Στο περιθώριο της έκθεσης του Τόκιο, o Didier Leroy, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota, δήλωσε πως η εταιρία του είναι πάρα πολύ πιθανό να μην ξαναβγάλει κάποιο diesel μοντέλο για την Ευρωπαϊκή αγορά.


Ο Leroy συμπλήρωσε πως τα Avensis Diesel και Auris Diesel θα είναι κατά πάσα πιθανότατα τα τελευταία diesel μοντέλα που θα προσφέρει στην Ευρώπη η Toyota. Το νέο Yaris προσφέρεται στους πελάτες λιανικής μονάχα με κινητήρες βενζίνης και ως υβριδικό, το ίδιο και το C-HR, με την Toyota να προσφέρει το Yaris Diesel μόνο στους fleet πελάτες της.

O αντιπρόεδρος της Toyota τόνισε πως η απόφαση αυτή δεν είναι αποτέλεσμα του Dieselgate, μιας και η Toyota από το 2014 είχε αποφασίσει πως το C-HR δεν θα προσφέρεται με κινητήρες πετρελαίου. Όπως είπε, η Toyota θέλησε από το 2014 να ακολουθήσει την μακροπρόθεσμη τάση των οικολογικών οχημάτων.

  • SAMURAI-66

    Ειναι αυτη την στιγμη ο ηγετης στα οικολογικα οχηματα υδρογονου καθως και στα υβριδικα και ετοιμαζεται να μπει δυναμικα και στα ηλεκτροκινητα η toyota.
    Γιατι λοιπον να μεινει σε μια παρωχημενη τεχνολογια που δημιουργει προβληματα και τεραστιες επιπτωσεις στο περιβαλλον οπως το γνωστο σκανδαλο της vw?
    Απολυτα σωστη αποφαση που μακροπροθεσμα θα τους βγει σε καλο!

    • shaoqing14

      Εγω διαφωνω πληρως,θα χασει αρκετο κοσμο με αυτην την κινηση,ξερεις τι θα γινει με το hilux?

    • SAMURAI-66

      Πιστευω οτι το εχουν σκεφτει,κατι θα προγραμματιζουν σιγουρα τουλαχιστον στην επομενη γενια του.
      Πιστευω οτι θα αποκτησουν εναν απο τους δυο χαρακτηρες που εχει τα ηνια η toyota,αυτη των υβριδικων η του υδρογονου με σκοπο να παει σε νορμες αεριων φυσιλογικες και να ακολουθησει την νεα ταση της τεχνολογιας.

  • VICTH0R

    Ένα μεγάλο μπράβο στη Toyota! Ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες αν Ε.Ε. δεν ενδιαφέρεται για προστασία του περιβάλλοντος. Πρέπει επιτέλους να καταλάβουν ότι το πετρέλαιο είναι ότι πιο βρώμικο υπάρχει σαν καύσιμο. Αυτό κανονικά πρέπει να γίνει νόμος. Κάθε φορά εκνευρίζομαι όταν βλέπω τι μαυριλες βγάζουν πολλά πετρελαιοκίνητα, ακόμα και τα καινούργια μοντέλα. Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος είναι αδιάφορος, αλλά η μόλυνση που γίνεται καθημερινά είναι απίστευτη.

    • giorgos

      αν παει η βενζινη 0,35 θα γινει νομος , η μολυνση θα σταματησει οταν βαλουμε μυαλο και παρουμε την πυρηνικη ενεργεια πιο σοβαρα. τα αυτοκινητα μια χαρα ειναι

    • VICTH0R

      Η τιμή στο βαρέλι θα πέσει έτσι κι αλλιώς με την άνοδο της ηλεκτροκίνησης.

    • giorgos

      ναι δε λεω, σε 50 χρονια θα ψηλοεχει πεσει .

    • Κωνσταντίνος Κ.

      Η τιμή στο βαρέλι έχει πέσει στο μισό εδώ και κάτι μήνες στην Ελλάδα όμως οι τιμές αυξάνονται ..καλό ε; :P

    • VICTH0R

      Αφού 2/3 από την τιμή του λίτρου είναι μόνο φόροι.

    • Κωνσταντίνος Κ.

      λογικό …στην Ελλάδα

  • Pandal

    Πιστεύω ότι είναι λάθος η κίνηση αυτή, το πετρέλαιο εξακολουθεί να είναι ο καλύτερος συνδιασμος απόδοσης και οικονομιας

    • DJ_D

      Δεν υπάρχει λόγος να κάτσει να εξελίξει diesel κινητήρες που θα πουληθούν μόνο στην Ευρώπη. Επίσης ασχολείται 20 χρόνια με τα υβριδικά που έχουν πιο πολύ μέλλον από ότι φαίνεται.

      Σύμφωνα με την ACEA, η Toyota για το 2016 πούλησε 600.000 αμάξια στην Ευρώπη, η Opel που ήταν για χρεωκοπία πούλησε 1 εκατομμύριο σχεδόν.

    • Pandal

      Ελπίζω μόνο να μην το μετανιώσουν όπως το μετάνιωσαν με τις σπορ εκδόσεις

  • Bon Viveur

    Θα χάσει πολύ πελατεία

    • giorgos

      χμμμ δυσκολο . εμασε οτι εμασε με τα d-4d και τωρα θα το παει εκει , καλως ή κακως μια εταιρεια με τετοιο εκτοπισμα κουναει τα νηματα . λογικα θα εχει μεγαλυτερο κερδος με καθε prius και γι’αυτο το πηγαινει εκει

    • Bon Viveur

      κοίτα αυτός που κάνει πολλά χιλιόμετρα παίρνει μόνο diesel ή ρεύμα. εγώ για παράδειγμα κάνω 100χλμ την ημέρα. Δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω κάτι πέραν του diesel (ή ηλεκτρικό μόλις έρθουν για τα καλά). Άρα χάνει αμέσως πελάτες. τα υδριβικά κτλ είναι πιο κοστοβόρα απ’ οτι το πετρέλαιο γιατί το έχω ψάξει. Ασε που δεν υπάρχει καμία τεχνογνωσία στα συνεργεία με τους μηχανικούς των 400 ευρώ που μαθαίνουν στου κασίδη το κεφάλι.

    • giorgos

      ακομα το ρευμα και ειδικα στην ελλαδα αργει , και την τεχνογνωσια δεν εχουμε ,και τα χαρακτηριστικα τους δεν μπορουν να καλυψουν ουτε το 1% των χρηστων και οικονομικα δεν ειναι , παιρνεις το chevrolet volt , 45000€ ξερω γω. που με 45χιλιαρικα , παιρνω ενα auris ντιζελ μεταχειρισμενο του 2008 και μου περισευουν λεφτα για να παω μεχρι το φεγγαρι με πετρελαιο , η αυτονομιες τους ειναι 100-150 χλμ , φορτιση κανα 8ωρο , για να παω μια θεσσελονικη δλδ θα κανω 2-3 μερες . και χαλαει κατι , σε ποιον θα το παω? και ποτε θα ερθει το ανταλακτικο ? σε μια δεκαετια το συζηταμε, ακομα ουτε σαν χομπι δεν συμφερει

  • giorgos

    ας γινουν μια φορα πιο οικονομικα απο τα diesel και μετα βλεπουμε