Γνωρίζαμε εξ αρχής ότι τα φετινά μονοθέσια θα είναι πιο δύσκολα και απαιτητικά στην οδήγηση. Φαίνεται, όμως, πως κάποιοι οδηγοί δυσκολεύονται περισσότερο από άλλους, κάτι στο οποίο συμβάλλει και η δυσκολία στο στήσιμο του μονοθεσίου. Σε έναν μήνα η χρονιά ολοκληρώνεται, όμως η Mercedes ακόμα δεν έχει καταφέρει να φέρει την W08 στα μέτρα του Valtteri Bottas, ο οποίος είναι φανερά πιο αργός έναντι του Lewis Hamilton.


Ένας από τους στόχους της Mercedes για το 2018 είναι μια λιγότερο δύστροπη W09, ώστε το μονοθέσιο να μπορεί πιο εύκολα να βγάζει την πραγματική του ταχύτητα στην πίστα, χωρίς να πονοκεφαλιάζουν οι μηχανικοί. Ο Niki Lauda επισημαίνει ότι ο Hamilton μπορεί να τα καταφέρει καλύτερα, αλλά οι βελτιώσεις είναι δεδομένο ότι πρέπει να γίνουν.

Είναι δύσκολο γι’ αυτόν, επειδή το μονοθέσιο είναι δύσκολο στην οδήγηση. Ο Lewis μπορεί να το χειριστεί καλύτερα, αλλά ο Valtteri έχει δυσκολίες. Το μονοθέσιό μας είναι ενάντια στο οδηγικό του στυλ, ακόμα και ο Lewis κάποιες φορές παραπονιέται για το πόσο δύσκολο είναι στην οδήγηση. Παρ’ όλα αυτά, ευτυχώς μπορεί ακόμα να κερδίζει. Η πίεση είναι στην πλευρά μας, ώστε να το κάνουμε ευκολότερο.

Η διαφορά μεταξύ των Hamilton και Bottas δεν οφείλεται στην κακή απόδοση του Bottas, αλλά, σύμφωνα με τον Lauda, όλη τη διαφορά την κάνει ο Hamilton, υποστηρίζοντας πως είναι ο καλύτερος και ο ταχύτερος οδηγός της Formula 1.

Είναι ο καλύτερος, είναι απλό. Πάντα ήταν καλός και τώρα είναι ακόμα καλύτερος. Πιστεύω πως είναι ο ταχύτερος οδηγός σήμερα. Αν τον συγκρίνετε με όλους τους άλλους, είναι ένα ή δύο δέκατα ταχύτερος από οποιονδήποτε άλλο.

Ο Bottas ξέρει ότι ως οδηγός θα πρέπει να προσαρμόσει τον τρόπο οδήγησης στο μονοθέσιό του, αλλά επισημαίνει πως και το μονοθέσιο από την πλευρά του πρέπει να γίνει καλύτερο, τονίζοντας πως και ο Hamilton αντιμετώπισε κάποιες δυσκολίες φέτος.

Πιστεύω και τα δύο. Πάντα σαν οδηγός πρέπει να προσαρμοστείς στο μονοθέσιο που οδηγείς, αλλά είχαμε επίσης μερικά Σαββατοκύριακα όπου και ο Lewis είχε παρόμοια προβλήματα. Νιώθω ότι υπάρχει σαφής πρόοδος, πιστεύω ότι μαθαίνω από οποιαδήποτε δυσκολία.

Το set-up του μονοθεσίου δεν είναι πάντα έτσι όπως το θέλω, μπορούμε να το αλλάξουμε και να υπάρχει καλύτερη ισορροπία και ευκολία στην οδήγηση, αλλά μετά το αυτοκίνητο γίνεται πιο αργό. Πρέπει να κάνουμε έναν συμβιβασμό, κάτι που μερικές φορές είναι πιο δύσκολο φέτος. Ξέρουμε ποια θέματα έχουμε σαν ομάδα. Το μονοθέσιο δεν είναι εύκολο στην οδήγηση και είναι δύσκολο στο set-up, έτσι υπάρχουν πράγματα που ως ομάδα μπορούμε να κάνουμε καλύτερα για το νέο μονοθέσιο.

  • καταρχην δεν μπορω να συλλάβω σε αυτες τις ταχυτητες τι κανει ενας οδηγος ποιο γρηγορα απο τον αλλο, ειναι το φρεναρισμα, η επιταχυνση ειναι ενα σωρό αλλοι παραγοντες ;; δεν μπορω να ξερω … αλλα τι μας λεει εδω ο λαουντα οτι η μερκ δεν εχει το ποιο γρηγορο μονοθεσιο αλλα ο χαμ κανει την διαφορα απο την φερραρι ;;; μηπως λεω εγω η φυσικη κατασταση του μποττας δεν τον βοηθαει και τους τελευταιους αγωνες σέρνεται ;;; εμεις μπορει να θεωρουμε μια διαφορα 0,2 σε ενα γυρο μεγαλη αλλα στην ουσια ειναι απιστευτα μικρη, τοσο που δεν μπορουμε καν να την συλλαβουμε οπως δεν μπορουν να την συλλαβουν και οι ιδιοι οι οδηγοι παρα μονο οταν βλεπουν τους χρονους …

  • manowar

    Ρε σεις παρολο που δεν παρακολουθω στενα F1 τον τελευταίο καιρο απο τα αρθρα εχω καταλαβει οτι οι ομαδες εκτος της μερσεντες εχουν συναιχως στην πρεσα τους πιλοτους τους και στα παραπονα και στις παρατηρήσεις ενω η μερσεντες μονο τσμπουκια δεν κανει στους δικους της….

    • Akis-F1 FAN

      Πλάκα πλάκα παίζει να έκανες την πιο σωστή παρατήρηση…

  • Akis-F1 FAN

    Προσωπικά μου φαίνεται λίγο παραμύθι αυτό….στην αρχή της χρονιάς η W08 ήταν πολύ πιο δύστροπη και ο Bottas τα πήγαινε μια χαρά…πολλές φορές καλύτερα και από τον Χαμ…μετά στην Ουγγαρία είδαμε τον Χαμ να του δίνει τη θέση που του είχε δώσει νωρίτερα ο Μποττας πίσω και τον Τοτο να χτυπάει τα τραπέζια…και μετά από αυτό από το Βελγιο που η W08 ομολογουμένως έστρωσε ο Μποττας άρχισε να σέρνεται…