Τι που; Στο Nurburgring. Τον Ιούνιο του 2011, η Chevrolet είχε πάει την καινούρια τότε Corvette ZR1, με τα 640 άλογα, στο Nurburgring και με οδηγό τον μηχανικό της Corvette, Jim Mero, είχε γράψει χρόνο 7:19.63.

Από τότε πολλά έχουν αλλάξει, και μόλις πριν δύο ημέρες παρουσιάστηκε η νέα γενιά της δυνατότερης έκδοσης του μοντέλου. Αυτή, διαθέτει έναν 6,2-λίτρων κινητήρα, που αποδίδει 755 άλογα και 922 Nm ροπής, ενώ έχει σημαντικά αναβαθμισμένο αεροδυναμικό bodykit.

Και το ερώτημα που τίθεται είναι το εξής: πόσο πιο γρήγορη μπορεί να είναι στην “Πράσινη Κόλαση”;

Και φυσικά η αμερικάνικη εταιρία σκοπεύει να δώσει απάντηση σε αυτό το ερώτημα, που απασχολεί… κανέναν. Όπως να έχει, όμως, αυτό δύσκολα θα το μάθουμε σύντομα, καθώς οι καιρικές συνθήκες στην πίστα πλέον είναι κακές, γι’αυτό και αυτή κλείνει κατά τους χειμερινούς μήνες. Καλό καλοκαίρι λοιπόν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Chevrolet χρησιμοποίησε την Camaro ZL1 1LE, που έχει γράψει χρόνο 7:16.04, για να έχει ένα μέτρο σύγκρισης. Η νέα ZR1 θα είναι πολύ γρηγορότερη από κάθε άλλο μοντέλο της GM, με την αμερικάνικη εταιρία να ελπίζει σε ένα χρόνο κάτω από τα 7 λεπτά.

Να θυμίσω ότι η πιο γρήγορη Corvette στο Nurburgring αυτή τη στιγμή είναι η σημερινή Z06, η οποία έχει γράψει από τον περασμένο Απρίλιο χρόνο 7:13.90. Όπως και η ZR1, έτσι και η Z06 πατάει σε Michelin Pilot Sport Cup 2, αλλά υπολείπεται από την ZR1 105 άλογα, ενώ δεν έχει και το αεροδυναμικό της πακέτα.