, αλλά αυτό ήταν αδύνατο. Ο Raikkonen ουσιαστικά άφησε τον Vettel να περάσει, αλλά ο Hamilton ήταν 15 δευτερόλεπτα μπροστά και απλώς πήγαινε για την καρώ σημαία.

Τα ελαστικά του Bottas είχαν τελειώσει και ο Verstappen ανέβηκε στην τέταρτη θέση. Αμέσως μετά, ο Bottas μπήκε στα pits, βάζοντας την υπέρ-μαλακή γόμα για τους τελευταίους γύρους. Η πέμπτη θέση ήταν δική του, έτσι δεν είχε κάτι να χάσει με το pit stop. Η μάχη για την τρίτη θέση του βάθρου δεν είχε κριθεί, μιας και ο Verstappen ήταν ταχύτερος από τον Raikkonen, με δύο γύρους για την ολοκλήρωση του αγώνα.

Ο Verstappen τα έδινε όλα και με την εμψύχωση της ομάδας του, και τελικά πέρασε στο τελευταίο κομμάτι. Ο Hamilton είδε άνετα πρώτος την καρώ σημαία, με τους Vettel και Raikkonen να είναι δίπλα του στο βάθρο, αφού ο Verstappen πάτησε εκτός και πήρε γρήγορα ποινή πέντε δευτερολέπτων. Ακολούθησαν οι Bottas, Ocon, Sainz, Perez, Massa και Kvyat.

Επόμενο Grand Prix στις 27-29 Οκτωβρίου, στην Πόλη του Μεξικού.

2Τα highlights του αγώνα

3Το αντικανονικό -όπως έκριναν οι αγωνοδίκες- προσπέρασμα του Verstappen στον Raikkonen

4Οι δηλώσεις των οδηγών

5Αποτελέσματα

6Βαθμολογία Οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Lewis Hamilton Mercedes 331
2 Sebastian Vettel Ferrari 265
3 Valtteri Bottas Mercedes 244
4 Daniel Ricciardo Red Bull 192
5 Kimi Raikkonen Ferrari 163
6 Max Verstappen Red Bull 123
7 Sergio Perez Force India 86
8 Esteban Ocon Force India 73
9 Carlos Sainz Toro Rosso 54
10 Felipe Massa Williams 36
11 Nico Hulkenberg Renault 34
12 Lance Stroll Williams 32
13 Romain Grosjean Haas 28
14 Kevin Magnussen Haas 15
15 Stoffel Vandoorne McLaren 13
16 Fernando Alonso McLaren 10
17 Jolyon Palmer Renault 8
18 Pascal Wehrlein Sauber 5
19 Daniil Kvyat Toro Rosso 5
20 Marcus Ericsson Sauber 0
21 Antonio Giovinazzi Sauber 0
22 Pierre Gasly Toro Rosso 0
23 Brendon Hartley Toro Rosso 0

7Βαθμολογία Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Mercedes 575
2 Ferrari 428
3 Red Bull 315
4 Force India 159
5 Williams 68
6 Toro Rosso 53
7 Renault 48
8 Haas 43
9 McLaren 23
10 Sauber 5
  • Renesis1

    Αν και το πρωτάθλημα έχει ήδη κριθεί, ωραίος αγώνας σήμερα από άποψη θεάματος και προσπεράσεων κυρίως στις θέσεις 2-3-4.. Τελικά ο Max δέχθηκε ποινή και πήγε 4ος, 3ος επίσημα ο Κίμι..

    • manowar

      Το λογικο εγινε παλι..

  • F1fan

    Πραγματικα ωραιος αγωνας!!!Τοσο μπροστα οσο κι στο midfield εγινε χαμος!!!Εδω φανηκε πως διαφορετικες στρατηγικες ελαστικων μπορουν να βελτιωσουν δραματικα το θεαμα.Ο Hamilton ηταν ο μονος με ευκολο εργο μετα την προσπεραση στον Vettel.Ο Seb εκανε εναν καλο αγωνα με αριστη εκκινηση αλλα δεν μπορουσε να κρατησει τον Ham.Πραγματικα απιστευτη οδηγηση του Verstappen,εκανε τρομερες προσπεραρεις.Βεβαια σωστη η ποινη,αλλα ειχε μεγαλη φαντασια στιε κινησεις του.Ζωντανος ο Kimi,ψωφιος ο Bottas.Πολυ καλοι οι Ocon & Sainz,o Massa με την aggressive στρατηγικη πηρε 2 πολυτιμους βαθμους…Ο Torpedo Man πολυ καλη επιστροφη,Stroll στο πουθενα ολο το ΣΚ…O Magnussen ειναι πια επικινδυνος…Κριμα για Alonso,Ricciardo.Θα μας εδιναν ακομη περισσοτερο θεαμα

    • gronholm89

      Ο Μagnussen πρεπει να παρει καποια στιγμη ποινη αποκλεισμου για να συμμορφωθει! Δεν ειναι επιθετικος, ειναι επικινδυνος!!

    • F1fan

      Συμφωνω 1000% Απο το 2014 ηταν επικινδυνος,αλλα τοτε λες ηταν rookie…Τωρα ειναι πια απαραδεκτος…

    • gronholm89

      Θυμισου στο Σπα που πεταξε στο γρασιδι με 300+ τον Αλονσο. Και πιο κατω τον (ομοσταυλο του) Μπατον και μετα ξανα τον Αλονσο!!!!

    • LJ

      Τσουτσεκι απο τα λίγα ο Δανός.

    • F1fan

      Κι καπακι στη Monza τι 2014,πεταγε κι τον Bottas εκτος…Δεν το εχει καθολου…Θα γουσταρα με τα χιλια Leclerc στην θεση του το 2018

    • Mitsos Ribopaido

      Του χρόνου θα πετάει η σαουμπερ και θα φτυνει στην μάπα στην χαας

    • F1fan

      Μακαρι,παντα μαρεσε η Sauber!Εχει φερει στο grid οδηγους κ οδηγους(Frentzen,Kimi,Felipe,Robert)

    • Mitsos Ribopaido

      Όντως φίλε αλλά από τι δείχνουν οι εξελίξεις κάνει τρομερό μπασιμο.

    • F1fan

      Μακαρι!Αμα εχει Leclerc & Giovinazzi,την θελουμε δυνατη για να δουμε τι λενε αυτοι οι 2 τρομερα ταλαντουχοι οδηγοι!

    • Mitsos Ribopaido

      Ναιιι μακάρι γμτ

    • sotirisb

      ‘Η τουλαχιστον Maldonado να βλεπουμε πιο θεαματικα συμβαντα!

