Η Liberty Media, το νέο αφεντικό της Formula 1, αμέσως μετά το τέλος του αγώνα στο Abu Dhabi, παρουσίασε το νέο λογότυπο της Formula 1, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί επίσημα από το 2018.

Κάπως έτσι, ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα λογότυπα στον πλανήτη, αποτελεί παρελθόν. Πρόθεση της Liberty Media και του προέδρου του αμερικανικού κολοσσού, Chase Carey, είναι το νέο λογότυπο να αποτελέσει την αφετηρία μιας νέας εποχής για την Formula 1.

Σκεφτήκαμε πως το νέο λογότυπο θα ήταν ένας καλός τρόπος να αναδείξουμε τον ενθουσιασμό και την ενέργεια που θα οδηγήσει το άθλημα σε μια νέα θέση.

Σεβόμενοι τη σημερινή μορφή του αθλήματος δεν επιχειρούμε να το αλλάξουμε, αλλά να του προσφέρουμε επαναστατικά χαρακτηριστικά και ενέργεια σε ένα σπορ που είναι εξαιρετικό.

Πιστεύουμε ότι μπορούμε να το εμπλουτίσουμε και να το βελτιώσουμε ώστε να επιτρέψουμε στους θεατές να συμμετέχουν με τρόπους που στο παρελθόν δεν ήταν διαθέσιμοι,

δήλωσε ο επικεφαλής της Liberty Media και του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1.

O Sean Bratches, ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της Formula 1, δήλωσε πως η απόφαση αλλαγής του λογότυπου προέκυψε επειδή ο παλιός σχεδιασμός “δεν ήταν χρήσιμος για τις σύγχρονες ψηφιακές πλατφόρμες και δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί πλέον με επιτυχία”.

Εσύ τι γνώμη έχεις; Σου αρέσει το νέο λογότυπο;