Με βασικό στόχο την οικολογία και την οικονομία, οι υπεύθυνοι της Formula 1 αποφάσισαν να σκοτώσουν τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες από το 2014. Οι turbo V6 κινητήρες των 1,6 λίτρων συνεχίζουν ακόμα και σήμερα να μην έχουν καθολική αποδοχή, αφού οι περισσότεροι οπαδοί δεν συμφωνούν με το πρόσωπο που έχει αποκτήσει το άθλημα.

Οι διοικούντες, βλέποντας αυτή τη δυσαρέσκεια, θέλουν να προβούν σε σημαντικές αλλαγές από το 2021, βελτιώνοντας αισθητά τον ήχο, περιορίζοντας ταυτόχρονα το κόστος. Οι Mercedes και Renault είναι επιφυλακτικές, όμως ο Διευθύνων Σύμβουλος της Cosworth, Bruce Wood, θεωρεί ότι οι προτεινόμενοι κανονισμοί απευθύνονται σε περισσότερες εταιρείες από αυτές που εμπλέκονται τώρα στη Formula 1.

Πιστεύουμε ότι οι κανονισμοί είναι κάτι που αφορούν τεχνικά περισσότερα άτομα με ένα μικρότερο κόστος, κάτι που μόνο ενδιαφέρον μπορεί να αποτελέσει για περισσότερους ανθρώπους. Το βασικό είναι ότι κάθε νέος θα έπρεπε να ξοδεύει περισσότερο και όχι λιγότερο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ilmor, Steve Miller, έχει παρόμοιες απόψεις, αφού πιστεύει ότι η πολυπλοκότητα πρέπει να μειωθεί, αυξάνοντας την ίδια ώρα το ενδιαφέρον από την πλευρά των οπαδών.

Είναι εγγενώς το σωστό πράγμα που πρέπει να γίνει για να φύγουμε από ένα προϊόν που είναι υπερβολικά περίπλοκο, χωρίς καλό ήχο και που δεν εξιτάρει τους οπαδούς. Αν βγουν και πουν με μια υπολογίσιμη άποψη τι πρέπει να γίνει για να έχουμε περισσότερους κατασκευαστές στο grid, τότε είναι πολύ πιο επιτεύξιμο όσον αφορά την πλατφόρμα πάνω στην οποία δουλεύουν και πιστεύω ότι η κατεύθυνσή τους είναι η σωστή.