Μετά το τέλος του Grand Prix στο Abu Dhabi, είδαμε κι επίσημα το νέο λογότυπο της Formula 1. Η τεράστια πλειοψηφία των οπαδών θεωρεί ότι το παλαιότερο ήταν σαφώς καλύτερο και πιο ξεχωριστό, αφού ο σχεδιασμός και η ιδέα του νέου είναι κάτι που έχουμε δει αρκετές φορές σε άλλα λογότυπα. Η Liberty Media ήθελε έτσι κι αλλιώς να προβεί σε αλλαγή, κάτι που δείχνει ότι οι νέοι ιδιοκτήτες θέλουν να πετάξουν ό,τι θυμίζει τους παλιούς, ακόμα και το λογότυπο.

Το προηγούμενο λογότυπο έχασε τη θέση του μετά από 23 χρόνια, αλλά ο Ross Brawn υποστηρίζει την κίνηση της Liberty Media. Ο Βρετανός θεωρεί ότι το νέο μπορεί να χρησιμοποιείται καλύτερα στον σύγχρονο εμπορικό κόσμο, κάτι που η αλήθεια είναι ότι εμείς δεν μπορούμε να κατανοήσουμε πολύ εύκολα, ίσως γιατί δεν είναι τόσο σημαντικό όσο θέλει να μας το παρουσιάσει ο Brawn.

Τις τελευταίες μέρες, τέθηκε το ερώτημα αν το λογότυπο είναι μια βασική προτεραιότητα, και η απάντηση ναι. Εκτός από το εμπορικό κομμάτι, το νέο λογότυπο είναι πολύ πιο ευέλικτο όσον αφορά τη χρήση, ειδικά όταν έχει να κάνει με την εφαρμογή στο εμπόριο και τον ψηφιακό κόσμο. Έχει έναν αντίκτυπο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Formula 1 για το αγωνιστικό κομμάτι πιστεύει πως το παλιό λογότυπο δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο, ενώ θέλει να τονίσει ότι η αλλαγή του αθλήματος πρέπει να φανεί στους οπαδούς, κυρίως στους νεότερους.

Το παλιό λογότυπο δεν ήταν ούτε εμβληματικό ούτε αξέχαστο. Ήταν σημαντικό να αφήσουμε τους οπαδούς της Formula 1 να δουν ότι μπαίνουμε σε μια νέα εποχή. Το άθλημά μας αλλάζει και πρέπει να κοιτάξουμε στο μέλλον και εκτός του δικού μας περιβάλλοντος, αν είναι ελκυστικό στους οπαδούς, ειδικά στους νέους. Επίσης, πιστεύουμε ότι το λογότυπο αποτελεί παράδειγμα αυτής της επιθυμίας: σ’ έναν κόσμο όπου η οπτική επικοινωνία είναι ακόμα πιο σημαντική, θα πρέπει να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση.