Η Mitsubishi ετοιμάζει την επόμενη γενιά του ASX, η οποία θα μικρύνει σε διαστάσεις, προκειμένου να υπάρχει διαφοροποίηση ανάμεσα στο Eclipse Cross. Το μοντέλο θα βασίζεται σε μια πλατφόρμα της Renault-Nissan προκειμένου να υπάρχει εξοικονόμηση κόστους.
Η Mitsubishi έχει ανακοινώσει πως επενδύσει περισσότερα από 600 δισ. γιεν (4,5 δισ. ευρώ) στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, προκειμένου να βγάλει μοντέλα στην αγορά και να αφήσει πίσω της το σκάνδαλο του 2016. Σύμφωνα με το σχέδιο, η Mitsubishi θα χρησιμοποιήσει τα χρήματα αυτά προκειμένου να αναπτύξει μοντέλα που θα κάνουν χρήση ηλεκτροκίνησης, με τα πρώτα τέτοια μοντέλα της να κυκλοφορούν στις αγορές της Κίνας και της Ινδονησίας.
Τα παραπάνω είναι μέρος του πλάνου “Drive for Growth” με το οποίο η ιαπωνική φίρμα στοχεύει σε βάθος τριετίας να αυξήσει τις πωλήσεις και τα έσοδα της κατά 30%, πουλώντας μέχρι το 2020 1,3 εκατ. οχήματα, έχοντας έσοδα άνω των 2,5 τρισ. γιεν (18,75 δισ. ευρώ). Γι’αυτό και θα παρουσιάζει 6 νέα και 5 ανανεωμένα μοντέλα. Ανάμεσά τους το Eclipse Cross, το Xpander και ένα ηλεκτρικό kei car.