Ο Lewis Hamilton είναι ένας από τους οδηγούς που ασκούν αρκετά συχνά κριτική για την κατάσταση στην οποία έχει φτάσει η Formula 1. Τα νούμερα δείχνουν ότι φέτος ζήσαμε μία βαρετή σεζόν, με λιγοστό ενδιαφέρον, με τον Πρωταθλητή να τονίζει πως τα μονοθέσια συμβάλλουν αρνητικά σε αυτό, μιας και δεν μπορείς να ακολουθήσεις έναν άλλο οδηγό.


Ο Βρετανός ζητά πιο κλειστές μάχες, όπως στις εποχές των kart, αφού τότε μπορούσες να είσαι πραγματικά κολλημένος πίσω από έναν αντίπαλό σου. Ο 32χρονος λέει πως είναι αδύνατο η Formula 2 να έχει καλύτερους αγώνες και πιο δυνατούς ηχητικά κινητήρες, γι’ αυτό και προτρέπει τους υπεύθυνους να προβούν σε αλλαγές τα επόμενα χρόνια.

Από την πλευρά του οδηγού, θέλεις κλειστές μάχες όπως στα kart. Τα kart είναι η καλύτερη μορφή αγώνα, επειδή τα παιδιά ακολουθούν ο ένας τον άλλον. Τα μονοθέσια φέτος ήταν τα καλύτερα που έχουμε δει ποτέ. Κοιτώντας για το επόμενο βήμα, πιστεύω ότι ο Ross, ο Chase και οι ομάδες εργάζονται σκληρά για να βεβαιωθούν ότι τα μονοθέσια του 2021 θα είναι ακόμα πιο άγρια.

Ελπίζω ότι θα κάνουν πιο δυνατό τον ήχο των μονοθεσίων. Μπορείς να έχεις μεγαλύτερα ελαστικά. Γιατί ο Jackie Stewart είχε μεγαλύτερα ελαστικά στην εποχή του κι εμείς έχουμε μικρότερα; Ίσως λιγότερη κάθετη δύναμη, για να έχουμε πιο κλειστούς αγώνες. Δεν υπάρχει λόγος για να έχει το GP2 ή η Formula 2 ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε καλύτερο και πιο δυνατό ήχο, να έχουν καλύτερους αγώνες και να αγωνίζονται πιο κοντά. Αυτό είναι που θέλουμε να κάνουμε στη Formula 1, που είναι η ταχύτερη κατηγορία.

Η Formula 1 είναι ένα πολύ δημοφιλές άθλημα, αλλά σίγουρα όχι στον βαθμό που θα ήθελε ο Hamilton. Υπάρχουν άλλα αθλήματα με μεγαλύτερη αναγνώριση, όμως ο πιλότος της Mercedes πιστεύει ότι οι άνθρωποι της Liberty Media θα κάνουν αυτό που πρέπει.

Νομίζω ότι ο καθένας έχει άποψη γι’ αυτό. Δεν έχει να κάνει με το τι θέλω, απλώς η Formula 1 είναι λίγο πίσω από άλλα αθλήματα. Είναι ένα τόσο ιδιαίτερο άθλημα. Κοιτάξτε το NFL, κοιτάξτε το ποδόσφαιρο, κοιτάξτε σε όλα αυτά τα αθλήματα, που τυγχάνει να έχουν μεγαλύτερη αναγνώριση παγκοσμίως. Η Formula 1 θα πρέπει να γίνει ένα τέτοιο άθλημα.

Τα σπουδαία με τον Chase και την Liberty είναι καθ’ οδόν, έχοντας φέρει μερικές νέες ιδέες φέτος, μαθαίνοντας ταυτόχρονα το άθλημα, αλλά και το τι θέλει ο κόσμος.

  • Τώρα τελευταία, μου αρέσει απίστευτα η κριτική του Hamilton στη FIA για τους γελοίους κανονισμούς που περνάει στο πρωτάθλημα της F1!!!!!
    Πρώτα πρώτα, έκανε κριτική για το Halo και τώρα έρχεται να την πει για την αδυναμία να ακολουθείς ένα μονοθέσιο πολύ στενά.
    Επίσης, για το θέμα ήχου κάποια στιγμή θα πρέπει να γίνει κάτι, αλλά εδώ και 4 χρόνια έχουμε χορτάσει από λόγια.
    Άντε μπας και πονέσουν και πάλι τα αυτιά……………..
    https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2014-08/6/9/enhanced/webdr07/anigif_enhanced-16559-1407332791-2.gif

    • μα πλεον στα πιτ στοπ ακους το στριγκλισμα των ελαστικων !!!!! πριν δεν πιστευα οτι μπορει να κανουν θορυβο !!!! :-P

  • gv

    τετοιους οδηγους πρεπει να εκτιματε..
    οδηγους που δε καθονται απλα να πληρωνονται αλλα κριτικαρουν συνεχως για το καλο του σπορ και το δικο μας..
    3-4 ειναι ετσι μονο,οι αλλοι σε καθε συνεντευξη προσεχουν τοσο τα λογια τους λες και παιζουνε taboo!
    εμμετος..
    γι αυτο προσεξτε σε ποιους βγαζετε τα παιδιαστικα κομπλεξ σας γιατι μπορει να ειναι οι μονοι που παλευουν για το συνφερον σας!

  • Lefteris2432

    Respect στον Hamilton.

