Σε πρόσφατη συνέντευξη τους στη γερμανική Handelsblatt, δύο υψηλόβαθμα στελέχη της Volkswagen, μίλησαν για το αυξανόμενο ενδιαφέρον του κόσμου για την ηλεκτρική κινητικότητα, την απαγόρευση οδήγησης στις πόλεις και τα πιθανά όρια ταχύτητας στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους.

Ο Matthias Muller, CEO της Volkswagen, είπε πως στο εγγύς μέλλον μπορεί να υπάρξουν όρια ταχύτητας στην Autobahn, με τον Georg Kell, επικεφαλής του συμβουλίου βιωσιμότητας της VW,να συμφωνεί με τον CEO της εταιρίας του, στην ιδέα πως πρέπει να τεθούν όρια ταχύτητας και στα κομμάτια εκείνα των γερμανικών αυτοκινητοδρόμων που σήμερα δεν έχουν όρια.

Σχετικά με τα κίνητρα που δίνει η γερμανική κυβέρνηση στους πολίτες της για την αγορά κάποιου diesel μοντέλου, ο Muller είπε πως πλέον είναι προτιμότερο αυτά να δίνονται για την αγορά “φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών”, όπως είναι τα υβριδικά, τα plug-in υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Η VW γίνεται η πρώτη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που δηλώνει δημοσίως πως η γερμανική κυβέρνηση πρέπει να σταματήσει να επιδοτεί την αγορά των diesel αυτοκινήτων, οι πωλήσεις των οποίων μειώνονται συνεχώς, μετά την αποκάλυψη του Dieselgate.

Ο Muller δήλωσε επίσης πως τάσσεται υπέρ της απαγόρευσης των παλαιότερων diesel από τα κέντρα των πόλεων, τονίζοντας ωστόσο πως οι περιορισμοί αυτοί, δεν πρέπει να ισχύουν στα νεότερα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που διαθέτουν κινητήρες που πληρούν τα πρόσφατα πρότυπα εκπομπών.