    • F1fan

      Χιλιες φορες τον τιτανομεγιστο Pastor!

    • Mitsos Ribopaido

      Φέρτε παστορ !!!!

    • georgekaras

      Σεβασμο στο Παστορ εχει μια νικη μην συγκρινουμε βουρτσες

    • Mitsos Ribopaido

      Τον αγαπάμε

  • gronholm89

    Ωραιες μαχες για τις πιο πισω θεσεις ομως… Τα πρωταθληματα κριθηκαν, αρα 3 αγωνες μονο για θεαμα. Επισης 3 αγωνες ταλαιπωριας για την McLaren, με κινητηρες που αντεχουν 1μισο αγωνα, κουραστηκαμε να βλεπουμε DNF…

    • LJ

      Ενώ οι Renault αντέχουν περισσοτερο :Ρ

    • gronholm89

      Dacia να βαλεις καλυτερα θα πηγαινουν… Honda βλεπω και κλαιω!!!

    • Grekko

      Το αναβαθμισμένο μοτέρ στην πλάτη του Max δούλεψε μια χαρά, είχε κ μέρη από το μοτέρ του 2018

    • LJ

      Ο Hulk απο την άλλη που είχε και αυτός την αναβαθμισμένη μονάδα εγκατέλειψε. Τι να πει κανεις;

    • georgekaras

      Να βγαλει εκδοση με 1000 αλογα οπως παλια

  • LJ

    Kimi driver of the day!!!! Μπράβο ρε Kimαρέ!

    Ωραίος αγώνας με πολλές προσπεράσεις και αλλαγές. Αξία πρωταθλήτρια η Merc.

    Στα της ομάδας μου, εκει που λες νισάφι πια με τον κινητήρα της Honda με την δύναμη και την αξιοπιστία του, βλέπεις ποιους κινητήρες θα πάρεις του χρόνου και σε πιάνει κατάθλιψη.

    ΥΓ: πολυ καλός ο 55. Νομίζω ότι θα εχει πολυ καλή καριέρα αν κανει σωστές επιλογές και αυτη τη στιγμή ειναι σε ομάδα που πάει μπροστά.

    • Neos

      Εξαιρετικός πραγματικά.πιστευω ο χουλκ θα τα βρει μπαστούνια μαζί του.ισως να μην έχει τις προοπτικές που έχει ο Μαξ,αλλά συμφωνω.Αν σε κάνα δυο χρόνια η Ρενώ του δώσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο θα δούμε πραγματακια από αυτόν.

    • georgekaras

      Ο Σαινθ ειναι εγκεφαλικος οδηγος ,δεν εχει την ωμοτητα του Τζος αλλα εχει μεγαλη ωριμοτητα πιστευω με τον Καθηγητη…… διπλα του θα δουμε μεγαλη εξελιξη .Θα θελα να ζει ο Σεννα να δασκαλευει Φερσταπεν και ο Προστ Σαινθ στην ιδια ομαδα αχαχααχχααχ

    • Nerazzuro21

      Πάνω που λέγαμε ότι η Honda έχει βελτιώσει την αξιοπιστία τα προβλήματα σε Van και Alo δείχνουν ότι η αξιοπιστία παραμένει τραγική.

      Για τη Renault, καταλαβαίνω αυτό που λες. Το ίδιο ένοιωσα και εγώ όταν είδα τον Ricci να εγκαταλείπει. Εξαρτάται αν θες να βλέπεις το ποτήρι μισογεμάτο ή μισοάδειο. Αν ανήκεις στην πρώτη κατηγορία θα σταθείς στην επίδοση του Sainz ή στον Max που από το πίσω μέρος του grid έφτασε τις Ferrari. Αν ανήκεις στη δεύτερη, θα σταθείς στις εγκαταλείψεις των Hulk και Ricci.

    • LJ

      Η κατάσταση με την Honda ειναι δυστυχώς τραγική. Ξέρεις ότι ειμαι απο αυτους που ηθελα να μείνουμε στην Honda. Αλλά απο την άλλη πες μου ενα Σαββατοκύριακο χωρίς ποινές στην εκκίνηση ή χωρίς εγκαταλείψεις; Και το κερασάκι στην τούρτα ειναι η απόδοση του κινητήρα φυσικά.

      Όσο για την Renault καταλαβαίνω αυτο που λες αλλά σκέψου κατι. Πόσες φορές εχει εγκαταλείψει ο Ves απο κινητήρα φέτος, πόσες φορές έχουν εγκαταλείψει οι STR? Το μόνο θετικό ήταν ο Sainz που την έβγαλε χωρίς προβλήματα αλλά θυμήσου πόσες εγκαταλείψεις ειναι ο Pal και για να δούμε μέχρι το τέλος της χρονιάς τι προβλήματα θα εχει ο Sainz.
      Και απο την άλλη βέβαια εχεις τους κινητήρες της Merc που ειναι αθάνατοι. Και σκέφτεσαι ότι του χρόνου οι κινητήρες πρέπει να βγάζουν περισσότερα GP. Έχω άδικο να μη βλέπω το μέλλον τοσο ρόδινο;

    • Nerazzuro21

      Για τη Honda έχεις απόλυτο δίκιο. Όσο και να θέλουμε να επιχειρηματολογήσουμε κατά του διαζυγίου η εικόνα του Ιαπωνικού κινητήρα στην πίστα δεν μας βοηθά.

      Για τη Renault, υπάρχουν θετικά και αρνητικά. Είναι σίγουρα θετικό ότι οι Γάλλοι δουλεύουν σχεδόν από την αρχή της σεζόν στο κινητήρα του 2018. Ο Abiteboul έχει πει ότι θέλουν να λύσουν όλα τα προβλήματα αξιοπιστίας μέχρι τις χειμερινές δοκιμές και ύστερα θα επικεντρωθούν στην απόδοση. Θα δούμε αν θα τα καταφέρουν. Είναι επίσης θετικό ότι θα έχουμε μια καλύτερη εικόνα για το σασί. Τα τελευταία χρόνια ακούμε για κορυφαίο σασί από τη McLaren. H ώρα των αποδείξεων έφτασε. Το κρυφτό τελειώνει. Τα αρνητικά είναι τα γνωστά. Παίρνεις πελατειακό κινητήρα με ότι αυτό συνεπάγεται. Και μάλιστα όχι τον κορυφαίο αλλά τον τρίτο σε δυναμικότητα.
      Το μέλλον δεν θα είναι σίγουρο ρόδινο. Το μέλλον θα μπορούσε να είναι ρόδινο μόνο αν η McLaren είναι σε θέση να διεκδικεί πρωταθλήματα. Και αυτό δεν πρόκειται να γίνει με πελατειακό κινητήρα. Οι Γάλλοι δεν επέτρεψαν για να βλέπουν την RBR ή τη McLaren να διεκδικούν πρωταθλήματα και αυτοί να αρκεστούν σε ρόλο κομπάρσου.

    • George Liverpool

      Προσωπικα για το σασι,μονο φετος ακουσα πραγματα και το κυριοτερο,ειδα.Ειδα οτι σε πιστες απαιτητικες για το σασι,η αποδοση στις κατατακτηριες ηταν καλη.Ολα θα φανουν του χρονου βεβαια,οπως ειπες…

    • Nerazzuro21

      Alonso και Boullier έχουν εκθειάσει αρκετές φορές το σασί τα 3 τελευταία χρόνια. Όπως λες και εσύ, μόνο το φετινό έδειξε στην πίστα ότι είναι αρκετά καλό. Απλά δεν ξέρουμε πόσο καλό. Θα φανεί του χρόνου.

    • LJ

      Σωστα αυτα που λες και να προσθεσω για τον κινητηρα της Renault οτι εκτως απο την αποδοση και την αξιοπιστια εμενα με ανησυχει το ποσο χρονο εχουν στην McLaren για να προσαρμοσουν το μονοθεσιο στον νεο κινητηρα. Η αποφαση για αλλαγη παρθηκε πολυ αργα και ηδη ακουω στα αυτια μου την δικαιολογια για το timing της αλλαγης σε περιπτωση κακων αποτελεσματων.

      https://www.youtube.com/watch?v=MDsTd34FyxA

    • Nerazzuro21

      Έχεις δίκιο σε αυτό. Αν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα περιμένουν είμαι σίγουρος ότι θα ακούσουμε τέτοιου είδους δικαιολογίες. Σε ευχαριστώ πολύ για το video. Αρκετά ενδιαφέρον.

    • LJ

      Τπτ, το ειχα ποσταρει και παλιοτερα αλλα ειχε χαθει στα σχολια ενως αγωνα με πανω απο 100 σχολια. Νομιζω ειναι ενδιαφεροντα αυτα που λεει.

  • kostas

    Mercedes παναξια πρωταθλητρια 4 αγωνες πριν το τελος!!! Κορυφαιος κινητηρας σε δυναμη και αξιοπιστια με μονο μια εγκαταλειψη σε ολη την σεζον (Μποτας-Ισπανια). Πραγματικα ειναι απιστευτοι οι Γερμανοι. Το μονο που λειπει ειναι ενας καλος οδηγος να κοντραρει τον Λιους γιατι ο Μποτας ειναι τουλαχιστον τραγικος, οχι μονο δεν εχει ταχυτητα αλλα με ιδια λαστιχα και ιδια στιντ με τον Λιουις καταφερε να τα φθειρει ενω ο Λιουις δεν ειχε κανενα απολυτως προβλημα! Ο Μαξ εκανε τρομερο αγωνα αλλα μας δειχνει και με τροπο οτι οπως και περσι η Red Bull μας πιανει και μας περναει στο τελος της σεζον…

    • LiLBLaZeR

      Μα για αυτό και πήραν τον μποτας, δεν θελουν αλλον οδηγο απεναντι στον χαμιλτον

    • Mitsos Ribopaido

      Το αμάξι είναι τρένο πραγματικά, από την θέμα υποστροφης που είχανε κατέληξαν να κάνουν βόλτα

  • Gestione Sportiv@

    Να μην ξεχνάμε την αξία του σημερινού GP!!!!!!!! https://uploads.disquscdn.com/images/a3ab42930adab5acfecc281ac6b4eed6bdf9b44d21f580f5861378890561b029.png

  • LJ

    Κίμι με γυαλί στο βάθρο ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!

    • Neos

      Πιο cult πεθαινεις

    • Red Flag

      πιο cool πεθαίνεις, θες να πεις!

    • LJ

      Θεουλης!!!

    • Red Flag

      ΘΕΟΣ!

  • F1fan

    Πραγματικα θελω να δω συνεντευξεις Kimi Bolt 😂😂😂
    Edit:Το περιμενα πιο αμηχανο😎😎😎

  • nikos

    Ωραιος αγωνας απο την δευτερη θεση και κατω. Οδηγός του αγωνα ο μαξ. Πολυ καλος ο κιμι. Χοντα απογοητευση κριμα για τον Αλόνσο. Τελικα δεν ειδαμε ουτε σήμερα τον περιβόητο καλυτερο ρυθμό αγωνα της φερραρι. Μια διόρθωση τριτος ο κιμι. Μην ξεχναμε και τον σαινθ στον πρωτο του αγωνα με την ρενο.

  • Gestione Sportiv@

    Αν δεν κάνω λάθος, εδώ και 3 αγώνες ο Max δεν αντιμετωπίζει προβλήματα και δείχνει σταθερά μία πολύ καλή δυναμική, ενώ ταυτόχρονα υπέγραψε και νέο συμβόλαιο με την ομάδα της RBR.
    Αντίθετα, ο Daniel έχει κάνει “περίεργες” δηλώσεις τον τελευταίο καιρό και έχει όλο θεματάκια!!!!!!
    Με το νέο συμβόλαιο λες και αλλάξανε νούμερα στα 2 μονοθέσια και ο Max έχει το καλό και ο Daniel, που θα ήθελε για teamate τον Hamilton, πήρε το προβληματικό…………… https://uploads.disquscdn.com/images/4c8004a132e632b3f3ac55a7863cbafab7c994fb11a5a770134297e64eb06be7.jpg

  • Ba’adur Subutai

    Τόσα χρόνια τέτοια περίπτωση μόνο άλλη μία έχω ξαναδεί. Είναι ο νέος Σουμάχερ τέλος!!!

  • F1fan
  • Gestione Sportiv@

    Μία εικόνα από το παρελθόν, τότε που ο Sainz jr. έμπαινε για πρώτη φορά σε μονοθέσιο F1 και μάλιστα της εργοστασιακής Renault.
    Τελικά, ο Ισπανός οδηγάει για την ομάδα του Enstone και μάλιστα στο πρώτο του GP με την γαλλική ομάδα δείχνει απίστευτα χαρακτηριστικά.
    Στο μέλλον, ο Ισπανός θα απασχολήσει είτε όντας οδηγός της RBR, με την αποχώρηση ενός εκ των Max ή Daniel είτε στο Maranello, γιατί είναι πολλοί αυτοί που λένε πως ο πατέρας Sianz έχει πολύ καλές σχέσεις με τον Piero Ferrari
    https://uploads.disquscdn.com/images/ec1bd80b1d65b924bcf3a5e7128ec3d9451a355c8281a992854f043167b39aa2.jpg

    • Giannisk

      Μία παρατήρηση, είμασταν κάποιοι που λέγαμε ότι ο Junior αδικείται στην STR και ότι οι ικανότητές του είναι για μεγαλύτερη ομάδα και το λέγαμε εδώ και χρόνια (δεν τον ανακαλύψαμε σήμερα). Προσωπικά χάρηκα με την μεταγραφή του (δανεικός από RBR) και ο μικρός δικαίωσε (μέχρι στιγμής) την χαρά μου.

      Υ.Γ. Γελούσαν και τα μουστάκια του prost αν το πρόσεξες.

    • Gestione Sportiv@

      Γιάννη, για τον Sainz jr. όντως ήταν αρκετά άτομα μέσα στο blog που πιστεύανε-πιστεύουνε στην δυναμική του!!!!!!
      Από το 2015, ο Ισπανός στην πρώτη του χρονιά στην F1 με την STR οδηγούσε πολύ καλά, αλλά είχε κάποια σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή του και ταυτόχρονα ο Marko έδινε μεγάλη αβάντα στον Verstappen.
      Αυτό είχε παίξει μεγάλο ρόλο στην απόδοσή του, όπως και το ότι, η RBR το 2016 είχε αποφασίσει να αντικαταστήσει τον Kvyat με τον Max, αφήνοντας τον Carlos στο περιθώριο.
      Η απόφαση της Reanult να ζητήσει τον Sainz jr. δανεικό για να σπάσει το συμβόλαιο με την STR μόνο καλά θα κάνει και στον ίδιο τον Ισπανό, αλλά κυρίως στους Γάλλους.
      Ελπίζω, ο Ισπανός να συνεχίσει έτσι γιατί δεν σου κρύβω πως, από το περσινό GP του Καναδά που ακούστηκε για πρώτη φορά το όνομά του για το Maranello με χαροποίησε ιδιαίτερα.

      Υ.Γ. Πως να μην γελάει ο Prost!!!!!!
      Με ένα πολύ καλό οδηγικό δίδυμο στην R.S.18 (μιλάω για του χρόνου), έναν τεχνικό διευθυντή expert όπως ο Bob Bell, έναν αεροδυναμιστή όπως ο Marcin Budkowski, ο οποίος φτάνει σε λίγο καιρό στο Enstone και έναν κινητήρα ο οποίος λέγεται ότι έχει αξιοπιστία και πολύ δυναμική και εγώ στην θέση του Γάλλου θα έβαζα ΚΑΙ τον σκύλο μου να γελάει, γιατί η Renault από το 2019 θα χτυπάει βάθρα!!!!!!

    • Giannisk

      Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες. Ας μην ξεχνάμε ότι η Renault, σε αντίθεση με τους ανατολίτες του grid, δεν έκαναν βαρύγδουπες δηλώσεις και βήματάκι βηματάκι δείχνουν ότι πάνε καλά. H παρατήρηση μου πήγαινε σε κάποιους ανακάλυψαν σήμερα το ταλέντο του Sainz και προσωπικά πιστεύω ότι σε ταλέντο είναι πολύ κοντά στον Max και απλά δε του δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να το αναδείξει, όντας βαλτωμένος σε μία «μέτρια» ομάδα. Να προσθέσω ότι αν και γιος πρωταθλητή είναι εξαιρετικά προσγειωμένος σε αντίθεση με άλλους που βάζουν τον μπαμπακα να τουιτάρει εναντίον της Ferrari κλπ.

    • Gestione Sportiv@

      Η ομάδα του Enstone (είτε ως Benetton F1, ως Renault, ως Lotus) όλα αυτά τα χρόνια είναι σταθερή αξία στην F1 καθώς αναδεικνύει ταλαντούχους οδηγούς και άριστους μηχανικούς.
      Μακάρι, από το 2021 (με τους νέους κανονισμούς) να διεκδικεί όχι μόνο βάθρα, αλλά νίκες και πρωταθλήματα.
      Μισό μισό, γιατί κάποιος διάβασε το σχόλιό σου, για τον “μπαμπάκα” και θέλει να σου απαντήσει (χαχαχαχαχαχα)………………. https://uploads.disquscdn.com/images/9bd41b7cbaa9a409bd180d8d138edbd9c8e8b9fc7e1c42403b5ec94bcbfd7e1a.jpg

    • Giannisk

      Είναι ο πιο αβανταρισμενος οδηγός των τελευταίων ετών. Δεν λέω ότι δεν έχει ταλέντο αλλά κάποιοι θέλουν με το ζόρι να τον κάνουν πρωταθλητή, γλιτώνοντάς του πολλές ποινές για πολλές απερίσκεπτες και επικίνδυνες ενέργειές του. Όλο αυτό έχει ως αποτέλεσμα καλοί οδηγοί και καλές προσωπικότητες για το άθλημα να μένουν στο περιθώριο (sainz, ricciardo). Η αναφορά μου στην Renault αφορούσε την υβριδική εποχή., όπου όπως φαίνεται μόνον η Merc τα κατάφερε καλά.

    • Gestione Sportiv@

      Τις οδηγικές ικανότητες του Verstappen σίγουρα δεν μπορεί να τις υποτιμήσει κάποιος.
      Προσωπικά, τον θεωρώ πιο ανταγωνιστικό οδηγό από τον Ricciardo, (κάνω την σύγκριση λόγω του ότι είναι teammates) αλλά η συμπεριφορά του κάποιες φορές είναι αχαρακτήριστη.
      Σίγουρα, σε αυτό παίζει ρόλο η στάση των Marko και Jos οι οποίο τον έχουν μη μου άπτω.
      Είναι πασιφανές ότι, είναι το επόμενο best thing στην F1, με την αποχώρηση των Alonso (είναι 36 ετών), Lewis (σε πρώτη φάση) και του Seb (μερικά χρόνια αργότερα), αλλά έχει να αποδείξει πάρα πολλά.
      Με 2 νίκες στην καριέρα του και 10 βάθρα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!
      Έχει σίγουρα εκείνα τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν ένα ταλέντο από έναν οδηγό που πάει για πρωτάθλημα και μέσα σε αυτά είναι και ο “κακός” χαρακτήρας, αλλά θα πρέπει να προσπαθήσει ακόμα περισσότερο.
      Βέβαια, θα πρέπει να πάρει και τις σωστές αποφάσεις την κατάλληλη στιγμή, το ακριβώς αντίθετο από τον Alonso, για να έχει πάντα ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο!!!!!!

