Red Bull: Χάσαμε τη δεύτερη θέση λόγω του κινητήρα

Σχετικά άρθρα

Από το 2014, όταν και οι υβριδικοί turbo V6 κινητήρες μπήκαν στη Formula 1, η ιεραρχία των κινητήρων δεν έχει αλλάξει. Η Mercedes παραμένει στην κορυφή, η Ferrari ακολουθεί στη δεύτερη θέση, η Renault έχει το τρίτο καλύτερο power unit και φυσικά η Honda δεν έχει ξεκολλήσει από την τελευταία θέση. Το γαλλικό power unit ήταν φέτος βελτιωμένο σε πολλούς τομείς και η διαφορά στην απόδοση μειώθηκε, αλλά τα προβλήματα της αξιοπιστίας ήταν πολλά.

Η Red Bull Racing ήταν από τις ομάδες με τις περισσότερες εγκαταλείψεις, χάνοντας έτσι πολλούς βαθμούς, καθώς μόλις στους εφτά από τους 20 αγώνες και τα δύο μονοθέσια της ομάδας τερμάτισαν στους βαθμούς. Ο Christian Horner υποστηρίζει ότι χάθηκε η δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα με τον τρόπο αυτό, διότι πετάχτηκαν κοντά στους 160 βαθμούς, όταν η ομάδα του Milton Keynes τερμάτισε 154 βαθμούς πίσω από τη Ferrari.

Αν κοιτάξετε τους βαθμούς που έχουμε πετάξει λόγω αναξιοπιστίας, είναι κοντά στους 160. Η αξιοπιστία του κινητήρα μάς πλήγωσε πολύ. Στο ξεκίνημα της σεζόν, το σασί υστερούσε. Καταλάβαμε αυτά τα προβλήματα γρήγορα και κινηθήκαμε για να τα λύσουμε γρήγορα.

Έχουμε εγκαταλείψει σε πάρα πολλούς αγώνες. Η RB13 έχει εγκαταλείψει σε 13 αγώνες κι έχει 13 βάθρα. Χρειαζόμαστε απεγνωσμένα τον κινητήρα για να έχουμε την απόδοση. Η Mercedes είναι στη δική της κατηγορία. Βγάζουμε το καπέλο, κάνουν εξαιρετική δουλειά, όμως ο κινητήρας είναι το κλειδί.

Το δεύτερο μισό ήταν πολύ καλό για την αυστριακή ομάδα, με την RB13 να είναι σε αρκετούς αγώνες ένα πολύ δυνατό μονοθέσιο. Ο Βρετανός πιστεύει ότι το 2018 θα είναι ακόμα καλύτερο, ελπίζοντας ότι και η Renault θα τους δώσει έναν πιο δυνατό και κυρίως πιο αξιόπιστο κινητήρα, προκειμένου να υπάρχει από το ξεκίνημα ανταγωνισμός με τις δύο κορυφαίες ομάδες.

Θα πάρουμε όλα τα μαθήματα από τη φετινή σεζόν για την επόμενη και είμαστε πολύ αισιόδοξοι γι’ αυτό. Ελπίζουμε ότι η κατάσταση του κινητήρα θα βελτιωθεί κι έχουμε πολλές υποσχέσεις ότι αυτό θα γίνει. Αλλά, αυτό που είναι πραγματικά ενθαρρυντικό είναι το τελευταίο 25% της σεζόν. Είχαμε ένα από τα δυνατότερα μονοθέσια, αν όχι το δυνατότερο. Αν αυτό μεταφερθεί στην RB14, μπορούμε να δώσουμε κλειστή μάχη με τις Mercedes και Ferrari.

ΠηγήGMM

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

GP Κίνας 2024, FP1: Ο Stroll θέτει το ρυθμό

Μετά από απουσία 5 ετών η Formula 1 επέστρεψε επίσημα στην Κίνα και την πίστα της Σαγκάη, για ένα Σαββατοκύριακο που περιλαμβάνει τον πρώτο...