Η Mazda στην έκθεση του Λος Άντζελες στις 29 του μηνός, θα παρουσιάσει το ανανεωμένο Mazda6. Αποκτά νέους προφυλακτήρες, νέα μάσκα, επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, νέες ζάντες και νέα διακοσμητικά και στο εσωτερικό υπάρχει νέος σχεδιασμός στο ταμπλό, ανανεωμένο τιμόνι, νέα χειριστήρια κλιματισμού και νέες επενδύσεις.

Το μοντέλο αποκτά νέες τεχνολογίες, αλλά και τον νέο βενζινοκινητήρα Skyactiv-G 2,5 λίτρων που φέρει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για καλύτερη απόδοση καυσίμου.

Το ντεμπούτο του συγκεκριμένου κινητήρα έγινε στο CX-9 εκεί όπου αποδίδει 250 άλογα με 420 Nm ροπής, με την Mazda να μην ανακοινώνει για την ώρα την απόδοση του κινητήρα στο Mazda6.

Επίσης το Mazda6 φέρει την σουίτα τεχνολογίας i-ACTIVSENSE που ανάμεσά τους υπάρχει κάμερα 360 μοιρών και ένα σύστημα ελέγχου της ταχύτητας με ραντάρ που μπορεί να φρενάρει το αυτοκίνητο, αλλά και να το επιταχύνει.

  • gv

    την εχουμε φαει τη mazda χρονια τωρα να βγαλει ενα τουρμπο μοτερ και αυτοι ξεκινησαν απο τα 2,5 λιτρα…. :P
    ε τι να πει κανεις? :P

    • GiannhsAtenza

      τι σημασια εχει? Αφου πουλαει και παει πετυχημενα σε ολον τον κοσμο , σιγα μην δωσει λεφτα να φτιαξει μοτερ μικρο για να πουλησει στην ελλαδα που πανω απο100 αμαξια δεν θα παρουν οι Ελληνες. Καταλαβαινεις το σκεπτικο μου ετσι ?
      (για καταναλωση δεν θα μιλησω μιας και τα Mazda τα πανε περιφημα εκει και ειναι πραγματικες οι τιμες τους , αλλωστε το εχουμε δει αυτο μεσα απο το Autoblog )

    • gv

      ενα διλιτρο για αρχή θα ήταν πιο προφανής επιλογή..

    • a_f_a

      gv, και δίλιτρο, δε νομίζω να έκανε ιδιαίτερες πωλήσεις. στο περιθόριο θα ήταν όπως η σουμπαρου. αγαπημένες μάρκες και οι 2, κρίμα που η μια ανυπρκτη και η άλλη σχεδόν πια ανύπαρκτη.
      ασια πάντως, και οι 2 πουλάνε πολύ, ιδιως η μαζντα με τα τελευταια της μοντέλα.

    • DJ_D

      Η Mazda πρέπει να κάνει τις περισσότερες πωλήσεις της Ιαπωνία και Αμερική. Ε, Αμερική δεν τους ενδιαφέρουν τα κυβικά.

    • GiannhsAtenza

      Υπαρχει 2.0 ατμοσφαιρα με 155 κ 165 αλογα.
      Επισης ο νεος 2.0 Skyactiv X ειναι ηδη ετοιμος να μπει παραγωγη ο οποιος θα εχει κομπρεσορα και πολυ πιθανων να αντικαταστησει τον τωρινο ατμοσφαιρικο η και να πωλουνται μαζι.
      πχ 2.0 ΝΑ 160 , 2.0 Χ 200 και 2.5 Τ με 250
      Εμενα μια χαρα μου φαινεται και για Ευρωπη και Ασια και ειδικα για Αμερικη.

    • Pandal

      Η mazda βγάζει τούρμπο μοτέρ πολύ πριν γίνει μόδα. .. πάντα έβγαζε

    • gv

      κατι μας ειπες τωρα..
      για downsizing μιλαω..

    • Pandal

      Όταν λες …ξεκίνησαν από τα 2.5 λίτρα…. δεν μιλάς για downsizing και έχει ξεκαθαρίσει τη θέση της ότι δεν ακολουθεί το μάρκετινγκ (την κοροϊδία) πρωτιμαει τον δύσκολο δρόμο της ατμόσφαιρας για οικονομία και αξιοπιστία!

    • DJ_D

      Ο οποίος 2,5Τ 4cyl βγήκε για να αντικαταστήσει τον προηγούμενο 3,7L V6 στο CX-9, οπότε τον λες και downsizing.

    • Pandal

      βεβαια το αρθρο μιλαει για το 6 το οποιο φορουσε τον 2,3 mps που προφανως εξεληχθηκε για να καλυψει περισοτερα μοντελα, οποτε δεν τον λες downsizing.

  • SAMURAI-66

    Αποκτησε την δυναμη που του ελειπε και τωρα κοιταει στα ματια τον ανταγωνισμο και σε αυτο το σημειο απο τον οποιο ομως ειναι μερικες δεκαδες βηματα μπροστα σχεδιαστικα…το εχω δει απο κοντα και μπορω να το βεβαιωσω οτι ειναι πραγματικα αστερι…τοσο που δυσκολα θα τον φτασει καποιος αλλως εστω στο ελαχιστο αισθητικα τον ιαπωνα κατασκευαστη!

    • Christos Dimou

      Και με λογική κατανάλωση θα συμπλήρωνα.

  • Christos Dimou

    Turbo 2.5 lt με 250 άλογα και απενεργοποίηση κυλίνδρων; Μάλιστα αυτό είναι νεωτερισμός.

    • DJ_D

      Σύμφωνα με άλλα sites μόνο ο 2,5 ατμοσφαιρικός έχει την απενεργοποίηση κυλίνδρων.

  • liospi

    όμορφα αυτοκίνητα με σπορ αισθητική, αλλά σε κινητήρες πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Honda εάν θέλουν κομμάτι από την πίτα που λέγεται Ευρώπη. Αλλιώς, Ασία και Αμερική μια χαρά πουλάει

  • τούρμπο; μάζντα; και έλεγα ότι θα πεθάνω προτού το ξανακούσω.
    πάντως το 6αρι με δυομισάλιτρο τούρμπο και 42 nm ροπή χειροκίνητο, καλό θα ήταν, πλακίτσα θα είχε. και 1200 ευρώ φόρο πολυτελείας βέβαια.