    • Red Flag

      Θα συμφωνήσω με τον Giannisk, ναι είναι οδηγάρα αλλά και πολύ σπρωγμένος. Σαν χαρακτήρας εχει βελτιωθεί πολύ ο Max, αυτό πρέπει να το αναγνωρίσουμε. Καμία σχέση ο Max του 2016 με το 2017. Βεβαια ακόμα κάνει τα δικά του καποιες φορες.. εγω πιστεύω (οπως και πολλοι φαντάζομαι) οτι σε αυτό, το αρνητικό του του χαρακτήρα του, φταίει 100% ο πατέρας του.

    • Grekko

      Αν δεν οριμάσει λίγο οδηγικά θα γίνει ο επόμενος Andrea de Crasharis, γρήγορος αλλά επικίνδυνος

  • Mitsos Ribopaido

    Τρομερός αγώνας… Μαξ όσο και να σε βράζουμε είσαι ο επόμενος πρωταγωνιστής..με το καλό. Ο κιμι ωσάν άλλος Λάζαρος. Ο μπότας πουθενάς όπως και ο φέτελ πραγματικά ο κιμι πήγαινε σούπερ στον αγώνα και ο φέτελ έχανε χρόνο από τους πίσω.. Τι να πεις.. Μπράβο χαμ το πήρες ανενοχλητος.. Του χρόνου πια.. Ρικιαρντο η μηχανή έκλεισε.. Λες και πάτησες shut down. η ρενω του χρόνου θα πετάει

  • F1fan

    Τρομερος αγωνας,αλλα ξεκαθαρα illegal overtake…Ο πατηρ Verstappen οριεται στο Twitter,αλλα εχει ξεκαθαρα λαθος…
    https://uploads.disquscdn.com/images/6377793049a43394bef59263183bb3dc798989cf279114ea96e31169b16c61a8.jpg

    • sotirisb

      Απο την αλλη βεβαια δεν ειχε και που να παει. Και πλεονεκτημα συνηθως κερδιζεις οταν βγαινεις εξω απο τα ορια στην εξωτερικη, οχι στην εσωτερικη. Το εχασα λιγο σε εκεινο το σημειο πρεπει να το ξαναδω.

    • Maleas George

      Είχε που να πάει, πίσω από τον Kimi σαν καλό παιδί. Δεν του είπε κανείς να χωθεί εκεί. Ας μάθει ότι πρέπει να σέβεται, το corner cutting είναι για το PlayStation

    • Red Flag

      Πίσω από τον Kimi σαν καλό παιδί, λέει! χαχαχαχαχ!! αυτος είσαι!

    • sotirisb

      Τωρα που το ξαναειδα ο Kimi εχει ηδη στριψει οταν ο Max φτανει διπλα του και ο Kimi κοβει αποτομα αριστερα και ο Max αποτομα δεξια για να μη τρακαρουν. Φαινεται δηλαδη να εκοψε τη στροφη για να αποφυγει τη συγκρουση, οχι για να προσπερασει αλλα οντως ηταν για ποινη αφου ηταν εκτος πιστας οταν τον προσπερασε.

    • rantaplan

      Kαι το P.S. σε τιμωρεί….

    • F1fan

      Ο Kimi τον ειδε κ ανοιξε λιγο την τροχια του.Απλα κερδισε παρα πολυ χρονο με αυτη του την κινηση

  • Moby Dick

    Πανάξια πρωταθλήτρια κατασκευαστών για άλλη μια χρονιά η Mερτσέντες.

  • Χαμ εκτος συναγωνισμου μαλλον η ρεντμπουλ σημερα ητα ποιο γρηγορη απο την φερραρι μαλλον θυσιαστικε παλι ο κιμι μια κ φανηκε οτι μποτουσε να μεινει δευτερος .. Αν ο μποττας δεν ειχε προβλημα τοτε εχει ο ιδιος προβλημα … Κατα τα αλλα ωραια πιστα για ωραιους αγωνες

  • Akis-F1 FAN

    Πήγαινε για snoozefest ο αγώνας αλλά με την αλλαγή στρατηγικής του Σεμπ και του Μαξ ζωντάνεψε. Εύκολη νίκη για τον Χαμ είχε τον ρυθμό και το προσπέρασμα ήταν θέμα χρόνου. Ο Σεμπ έκανε εξαιρετική εκκίνηση αλλά μετά με την μαλακή γόμα δυσκολευόταν και το 2ο πιτ στοπ ήταν η σωστή επιλογή από τη φερράρι. Μπονους το τρελό προσπέρασμα στον Μποττας από την εξωτερική που μπήκε σφήνα ανάμεσα σε 2 αυτοκίνητα. Ο Κιμι πολύ καλός και αυτός στο τέλος πογοητεύτηκε αλλά τελικά του δώσαν πίσω την τρίτη θέση. Η ποινή στον Μαξ νομίζω ήταν σωστή γιατί ήταν τελείως εκτός πίστας και αν δεν έβγαινε δεν θα παίρναγε. Γενικά όμως έκανε τρομερό αγώνα ο Μαξ από την 16η θέση. Ρικι άτυχος, θα είχαμε και καλύτερη μάχη για το βάθρο αν δεν έμενε. Σαινζ εξαιρετικός στον πρώτο του αγώνα με την renault.

    Υ.Γ. Στο τέλος ο Σεμπ προσπαθούσε να δώσει drs στον Κιμι ;; Δεν εξηγείτε αλλιώς αυτό που έκανε…μπλέξαν λίγο τα μπούτια τους μου φαίνεται…έπρεπε απλώς να φύγει μπροστά.

    Υ.Γ.2 Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είδα σε κάποια φάση την Sauber να πιέζει τον Μαγκνουσεν για θέση…κατάντια για την Haas εντός έδρας χαχαχα

    • sotirisb

      Για το DRS και εγω το ιδιο σκεφτηκα εκεινη τη στιγμη αλλα τελικα δε το πηρε ο Kimi

    • Maleas George

      Μακάρι να το έκανε για το DRS και εννοείται ότι έπρεπε να το κάνει

    • Akis-F1 FAN

      Καλά για άλλο λόγο δεν παίζει να το έκανε…αλλά η λαλακία είναι ότι και drs δεν πήρε ο Κιμι και θα τον καθυστερούσε που ήταν τόσο κοντά….τουλάχιστον δεν τους κόστισε τίποτα με την ποινή του Μαξ.

    • Maleas George

      Έστω το slipstream που έδωσε βοήθησε, έτσι κι αλλιώς δεν κινδύνευε αυτός να χάσει θέση. Και μετά την ευθεία δεν υπάρχει χώρος για προσπερασμα έτσι κι αλλιώς (χωρίς να κόψεις στροφή δηλαδή…) Άρα όλα οκ

    • Akis-F1 FAN

      Εεεε σαν ιδέα έμπαζε πάντως…άλλο που τη γλίτωσαν τελικά…γιατί στα s του πρώτου sector ήταν ίσα ίσα 1 sec μπροστά και λογικά έχανε πολύ ο Κιμι γιατι είναι γρήγορες στροφές και η ακάθαρτη ροή επηρεάζει πολύ.

    • sotirisb

      Παιζει και να ειχε κατεβασμενο τον κινητηρα ή να εκανε οικονομια καυσιμου βεβαια

    • Akis-F1 FAN

      Δε νομίζω γιατί ήταν πολύ περίεργος ο τρόπος που άνοιγε και έκλεινε η διαφορά…

  • Nerazzuro21

    Συγχαρητήρια στη Mercedes. Άξια πρωταθλήτρια κατασκευαστών.
    Παρά την κακή εκκίνηση, ο 44 ήταν εξαιρετικός για ακόμα μία φορά. Δεν χάνει με τίποτα αυτό το πρωτάθλημα. Έκανε ότι μπορούσε ο Vet, αρκετά καλός ο 3ος τελικά Kimi. Άτυχος στο τέλος ο Bottas.
    Εκπληκτικός ο Max, άτυχος ο Ricci. Καλή εμφάνιση από Force India και Sainz.Κρίμα για τον Alonso.

    • Mitsos Ribopaido

      Έκανε ότι μπορούσε όταν όλοι κοβανε χρονο από τον χαμ, εκείνος κατάφερε και έχανε

    • Akis-F1 FAN

      Είσαι υπερβολικός. Πήρε την 2η θέση ή δεν την πήρε ;

    • Mitsos Ribopaido

      Πέρασε τον πεθαμενο μποτας, κιμι τον άφησε τι άλλο θες?

    • Akis-F1 FAN

      Κιμι θα τον πέρναγε έτσι και αλλιώς…μάζευε πάνω από 1 sec τον γύρο…αν μονομαχούσαν κακό στον Κιμι θα έκανε γιατί μετά θα τον πέρναγε και ο Μαξ…εγώ είδα ότ με πιθανόν το 3ο μονοθέσιο σε ρυθμό αγώνα τερμάτισε 2ος…άρα η ερώτηση είναι εσύ τι άλλο ήθελες να κάνει ;

    • Mitsos Ribopaido

      να μην χάνει είναι δευτερόλεπτο στο γύρο από τον Χάμιλτον όταν οι Άλλοι κοβανε.. Αυτο.. Δεν ζήτησα να εξαφανίσει καμία εντροπια

    • Akis-F1 FAN

      Πότε έχανε ρε Μήτσο 1 sec στο γύρο ; Που ξέρεις τι διαχείριση έκανε ; Και ακόμα και 2 και 3 να έχανε βαθμούς μοιράζουν στον τερματισμό…δε γίνεται να κοιτάς τι έκανε για 3-4 γύρους και να λες ότι είναι πουθενάς.

    • Mitsos Ribopaido

      Το πότε έχανε είναι εμφανές και ολα. Τέλος πάντων δεν βγαίνει πουθενά εγώ αυτά που είδα λέω διαφωνείς όλα οκ. Καλό βράδυ

    • kostas

      Δεν μπορουσε να κανει κατι παραπανω ουτε ο Κιμι ουτε ο Φεττελ, η Mercedes ηταν ενα σκαλι πανω σημερα και ειχε και καλυτερη διαχειριση στα λαστιχα.

  • DarkV12Tdi

    Ξεκίνησε με ωραίες μάχες ο αγώνας,βούτηξε στην εκκίνηση την θέση ο Vettel στην πρώτη στροφή, μετά επανήλθε ο Χάμιλτον οταν έκοβε λίγο για την στροφή,ερχόμενος με πολλά και πατά τελευταία στιγμή φρένα και ετσι κέρδισε πίσω την πρώτη θέση, Ο Μπότας πάλευε με τον Ρίκι και δεν τον αφηνε ήσυχο…μεχρι που εγκατέλειψε, μετά ο Κιμι ηταν δεύτερος αλλά μαλλον υποχώρησε και εδωσε την Θέση στον Φέτελ,καλά λέγαμε επανήλθε ο κίμι αλλα τον έκοψαν φαίνεται η νύσταξε και ειπε να παει νωρίς για ύπνο :P,καλά τον Κλίντον βάλανε να παραδώσει το κύπελο? τον Μπούς να βάζανε που είναι γέννημα θρέμμα του Τέξας από τους dumb and dumber και όλο καποια γκάφα θα είχε κανει,τώρα στην πίστα ο Κλίντον δεν θα άφησε καμία και θα λέρωσε τα…ρούχα κάποιας στις αίθουσες vip,καλά και μαζί τον Μάικλ Ντάγκλας όργια στο πάρτυ του νικητή το βράδυ :P Στο Podium του την έφερε του Bolt ο Ham,ρίχνοντας σαμπάνια στην πλάτη του :P Ο κίμι και Ham, πάνω από τον Bolt ,μονο ο Vettel πήγε να ανέβει αλλά κατέβηκε :P .Από την ιαπωνία ο Sato…Σκονάκι στην συνέντευξη,παλιό νέο αλλά τώρα το έμαθα :P :P https://uploads.disquscdn.com/images/96826b0a154e504dd4f40e66b474a3083011e64bbed597606ed4b958d802005e.jpg

  • Gestione Sportiv@

    Και ο Max για δεύτερη φορά στην καριέρα του πριν προλάβει να ανέβει στο podium κατεβαίνει την τελευταία στιγμή………………… https://uploads.disquscdn.com/images/b45d0cdf7243542b52002a3444043749da3742006debe09076b2baaa66ac9810.jpg

  • Dimi S.

    Μπράβο Mercedes.Το άξιζες το τέταρτο.

