Από το 2014, όταν και οι υβριδικοί turbo V6 κινητήρες μπήκαν στη Formula 1, η ιεραρχία των κινητήρων δεν έχει αλλάξει. Η Mercedes παραμένει στην κορυφή, η Ferrari ακολουθεί στη δεύτερη θέση, η Renault έχει το τρίτο καλύτερο power unit και φυσικά η Honda δεν έχει ξεκολλήσει από την τελευταία θέση. Το γαλλικό power unit ήταν φέτος βελτιωμένο σε πολλούς τομείς και η διαφορά στην απόδοση μειώθηκε, αλλά τα προβλήματα της αξιοπιστίας ήταν πολλά.


Η Red Bull Racing ήταν από τις ομάδες με τις περισσότερες εγκαταλείψεις, χάνοντας έτσι πολλούς βαθμούς, καθώς μόλις στους εφτά από τους 20 αγώνες και τα δύο μονοθέσια της ομάδας τερμάτισαν στους βαθμούς. Ο Christian Horner υποστηρίζει ότι χάθηκε η δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα με τον τρόπο αυτό, διότι πετάχτηκαν κοντά στους 160 βαθμούς, όταν η ομάδα του Milton Keynes τερμάτισε 154 βαθμούς πίσω από τη Ferrari.

Αν κοιτάξετε τους βαθμούς που έχουμε πετάξει λόγω αναξιοπιστίας, είναι κοντά στους 160. Η αξιοπιστία του κινητήρα μάς πλήγωσε πολύ. Στο ξεκίνημα της σεζόν, το σασί υστερούσε. Καταλάβαμε αυτά τα προβλήματα γρήγορα και κινηθήκαμε για να τα λύσουμε γρήγορα.

Έχουμε εγκαταλείψει σε πάρα πολλούς αγώνες. Η RB13 έχει εγκαταλείψει σε 13 αγώνες κι έχει 13 βάθρα. Χρειαζόμαστε απεγνωσμένα τον κινητήρα για να έχουμε την απόδοση. Η Mercedes είναι στη δική της κατηγορία. Βγάζουμε το καπέλο, κάνουν εξαιρετική δουλειά, όμως ο κινητήρας είναι το κλειδί.

Το δεύτερο μισό ήταν πολύ καλό για την αυστριακή ομάδα, με την RB13 να είναι σε αρκετούς αγώνες ένα πολύ δυνατό μονοθέσιο. Ο Βρετανός πιστεύει ότι το 2018 θα είναι ακόμα καλύτερο, ελπίζοντας ότι και η Renault θα τους δώσει έναν πιο δυνατό και κυρίως πιο αξιόπιστο κινητήρα, προκειμένου να υπάρχει από το ξεκίνημα ανταγωνισμός με τις δύο κορυφαίες ομάδες.

Θα πάρουμε όλα τα μαθήματα από τη φετινή σεζόν για την επόμενη και είμαστε πολύ αισιόδοξοι γι’ αυτό. Ελπίζουμε ότι η κατάσταση του κινητήρα θα βελτιωθεί κι έχουμε πολλές υποσχέσεις ότι αυτό θα γίνει. Αλλά, αυτό που είναι πραγματικά ενθαρρυντικό είναι το τελευταίο 25% της σεζόν. Είχαμε ένα από τα δυνατότερα μονοθέσια, αν όχι το δυνατότερο. Αν αυτό μεταφερθεί στην RB14, μπορούμε να δώσουμε κλειστή μάχη με τις Mercedes και Ferrari.

  • Βασιλης

    Και η φερραρι έχασε το πρωτάθλημα για τον ίδιο λόγο ακριβώς οπότε το συμπέρασμα είναι ένα ότι η Mercedes από το 2010 μέχρι το 2013 έκανε την καλύτερη δουλειά και τώρα έχουν την άνεση απλά να κάνουν εξέλιξη και να μην πιέζουν στο όριο

    • Soko

      Αναμένετε πολυ ενδιαφέρουσα το πρωτάθλημα του 2018 το μονο που μου την σπάει ειναι το Halo αλλα τι να κάνουμε δεν μπορούμε και αλλιώς..

  • ..γιαυτο σκεφτεστε σοβαρα την χοντα …

  • Lefteris2432

    χαχα ντξ οτι νανε.

  • Mika

    Tι ειχαμε τι χασαμε, στο λεω σε ξεχασαμε….