Η Formula 1 διατυμπανίζει πως θέλει να περνά της τεχνολογίες των μονοθεσίων στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δημόσιους δρόμους. Αυτός ήταν κι ένας από τους βασικότερους λόγους για τη μετάβαση στα υβριδικά power units που έχουμε από το 2014, ωστόσο σε κάποιους τομείς αυτό δε σημαίνει.

Τα ελαστικά αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα, καθώς τα μονοθέσια φορούν ελαστικά διαστάσεων 13 ιντσών, εν αντιθέσει με τα αυτοκίνητα παραγωγής, εκεί όπου βλέπουμε πολύ μεγαλύτερη διάμετρο. Η Michelin αποχώρησε από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στα τέλη του 2006, έχοντας επικεντρωθεί σε άλλες κατηγορίες, όπως το WEC, η Formula E και το MotoGP.

Ο επί κεφαλής του αγωνιστικού τμήματος, Pascal Couasnon, ξεκαθαρίζει πως η γαλλική εταιρεία δεν προτίθεται να επιστρέψει στη Formula 1 αν δεν υπάρξει αλλαγή στους κανονισμούς των ελαστικών, προκειμένου από τις 13 ίντσες να πάμε στις 18. Ωστόσο, αυτό δε φαίνεται πως θα συμβεί το 2021, καθώς οι υπεύθυνοι είναι επικεντρωμένοι στο κόστος και τους κινητήρες, και όχι στα ελαστικά.

Δεν είναι επιλογή όσο δεν υπάρχει αλλαγή στους κανονισμούς. Για ‘μάς, δεν έχει νόημα να κατασκευάζουμε ελαστικά 13 ιντσών όταν αυτά δεν τα βλέπουμε στα αυτοκίνητα δρόμου. Θα ήταν διαφορετικό με ελαστικά 18 ιντσών, αλλά φαίνεται πως οι αλλαγές του 2021 επικεντρώνονται στον κινητήρα και τους προϋπολογισμούς. Το πιο σημαντικό για ‘μάς είναι η τεχνολογική πρόκληση, ώστε να έχουμε κάτι να μάθουμε. Διαφορετικά, δε θα επενδύσουμε.