  • Renesis1

    Το μανιασμένο twitter του Jos.. Δεν το βλέπω το μικρό να ντύνεται σύντομα (αν όχι ποτέ) στα κόκκινα..

    https://uploads.disquscdn.com/images/62ce44dc778898c0770c9bf4aa87411ad57ecb34aec4e943044778deb0105308.png

    • DarkV12Tdi

      Γιατί ο ίδιος γράφει? υπαρχουν πολλά ψεύτικα προφίλ πολλών γνωστών και διασήμων ,και από πίσω τα προφίλ αυτά συνήθως είναι θαυμαστές

    • Renesis1

      Το συγκεκριμένο μάλλον είναι το επίσημο και ξέροντας τον πατέρα Verstappen με τον αρκετά οξύθυμο χαρακτήρα του, δεν πέφτω από τα σύννεφα με το συγκεκριμένο τιτίβισμα.. :)))

    • DarkV12Tdi

      Το ξέρω ,χιχιχ :) οντως οξύθυμος,οπως τον καυγά σε μπάρ τότε :P , απλά λέω οτι υπάρχουν ψεύτικα προφίλ παντού στο διαδύκτιο. Ορισμένοι έχουν και υπαλλήλους για να γράφουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    • Renesis1

      Μόλις επιβεβαιώσανε και επίσημα στο SkyF1, οτι ο Jos έκανε τα συγκεκριμένα σχόλια στο προσωπικό λογαριασμό του.

    • DarkV12Tdi

      Χαμούλης θα γίνει :P ισως και μυνήσεις και πρόστιμα θα πέσουν στον max για τον Jos η και στους δύο και για να ζητήσει συγγνώμη :P

    • Renesis1

      Jos the boss.. :)))

    • DarkV12Tdi

      Του κακοφάνηκε του Max,εκεί που ήταν άνετος και περίμενε να ανέβει για το βραβείο και μόλις του είπαν να βγεί έξω :P o kimmi Μορφή,Η έκφραση που τον κοίταζε τον max, με Θυμωμένο ύφος ο Κίμι σαν να λέει μέσα του “μου πήρες την θέση παλιόπαιδο μην σε πάρω στις κλωτσιές”,ούτε αντάλλαξαν χαιρετισμό,εντελώς στην ψύχρα με τον Κίμι,φαίνεται δεν τον συμπαθεί τον Μάξ λόγω της Μαλαισίας που τρακάρανε ίσως :P . Για αυτό κάπως και ο Jos, θύμωσε με την FIA και ξέσπασε στο Twitter :P https://www.youtube.com/watch?v=axNukng-3fU

    • DarkV12Tdi

      Αμήχανη στιγμή για Max :P

    • Gestione Sportiv@

      Ο Max είναι και επίσημα το “μωράκι” του Marko μέχρι και το 2020.
      Από εκεί και πέρα, ο δρόμος για τον Ολλανδό ΜΑΛΛΟΝ θα είναι Milton Keynes-Brackley.
      Οι σχέσεις του Jos με τον Wolff είναι πολύ καλές και από αυτά που διαβάζω πολύ συχνά για τους δύο άνδρες είναι ότι δίνουν πολλά σε τηλέφωνα.
      Όπως έγραψα και σε ένα σχόλιο πιο πάνω, ο πάτέρας Sainz έχει πολύ καλές σχέσεις με τον αντιπρόεδρο της Ferrari, Piero Ferrari και συχνά πυκνά βρίσκεται στο motorhome και στα box της Scuderia.

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Ειναι που ειναι κωλοπαιδι, τον εκανε σαν τον Seb οταν ηταν στη Red Bull.
      Κοβω τον Ric του χρονου τελευταια χρονια στους ταυρους μιας και πιστευω ο Marko θα τον υποβαθμισει οσο μπορει για χαρη του μικρου.

    • F1fan

      Mε Leclerc-Giovinazzi η Ferrari εχει 2 δυνητικα απιστευτους οδηγους στην ακαδημια της.Λογικα πρωτα θα προσπαθησουν να προωθησουν εναν απο τους 2 διπλα στον Seb,κι μετα θα κοιταξουν αλλες περιπτωσεις οπως Sainz.

    • Nerazzuro21

      Προσωπική μου αίσθηση είναι ότι το 2021 θα βρει τον Max στο Maranello. Δεν θεωρώ τυχαίο ότι τα συμβόλαια Max και Vet έχουν την ίδια χρονική ισχύ.

    • Gestione Sportiv@

      Νίκο, η παρέμβαση του Lauda για την ποινή +5 sec, που επιβλήθηκαν στον Verstappen, χαρακτηρίζοντάς τη γελοία, με κάνει πιο σκεπτικό για πιθανή μετακίνησή του στο Brackley και πιο επιφυλακτικό για μετακίνησή του στο Maranello.
      Θεωρώ ότι, η Mercedes έχει ήδη μπει στη φάση “ψάχνω αντικαταστάτη του Lewis”, γιατί μπορεί ουσιαστικά να έχει πάρει τον φετινό τίτλο, αλλά πιθανώς σε ένα χρόνο από σήμερα να φεύγει από την F1, με τους Γερμανούς να τον αντικαθιστούν με τον Ricciardo και αμέσως μετά να πηγαίνει και ο Ολλανδός………..

    • Gestione Sportiv@

      Νίκο, η παρέμβαση του Lauda για την ποινή +5 sec, που επιβλήθηκαν στον Verstappen, χαρακτηρίζοντάς τη γελοία, με κάνει πιο σκεπτικό για πιθανή μετακίνησή του στο Brackley και πιο επιφυλακτικό για μετακίνησή του στο Maranello.
      Θεωρώ ότι, η Mercedes έχει ήδη μπει στη φάση “ψάχνω αντικαταστάτη του Lewis”, γιατί μπορεί ουσιαστικά να έχει πάρει τον φετινό τίτλο, αλλά πιθανώς σε ένα χρόνο από σήμερα να φεύγει από την F1, με τους Γερμανούς να τον αντικαθιστούν με τον Ricciardo και αμέσως μετά να πηγαίνει και ο Ολλανδός………..

    • sotirisb

      Δε νομιζω να αφησουν τον Ocon στην απεξω. Πιθανοτατα θα γινει αυτος το Νο.2 οταν αποφασισουν την αλλαγη.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Αξιος νικητης και πρωταθλητης εκτος απροοπτου ο Lewis, εδειξε οτι δεν συμβιβαζεται με δευτερες θεσεις. Μετριος ο Bottas, εκτος και αν ειχε καποιο θεμα.
    2ος ο Vettel, προτιμησε στρατηγικη 2 πιτ στοπ μιας και τα ελαστικα δεν αντεχαν και δικαιωθηκε. 3ος ο Kimi εκανε 2 καλες προσπερασεις, αλλα ανοιξε την πορτα να περασει ο Seb και παραλιγο να χασει το βαθρο.
    4ος και Man of the match ο Μαξ που εφτασε μια ανασα απο το βαθρο λογω αντικανονικης προσπερασης, ατυχος ο Ricci.
    Καλες για αλλη μια φορα οι F.I. αλλα τραγικος ο Perez, ολο γκρινιαζει.
    Πολυ καλος ο Sainz με τη Renault που ανεβαινει σταθερα.
    Κριμα για τον Alonso, εκανε καλο αγωνα αλλα παλι ο κινητηρας τον προδωσε.

    • Mika

      Μαγκια του που πηγαινε για τη νικη.. Αν ηταν ο Nico, θα ειχε βαλει τον αυτοματο οπως περσι, θυμασαι?? Θελω Χ 2ες θεσεις να παρω τον τιτλο….

  • Christos-

    Αν κατάλαβα καλά, ο Hamilton με μια 5 θέση στον επόμενο αγώνα παίρνει το 4ο,
    και ας κερδίσει, και στους 3 αγώνες που μένουν ο Vettel.

    • Mika

      Καλα καταλαβες, αλλα δεν νομιζω να θελει ο Χαμιλτον να κερδισει ο Vettel, ολους αυτους τους αγωνες!
      :p

  • DarkV12Tdi

    Πάμε τώρα για Μεξικό

    Viva la mexico f1 Με τα σομπρέρο :P

    https://sfcmac.files.wordpress.com/2011/10/siesta.jpeg?w=570

    • sotirisb

      Μονο μην ειμαστε ετσι στον αγωνα

    • DarkV12Tdi

      xaxa φάση Σιεστα λές? :P

  • PanosGR

    O Bottas αλλο μονοθεσιο εχει???δεν παει βημα το δικο του….

    • kostas

      Το μονοθεσιο παει, αυτος δεν παει. Κριμα να οδηγει αυτος το διαστημοπλοιο και οχι καποιος αλλος πιο ικανος οδηγος για να δουμε και λιγο παραπανω κοντρες για την πρωτη θεση.

  • thymios tsilimparis

    Αγώνας αρκετά καλός, θα ήταν καλύτερος αν ήταν περισσότερο ανταγωνιστική η Φερράρι. Φάνηκε να είναι πραγματικά πολύ πίσω και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να μιλάει για ελπίδες τίτλου. Η προσπέραση του Χαμιλτον ήταν πιο καθαρή από νερό πηγής. Δεν προλάβαμε καν να καταλάβουμε οτι έφτασε. Σε αντίστροπφη περίπτωση ο Κιμι με DRS μετά βίας έφτασε τον Μπότας…
    Τι δίνει λοιπόν το μοτέρ της Μερκ; Δινει τη δυνατότητα για “περισσότερο φτερό”. Όταν ο κινητήρας θα σου δώσει την ταχύτητα που θες στις ευθείες, μπορείς να στήσεις τις πτέρυγές σου πιο…κάθετα, να είσαι ανίκητος στα στριφτερά κομμάτια και πάλι στην ευθεία να χεις την ισχύ να κινηθείς γρήγορα.

    Η Φερράρι ήταν γρήγορη, ανταγωνιστική όμως όχι. Δοκίμασε με στρατηγική να κάνει το παραπάνω, αλλά εύχομαι ειλικρινά να χουν ήδη πέσει με τα μούτρα στο 2018, ώστε να δικαιολογηθεί κάπως αυτή η εικόνα. Δεν είναι αργή η Σκουντερία. Είναι οτι δεν μπορεί να κυνηγήσει τη νίκη.

    Η RBR όπως και πέρσι στους τελευταίους αγώνες είναι πιο ανταγωνιστική. Την ποινή στον Μαξ να μαι ειλικρινής δεν την κατάλαβα, αγώνας είναι, μάχη είναι..ο Κίμι βγήκε αργά στη διπλή αριστερή, σαν να..μη μπήκε η ταχύτητα. Κι ο Μαξ βούτηξε…

    Του χρόνου όλοι εμείς οι Κόκκινοι ας ετοιμαστούμε για χειρότερες μέρες. Αν η Ρενώ κάνει όσα ακούγονται και με την RBR να είναι ικανή για το κάτι παραπάνω αεροδυναμικά (να δούμε και το Halo τι ρόλο θα παίξει), θα δούμε αλλη κατάταξη

    • mtifosi

      Τα ίδια λέγαμε και φέτος ότι η Red Bull θα ειναι η μόνη που μπορεί να κοντράρει τη Mercedes και το αποτέλεσμα ήταν να αντιγράψουν την αεροδυναμική της Ferrari …όσο για την ποινή ευτυχώς που έδωσαν και μια σωστή ποινή επιτέλους …εκεί που πέρασε δεν ήταν πίστα , εκτός αν από εδώ και πέρα οι προσπεράσεις μπορούν να γίνουν και εκτός πίστας όποτε πάω πάσω…

  • Mika

    Eμφατικη νικη του Χαμιλτον, εδειξε ποιος ειναι το αφεντικο φετος…Δεν εκανε καλη εκκινηση, τον περασε ο Φετελ, αλλα δεν καθησε πισω του σαν κοτουλα, οπως θα εκανε περσι ο Νικος, που ειχε στοχο 4 2ες θεσεις για να παρει τον τιτλο..Τον περασε, εκανε διαφορα, κι εφτασε σε μια ανετη νικη….Και στο Μεξικο ειμαι σιγουρος πως δεν χαρει να στεφθει πρωταθλητης απλα κανοντας βολτα..Θα κοιταξει να παρει τη νικη κι αν δεν το καταφερει,να ειναι τουλαχιστον πιο μπροστα απο το Vettel, αυτη ειναι η φιλοσοφια του….
    Ο Γερμανος χτες,αν και ξεκινησε πολλα υποσχομενος, δεν ειχε ρυθμο…Πουθενα δεν ειδαμε τις Ferrari να εχουν καλυτερο ρυθμο αγωνα, οπως ελεγαν πολλοι, απο τις Mercedes, η τουλαχιστον απο τη μια, γιατι ο Bottas χτες στο μεγαλυτερο μερος του αγωνα βολοδερνε..
    Οι τιφοζι που τον λενε σκλαβα του Χαμιλτον, αραγε τι εχουν να πουν για τον χτεσινο Κιμι, που εκανε στην ακρη για να περασει δευτερος ο Vettel?? Λογικο κι αναμενομενο ηταν, αυτο κανει ο team player..
    Πολυ καλος ο Μαξ χτες, καταπληκτικη η κινηση στον Κιμι, κι αξιζε το βαθρο,αλλα αφου βγηκε (οριακα) εκτος πιστας, εφαγε και την ποινη και τον ειδαμε δευτερη φορα να κατεβαινει απο βαθρο!!!
    Ρε Κιμι, το γυαλι στην απονομη, γιατι δεν το εβγαλες??? Ξενυχτης ησουν??? :p

    H Honda μεγαλουργησε παλι, πουθενα οι δυο Mclaren αυτο το ΣΚ…