Μετά το τέλος του Grand Prix στο Abu Dhabi, είδαμε κι επίσημα το νέο λογότυπο της Formula 1. Η τεράστια πλειοψηφία των οπαδών θεωρεί ότι το παλαιότερο ήταν σαφώς καλύτερο και πιο ξεχωριστό, αφού ο σχεδιασμός και η ιδέα του νέου είναι κάτι που έχουμε δει αρκετές φορές σε άλλα λογότυπα. Η Liberty Media ήθελε έτσι κι αλλιώς να προβεί σε αλλαγή, κάτι που δείχνει ότι οι νέοι ιδιοκτήτες θέλουν να πετάξουν ό,τι θυμίζει τους παλιούς, ακόμα και το λογότυπο.

Το προηγούμενο λογότυπο έχασε τη θέση του μετά από 23 χρόνια, αλλά ο Ross Brawn υποστηρίζει την κίνηση της Liberty Media. Ο Βρετανός θεωρεί ότι το νέο μπορεί να χρησιμοποιείται καλύτερα στον σύγχρονο εμπορικό κόσμο, κάτι που η αλήθεια είναι ότι εμείς δεν μπορούμε να κατανοήσουμε πολύ εύκολα, ίσως γιατί δεν είναι τόσο σημαντικό όσο θέλει να μας το παρουσιάσει ο Brawn.

Τις τελευταίες μέρες, τέθηκε το ερώτημα αν το λογότυπο είναι μια βασική προτεραιότητα, και η απάντηση ναι. Εκτός από το εμπορικό κομμάτι, το νέο λογότυπο είναι πολύ πιο ευέλικτο όσον αφορά τη χρήση, ειδικά όταν έχει να κάνει με την εφαρμογή στο εμπόριο και τον ψηφιακό κόσμο. Έχει έναν αντίκτυπο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1 για το αγωνιστικό κομμάτι πιστεύει πως το παλιό λογότυπο δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, ενώ θέλει να τονίσει ότι η αλλαγή του αθλήματος πρέπει να φανεί στους οπαδούς, κυρίως στους νεότερους.

Το παλιό λογότυπο δεν ήταν ούτε εμβληματικό ούτε αξέχαστο. Ήταν σημαντικό να αφήσουμε τους οπαδούς της Formula 1 να δουν ότι μπαίνουμε σε μια νέα εποχή. Το άθλημά μας αλλάζει και πρέπει να κοιτάξουμε στο μέλλον και εκτός του δικού μας περιβάλλοντος, αν είναι ελκυστικό στους οπαδούς, ειδικά στους νέους. Επίσης, πιστεύουμε ότι το λογότυπο αποτελεί παράδειγμα αυτής της επιθυμίας: σ’ έναν κόσμο όπου η οπτική επικοινωνία είναι ακόμα πιο σημαντική, θα πρέπει να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση.

  • gv

    μερικες φορες πιστευω οτι καποια πραγματα τους τα υπαγορευουν να τα λενε δεν εξηγειται αλλιως..
    δεν ηταν εικονικο(το iconic μεταφρασατε?)το παλιο λογοτυπο που ειχε διχρωμια για να χτυπαει στο ματι και ειχε και τις γραμμες στο 1 για να απεικονιζει την αισθηση της κινησης και της ταχυτητας οπως ειναι αμεσα συνυφασμενη με το σπορ?!
    μας δουλευει ο τυπος?!χαζεψες Ross?
    δηλαδη η μονοχρωμη,ατεχνη,πορτοκαλι αηδια που ενας ασχετος ανετα μπορει να τη μπερδεψει με FI αντι για F1 ειναι καλυτερη??!!!
    πιο ευελικτο ψηφιακα δε μπορω να καταλαβω πως το εννοει αλλα δεν ειπε κανεις να μη μπειτε σε νεα εποχη αλλα με βημα μπροστα οχι με βημα πισω!
    τι αλλο θα δουμε και θα ακουσουμε ρε παιδια με αυτους πραγματικα απορω..

    • Chris

      “πιο ευελικτο ψηφιακα” μαλλον εννοει πιο ευκολα τροποιησιμο εμφανισιακα χωρις να χανει την λειτουργικοτητα του, σε σχεση με το παλιο που εαν πειραξεις κατι, χαλαει ολοκληρο γιατι σχηματιζεται αυτο το μαγικο 1 στη μεση που καποιοι ακομη και σημερα δεν εχουν συνειδητοποιησει οτι υπαρχει..

  • an0nymouS

    Τι Logo ειναι αυτό ρε; n

    καλά σίγουρα δεν είναι “λόγια” του brawn.. απλά δεν μπορούσε προφανώς να πει κάτι άλλο.. και προφανώς και για τον brawn το logo είναι ένα ασήμαντο θέμα όταν έχουν άλλα πιο σοβαρά να λύσουν.. τον ross brawn τον θέλουμε για άλλα πράγματα όχι για να μας σχολιάσει τις βλακείες των αμερικανών.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Προτιμώ το παλιό μ’ αρέσει ακόμα περισσότερο!!!!

  • Nikolaos

    Εμένα προσωπικά μου αρέσει το νέο λογότυπο. Παρακολουθώ την F1 από την εποχή του λογοτύπου FIA με το αυτοκινητάκι. Κατά την άποψή μου το λογότυπο που αλλάζει τώρα νομίζω έκανε τον κύκλο του. Σηματοδότησε αλλαγές και συναισθήματα όλα αυτά τα χρόνια και τώρα πρέπει να οδηγηθούμε σε μια νέα εποχή για το άθλημα. Η ψηφιακή εποχή της Φ1 απαιτεί ένα πιο σύγχρονο, μινιμαλ και “εύκολο” λογότυπο για να τοποθετηθεί σαν σήμα της νέας ψηφιακής πλατφόρμας που θα έρθει. Θα ηγηθεί δηλαδή όλων αυτών που θα μπορεί να κάνει ο φαν του αθλήματος στο μέλλον (online αγώνες που επιλέγεις ποιον και τι θέλεις να δεις από τις 100αδες κάμερες, τηλεμετρίες, κλπ) – Δεν έχω ακούσει κάτι, αλλά θεωρώ ότι είναι μαθηματικά βέβαιο ότι σε τέτοιο κλίμα θα κινηθεί το άθλημα.
    Τώρα εάν ήταν απαραίτητη η αλλαγή, δεν το γνωρίζω, αλλά μου αρέσει και που άλλαξε και το νέο λογότυπο.