  • Κούκος

    Ο Χαμ πλέον δεν έχει να αποδείξει τπτ και σε κανέναν, αρχίζει λοιπόν να λέει την γνώμη του δυνατά χωρίς να σκέφτεται τι και γιατί. Μπράβο του γιατί ο κόσμος της Force India (αυτό δεν είναι το νέο λογότυπο;) χρειάζεται τις απόψεις του.
    Πάντως όσο και να φωνάζει ο Χαμ και οι υπόλοιποι 2-3 οδηγοί, δεν έχω ελπίδες ότι μπορεί να αλλάξει κάτι στο μέλλον.
    Ίσως αν όντως η Ferrari σηκωθεί και φύγει και ξεκινήσει μια νέα διοργάνωση τύπου F1 που θα είναι πιο κοντά στο πνεύμα.

    • Δηλαδή, θεωρείς ότι το πρόβλημα είναι η Ferrari και για τον λόγο αυτόν θα πρέπει να αποχωρήσει από την F1, ώστε να ξεκινήσει η αναδιοργάνωση που όλοι οι φίλαθλοι του κορυφαίου μηχανοκίνητου sport θέλουμε????
      Γενικά, σε πάρα πολλά σχόλιά σου βλέπω να ζητάς επιτακτικά την φυγή της Ferrari από την F1.
      Αν θέλεις μπορείς να μου το αναλύσεις σε παρακαλώ!!!!!

      Υ.Γ. Συμφωνώ απόλυτα σχετικά με το νέο logo της F1, το οποίο με άνεση θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει και η Force India!!!!!!

    • Κούκος

      Όχι με παρεξήγησες!!! Την Ferrari παρόλο που δεν την υποστηρίζω συμπαθώ ως ομάδα στην F1 (ανήκω προς τους loosers μεριά McLaren) την σέβομαι και την αναγνωρίζω ως ΘΕΣΜΟ στην F1.
      Χωρίς Ferrari ( ναι αυτή που δεν χωνεύω και δε συμπαθώ) δε νοείται F1 και από την στιγμή που εδώ και χρόνια δεν έχουμε F1 (κακά τα ψέμματα μόνο F1 δεν είναι αυτό ) ελπίζω να φύγει, μήπως και σηκώσει στις πλάτες της ένα νέο πρωτάθλημα ”πραγματικής F1”.
      Όσο για τα προηγούμενα σχόλια που έχω κάνει για την Ferrari ήταν κυρίως για την λανθασμένη απόφασή της να μην ”πατήσει πόδι” στις αλλαγές των κανονισμών με τα υβριδικά σκουπάκια.
      Όταν είσαι Ferrari και είσαι σαν ιδέα συνυφασμένος με την F1 οφείλεις να πράξεις αναλόγως της ιστορίας – βαρύτητας σου και όχι να κάνεις πίσω για κερδοσκοπικά συμφέροντα. Εκεί είναι που τρελαίνομαι με δαύτους, κατά τα άλλα ας υπάρχει F1 πραγματική και ας κερδίζει συνέχεια η κόκκινη ομάδα!

    • Θα ξεκινήσω από το δεύτερο σκέλος του σχόλιου σου και θα σου πω ότι, έχεις απόλυτο δίκαιο σχετικά με την ευθύνη που βαραίνει τον di Montezemolo για το βέτο που δεν άσκησε για τους υβριδικούς κινητήρες, όταν ο Ecclestone ήταν κάθετα αντίθετος και πίεζε τον Ιταλό να “πατήσει το κουμπί”
      Βλέπεις, όταν ο Luca έκανε την σκέψη για τη δημιουργία εκείνου του περιβόητου πρωταθλήματος με ομάδες όπως η Toyota και η Honda, δεν το συνέχισε και μάλλον αν έμπαινε στη διαδικασία να μιλούσαμε σήμερα πάνω σε μία άλλη βάση.
      Θέλω να ξέρεις ότι το di Montezemolo τον θαυμάζω απεριόριστα και του είμαι ευγνώμων για όλα όσα έχει κάνει στην αυτοκινητοβιομηχανία της Ferrari και κυρίως για την “ανάσταση” της αγωνιστικής ομάδας.
      Όμως, δεν παύω να πιστεύω πως έχει κάνει και αυτός τα λάθη του.
      Βλέπεις, ήταν μία πολύ περίεργη περίοδος τότε που παράλληλα με την προεδρία της Ferrari είχε ενασχόληση και με τα κοινά της Ιταλίας, επιδιώκοντας την εκλογή του ως πρωθυπουργός.
      Τώρα, όσον αφορά την θέση της Ferrari στην F1 και αν είναι πιθανή μία έξοδος της ομάδας του Maranello από το κορυφαίο πρωτάθλημα είναι μία άλλη συζήτηση.
      Προσωπικά, είμαι κάθετα αντίθετος σε αυτό το νέο πρόσωπο που προωθεί η Liberty Media.
      Όσο και αν δεν γουστάρω τον Marchionne, πάνω στο θέμα των fix μερών του PU που προωθούν και θέλουν να περάσουν οι Αμερικάνοι έχει απόλυτο δίκαιο.
      Βλέπεις ο Ιταλοκαναδός θέλει να έχει εξασφαλισμένη την μοναδικότητα της Ferrari και θεωρώ πως αυτό είναι το σημαντικότερο!!!!!!

  • και που ‘σαι ακόμα λούις