Μπορεί το Audi A8 να είναι το πρώτο μοντέλο που προσφέρει αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 3, αλλά αυτό δεν ανησυχεί την BMW.


Σύμφωνα με τον Klaus Buettner, επικεφαλής του αυτόνομου προγράμματος της BMW, πριν από μερικά χρόνια, η BMW και η Audi ήταν στον ίδιο σημείο σχετικά με την ανάπτυξη της αυτόνομης τεχνολογίας, αλλά πλέον η BMW πιστεύει πως έχει ξεπεράσει κατά πολύ την Audi. Ο Buettner δήλωσε πως η BMW είχε και αυτή έτοιμη αυτόνομη λειτουργία επιπέδου 3, αλλά έκρινε πως το όφελος για τον πελάτη δεν ήταν τόσο υψηλό, επειδή η τεχνολογία επιπέδου 3 θα λειτουργούσε μόνο σε χαμηλές ταχύτητες.

Το σύστημα της Audi λειτουργεί σε ταχύτητες έως 60 χλμ/ώρα, με την BMW να θεωρεί τη συγκεκριμένη ταχύτητα πολύ μικρή για να είναι πραγματικά χρήσιμη η τεχνολογία. Έτσι εργάζεται πάνω σε ένα αυτόνομο σύστημα επιπέδου 3 που θα λειτουργεί έως και τα 130 χλμ/ώρα και θα περάσει στη παραγωγή το 2021. Παράλληλα ετοιμάζει αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 4 και 5.

Τα αυτόνομα επιπέδου 3 διαθέτουν έναν αισθητήρα LiDAR, ενώ τα αυτόνομα επιπέδου 4 και 5, τρεις αισθητήρες LiDAR.