Το 2017 δεν ήταν και η καλύτερη χρονιά για τη Renault. Σίγουρα, ο R.E.17 παρουσιάστηκε σημαντικά βελτιωμένος σε όλους τους τομείς συγκριτικά με τον προκάτοχό του, αλλά η αξιοπιστία ήταν ένα πρόβλημα. Το φετινό power unit των Γάλλων είναι κατά πολύ αλλαγμένο σε σχέση με πέρυσι, έτσι τα προβλήματα δεν έλειψαν.

Όλοι στο Viry-Chatillon είναι αποφασισμένοι για ένα διαφορετικό 2018. Εκτός από τις ακραίες χαρτογραφήσεις, η αξιοπιστία είναι βασικός στόχος για τους μηχανικούς, αφού οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους μόλις τρεις κινητήρες προτού ξεκινήσουν οι ποινές. Η δουλειά για την επόμενη σεζόν έχει ξεκινήσει και πηγαίνει πολύ καλά, όπως λέει ο Cyril Abiteboul, αφού το πρόγραμμα της αξιοπιστίας είναι μήνες μπροστά απ’ ό,τι το περσινό αντίστοιχο χρονικό διάστημα.

Έχουμε κάποια κομμάτια που μπορούν να καλύπτουν χιλιάδες χιλιόμετρα, στην πραγματικότητα δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, όπως οι μπαταρίες και η MGU-K. Αλλά, υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα μέρη που μας πονοκεφαλιάζουν, και για τα οποία η αξιοπιστία μάς ανησύχησε φέτος. Ξέρουμε ότι θα είναι και του χρόνου μια ανησυχία, έτσι είναι λίγο νωρίς για να το επιβεβαιώσουμε. Όμως, αυτό που μπορώ να πω είναι πως βρισκόμαστε μήνες μπροστά από το πρόγραμμα της αξιοπιστίας συγκριτικά με πέρυσι. Έτσι, ελπίζουμε ότι θα έχει θετικό αντίκρυσμα για την επόμενη χρονιά.

Καλά τα λόγια, αλλά ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Renault ξέρει πως η αλήθεια φαίνεται μόνο στην πίστα. Γι’ αυτό θέλει να δει τον αντίκτυπο της σκληρής δουλειάς από τις χειμερινές δοκιμές, ενώ λέει ότι τα μελλοντικά projects που θέτουν θα γίνουν πολύ πιο αυστηρά όσον αφορά τα χρονοδιαγράμματα.

Θα αλλάξουμε ελαφρώς τη φιλοσοφία μας -θα γίνουμε πολύ πιο απόλυτοι στο σχεδιασμό των διαφορετικών projects που θα είναι ορόσημο για την ομάδα- για το project του κινητήρα και του σασί. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι η αξιοπιστία θα είναι σωστή από την πρώτη στιγμή που θα ξεκινήσουν οι χειμερινές δοκιμές, γι’ αυτό και θα κάνουμε πολλά χιλιόμετρα στις δοκιμές. Ελπίζουμε ότι αυτό θα συνεχιστεί κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Είναι πάντα δύσκολο, επειδή ο χρόνος είναι πολύ περιορισμένος, αλλά θέλουμε να βελτιώνουμε όλα τα στοιχεία του πακέτου. Ο Remi είναι ιδιαίτερα σκληρός στην προσέγγισή του να μένει προσηλωμένος στα ορόσημα, ειδικά όσον αφορά το κομμάτι του κινητήρα.

  • Maleas George

    Τέτοια ακούω και μετά βλέπω να σπάνε τα μοτόρια στη Βαρκελώνη στις χειμερινές δοκιμές σαν αλουμινόκουτα…

  • Mika

    Mη λετε μεγαλα λογια, ειναι νωρις ακομα…Του χρονου θα δουμε τι ψαρια πιανετε..