Επίσημο: Το εσωτερικό της νέας Mercedes A-Class

Σχετικά άρθρα

Έχοντας δει το εξωτερικό της νέας A-Class, η Mercedes παρουσιάζει επίσημα το εσωτερικό του νέου της μοντέλου.

Αυτό είναι εντελώς επανασχεδιασμένο σε σχέση με το εσωτερικό της τωρινής γενιάς, διατηρώντας ωστόσο την κεντρική φιλοσοφία του.

Η μεγαλύτερη αλλαγή εντοπίζεται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25″, αλλά και στην οθόνη 10,25″ του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, παρόμοια υλοποίηση που συναντάμε στις E-Class και S-Class, ενώ αναμένεται και στην ανανεωμένη C-Class.

Η βασική έκδοση θα διαθέτει οθόνες 7″, η μεσαία έκδοση πίνακα οργάνων 7″ και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10,25″, με τη κορυφαία έκδοση να διαθέτει τις διπλές οθόνες των 10,25″.

Υπάρχει κρυφός LED φωτισμός που μπορεί να αναπαράγει 64 διαφορετικά χρώματα, 52 περισσότερα από αυτές που παράγει το αντίστοιχο σύστημα της τωρινής γενιάς, με το τιμόνι να προέρχεται από την S-Class. Οι κυκλικοί αεραγωγοί μοιάζουν αρκετά με αυτούς των E-Class Coupe και Cabriolet.

Η Mercedes αναφέρει πως η νέα A-Class, που θα κυκλοφορήσει εντός του 2018, γίνεται το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας της που διαθέτει καθίσματα που έχουν αναπτυχθεί χρησιμοποιώντας προσομοίωση άνεσης σε υπολογιστή. Οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από τρία διαφορετικά μπροστινά καθίσματα, με τα καθίσματα άνεσης να διαθέτουν έως 20 ηλεκτρικές ρυθμίσεις, ενώ τα σπορ καθίσματα έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα.

Στον βασικό εξοπλισμό, η τέταρτη γενιά της A-Class διαθέτει διαιρούμενα πίσω καθίσματα 60:40, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν καθίσματα 40:20:40, όπως επίσης και η δυνατότητα τοποθέτησης της πλάτης των πίσω καθισμάτων σε πιο όρθια θέση, προκειμένου να αυξηθεί η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών.

Αυτός έχει αυξηθεί κατά 29 λίτρα και πλέον φτάνει τα 370 λίτρα. Το άνοιγμα φόρτωσης έχει μεγαλώσει κατά 20 εκατοστά, ενώ το δάπεδο του πορτμπαγκάζ είναι αυξημένο κατά 11,5 εκατοστά.

Υπάρχει επίσης περισσότερος χώρος για τους επιβάτες οι οποίοι θα έχουν καλύτερη ορατότητα, μιας και οι κολόνες έχουν μειωθεί σε όγκο.

Συγκεκριμένα ο χώρος των ώμων των μπροστά επιβατών έχει μεγαλώσει κατά 9mm μπροστά και κατά 22 mm πίσω, ο χώρος για τους αγκώνες είναι αυξημένος κατά 35 mm μπροστά και κατά 36 mm πίσω, ενώ ο χώρος για το κεφάλι έχει αυξηθεί κατά 7 mm μπροστά και κατά 8 mm πίσω.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr