Με το τέλος του έτους να πλησιάζει, η εποχή πριν από τα Χριστούγεννα είναι εποχή βραβείων. Ήδη έχουμε δει μερικά όμως δεν είναι ποτέ αρκετά. Έτσι, όπως συνηθίζει κάθε χρονιά, το Ward’s Auto ανακοίνωσε τους νικητές για τους καλύτερους κινητήρες της χρονιάς.

Αυτό που προκαλεί εντύπωση πριν προχωρήσουμε στα αναλυτικά αποτελέσματα, είναι η συνεχιζόμενη επιτυχία των υπερτροφοδοτούμενων συνόλων, μιας και οι πέντε από τους δέκα κινητήρες που κέρδισαν φέτος είναι τεχνολογίας turbo, ένας ατμοσφαιρικός, ένας ηλεκτρικός, ένας υδρογόνου και δύο υβριδικοί.

Οι 10 κινητήρες που κέρδισαν φέτος -με αλφαβητική σειρά- είναι οι εξής:

  • 150-kW Electric Propulsion System (Chevrolet Bolt EV)
  • 3.6L Pentastar DOHC V-6/PHEV (Chrysler Pacifica Hybrid)
  • 2.7L Twin Turbo DOHC V-6 (Ford F-150)
  • 5.0L DOHC V-8 (Ford Mustang GT)
  • 130-kW Fuel Cell/Electric Propulsion System (Honda Clarity)
  • 2.0L VTEC Turbocharged DOHC 4-Cyl. (Honda Civic Type R)
  • 3.0L Turbocharged DOHC V-6 (Infiniti Q50)
  • 2.0L Turbocharged DOHC 4-Cyl. (Jaguar XF)
  • 3.3L Turbocharged DOHC V-6 (Kia Stinger)
  • 2.5L Atkinson DOHC 4-Cyl./HEV (Toyota Camry Hybrid)

Για να προκύψει η λίστα με τους καλύτερους, οι editors του Ward’s Auto αξιολογούν τους κινητήρες στους τομείς της ιπποδύναμης, της ροπής, των τεχνικών χαρακτηριστικών (συγκριτικά), του θορύβου, της οικονομίας καυσίμου και της εφαρμογής νέων τεχνολογιών. Φέτος, οι υποψήφιοι ήταν 32 νέα ή σημαντικά ανανεωμένα σύνολα του 2017, ενώ για να συμπεριληφθεί ένα όχημα, η τιμή του δεν πρέπει να ξεπερνά τα $62.000.