Στις 2 Μαρτίου του 1995, ο 28-χρονος Gildo Pallanca Pastor έκανε παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας σε παγωμένη επιφάνεια πιάνοντας τα 296,34 χλμ/ώρα, με μια τροποποιημένη Bugatti EB110 SS, στην παγωμένη θάλασσα κοντά στην πόλη Oulu της Φινλανδίας, με το ρεκόρ να γίνεται με χειμερινά ελαστικά χωρίς καρφιά.

Με δεδομένη την τεχνική υποστήριξη από το εργοστάσιο Campogalliano της Bugatti, ο Μονεγάσκος συμφώνησε με τη Bugatti για ένα project, να φτιάξουν μια EB110 SS για τις 24 ώρες του Le Mans.

Με το πρώην στέλεχος της Ligier Formula 1, Daniel Pernoud να ορίζεται ως τεχνικός διευθυντής, η ομάδα έθεσε ως στόχο την κατασκευή της απόλυτης EB110 Competizione. Οι τροποποιήσεις αρκετές, όπως οι νέοι προφυλακτήρες, με τον εμπρός να διαθέτει carbon splitter, πλαϊνά παράθυρα από πολυανθρακικό υλικό, roll-cage εγκεκριμένο από την FIA, ζάντες μαγνησίου από την BBS κατασκευασμένοι ειδικά για το αυτοκίνητο, όργανα της Magnetti Marelli, αγωνιστικά καθίσματα, αποσπώμενο τιμόνι και πολλά άλλα. Η εξοικονόμηση βάρους ήταν κοντά στα 200 κιλά, με το αυτοκίνητο να διατηρεί την τετρακίνητη μετάδοση του.

Η ομάδα του δεν σταμάτησε στην αεροδυναμική και την μείωση του βάρους, καθώς μηχανικά έκαναν τον 3,5 λίτρων V12 με τέσσερα turbo κινητήρα, απόδοσης 611 ίππων, να έχει καλύτερη καμπύλη ροπής. Ακόμα, στη θέση των εργοστασιακών απλών δίσκων, τοποθετήθηκαν κεραμικά φρένα.

Με το παρατσούκλι “Το αμερικανικό όνειρο”, η αγωνιστική EB110 SS GT δοκιμάστηκε για πρώτη φορά στην πίστα του Watkins Glen, μετά στο Sears Point, στην Suzuka, στην Zhuha, ενώ συμμετείχε και στον 24-ωρο αγώνα της Daytona του 1996, για το πρωτάθλημα IMSA, όπως εγκατέλειψε από πρόβλημα στο κιβώτιο. Στόχος, όμως, του project, ήταν το Le Mans, κάτι που επιτέλους έγινε πραγματικότητα το 1996.

Παρά την πτώχευση της Bugatti, το “American Dream” χρηματοδοτήθηκε για τον διάσημο αγώνα αντοχής, με τον οδηγός της Formula 1, Patrick Tambay, να ήταν αυτός που οδήγησε το αυτοκίνητο. Δυστυχώς, όμως, ο Tambay είχε ένα ατύχημα με την Bugatti κατά τη διάρκεια των δοκιμαστικών, με την ομάδα να μην προλαβαίνει να επισκευάσει τις ζημιές εγκαίρως, κάτι που είχε αποτέλεσμα την μη συμμετοχή της ομάδας στον αγώνα.

Ευτυχώς, η Μονακο Racing Team είχε διάφορα ανταλλακτικά από όταν η Bugatti χρεοκόπησε, επιτρέποντας στην ομάδα να κάνει μετέπειτα τις απαραίτητες επισκευές. Η τελευταία εμφάνιση της αγωνιστικής EB110 SS GT ήταν στον αγώνα BPR GT στην πίστα του Dijon, καθώς έπειτα μπήκε στο μουσείο αυτοκινήτου Loheac, με το αυτοκίνητο να είναι street legal.