Ακόμα μια απόδειξη ότι οι ζωές των ανθρώπων στην Λατινική Αμερική, την Ινδία και την Αφρική έχουν μικρότερη σημασία για τις αυτοκινητοβιομηχανίες απ’ότι στις ανεπτυγμένες χώρες. Έχουμε δει αρκετές φορές αυτοκίνητα που προορίζονται για φτωχότερες περιοχές να μην έχουν τα ίδια υψηλά στάνταρ ασφάλειας που έχουν και τα αυτοκίνητα που οδηγούμε, με τον Latin NCAP, οργανισμό που είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Λατινική Αμερική, να έχει παρουσιάσει αρκετά μοντέλα που πήραν μηδέν αστέρια και ο κατάλογος αυτών των αυτοκίνητων δυστυχώς μεγαλώνει.


Πρόσφατα, ο οργανισμός δοκίμασε το Ford Ka, καθώς και την sedan έκδοση του, που ονομάζεται Figo. Το αυτοκίνητο ήταν στην βασική του έκδοση, που διέθετε δύο αερόσακους, και βαθμολογήθηκε με μηδέν αστέρια αφού οι επιβάτες αντιμετωπίζουν υψηλό κίνδυνο τραυματισμού παρά την σταθερή δομή του αμαξώματος.

  • gv

    ναι ενω στην ευρωπη οι αυτοκινητοβιομηχανιες κοπτονται για τη ζωη μας..
    δε φταινε απλα βρισκουν και τα κανουν..
    το κρατος και η κοινωνια φταιει που δεχονται να οδηγουν τετοια αμαξια..

  • Gmph fast

    Και στην αμερική και στην ευρώπη που είναι πιο υστηρά, όλοι κοιτάνε να κάνουνε κάποια λαμογιά να βρουν ένα παραθυράκι για να γλιτώσουν ένα πενηντάρικο από το κόστος κατασκευής.
    Για παράδειγμα εχθές διαβάσαμε ότι στην αμερική βάζανε ενίσχυση μόνο στην πλευρά του οδηγού που γίνεται το τεστ

  • Bon Viveur

    Οι εταιρείες δεν είναι φιλόπτωχα ταμεία, το συμφέρον τους κοιτάνε. Από την άλλη ο καταναλωτής έχει την δύναμη της επιλογής και του μποικοταζ

    • και εκραξε για την παθητικη ασφαλεα το βραζιλιανικο Ford Ka o babinos απο το μπουρναζι…. οσο πηγαινε βολτα με το citroen AX του !!!!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Μηδέν σεβασμός στις ανθρώπινες ζωές σε αυτά τα μέρη.

  • Mika

    Αλουμινοχαρτο σκουπιδι, δηλαδη..