Λίγα 24ώρα μετά την διαρροή, η Chevrolet μόλις αποκάλυψε τη Corvette ZR1, η οποία κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο της στην έκθεση του Dubai, που άνοιξε σήμερα τις πύλες της.

H ZR1 είναι η γρηγορότερη και η δυνατότερη “Vette” που έχει κατασκευαστεί ποτέ, καθώς κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ο V8 κομπρεσόρατος LT5 κινητήρας 6,2-λίτρων, που αποδίδει 765 άλογα (ps) στις 6.300 σ.α.λ. και 969 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ. Για να επιτευχθούν αυτά τα νούμερα, οι μηχανικοί της εταιρίας έχουν τοποθετήσει βελτιωμένα συστήματα ψύξης, μεγαλύτερη πεταλούδα και νέο στρόφαλο, σε σχέση με τον κινητήρα της Z06, ενώ το πιο σημαντικό είναι το νέο διπλό σύστημα ψεκασμού, που τοποθετείται για πρώτη φορά σε μοντέλο της GM.

Η Chevrolet περιγράφει την ZR1, ως μια “πολύ περισσότερη Z06” με τον κινητήρα να συνδυάζεται είτε με 7-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με 8-τάχυτο αυτόματο, με το τελευταίο να τοποθετείται για πρώτη φορά στην ισχυρότερη Corvette.

Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο αεροδυναμικών πακέτων, το standard Low Wing και το προαιρετικό High Wing. Εάν είσαι από αυτούς που έχουν σαν προτεραιότητα την τελική ταχύτητα θα πρέπει να επιλέξεις το πρώτο, καθώς αυτό θα επιτρέψει στην ZR1 να πιάσει τα 338 χλμ/ώρα. Επίσης, παρά το γεγονός το αυτό το πακέτο διαθέτει τις βασικές ρυθμίσεις αεροδυναμικής, η Corvette ZR1 εξακολουθεί παράγει μέχρι και 70% περισσότερη κάθετη δύναμη από την Z06.

Αν είσαι από αυτούς που κυνηγούν τα χιλιοστά του δευτερολέπτου σε γρήγορους γύρους στην πίστα, θα πρέπει να επιλέξεις το High Wing πακέτο, το οποίο προσφέρει 60% περισσότερη κάθετη δύναμη (περίπου 430 κιλά) από την Z06 εφοδιασμένη με το πακέτο επιδόσεων Z07.

Ανεξάρτητα από την επιλογή, και τα δύο πακέτα διαθέτουν νέους προφυλακτήρες, επιθετικό καπό, αγωνιστικά καθίσματα, μεγάλη αεροτομή και πολύ carbon. Με το High Wing έχεις τη δυνατότητα να προσθέσεις το προαιρετικό πακέτο απόδοσης ZTK, το οποίο περιλαμβάνει επίσης μπροστινό splitter, νέες ρυθμίσεις στο πλαισίου, και τα μαγνητοροϊκά αμορτισέρ Magnetic Ride Control, με ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Ελπιζω να ειναι καλυτερο απο τη ZO6 που εχει αρκετά θεματα, τα αλογα δεν λενε κατι αν δεν μπορεις να τα περασεις σωστα στο δρομο.

    • η προηγουμενη εκανε στο ring 7.19 opot αυτη δεν εχει χαλαρα -7sec ???? μην πω και παραπανω !!!!!

    • Bad Belmondo

      Ναι, το Motor Trend είχε θέματα με το μοτέρ (ρέταρε στο Hot Lap του 2015 Best Driver’s Car) αλλά και με τις ρυθμίσεις του Stage 3 αεροδυναμικού πακέτου (πολύ έντονη επίδραση, με αποτέλεσμα η Z06 να χάσει από το GT-R Nismo, στο Head2Head!)!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Τρομερηηή και έρωτας!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ειδικά σε πορτοκαλί τη θέλω.

  • DimitrisBXL

    Αναστατώθηκα βραδιάτικα

  • LJ

    Ακομα καλθτερη απ οτι την φανταζομουν. Τωρα μενει να δουμε reviews, συγκριτικα και χρονους σε πιστες!!!

  • Mika

    Τhis is a badass Corvette!!
    Σε πορτοκαλι, τα σπαει!!

  • Bad Belmondo

    Πω ρε φίλε, τί εργαλείο είναι αυτό!!! Το πορτοκαλί της πάει!!! Και πανέμορφη ζάντα!!! Για να δούμε πώς θα τα πάει!!!