Οι κανονισμοί της Formula 1 απαγορεύουν ρητά την επιρροή της αεροδυναμικής ενός μονοθέσιου, εκτός από εξαιρέσεις, όπως για παράδειγμα το DRS. Οι μηχανικοί αναλύουν για πολλές ώρες τους κανονισμούς, ώστε να βρουν το οποιοδήποτε παραθυράκι, προκειμένου να κερδίσουν έστω και λίγο χρόνο στον γύρο, με το 2017 να μην αποτελεί εξαίρεση.
Την περασμένη σεζόν, ορισμένες ομάδες προσπάθησαν, μέσα από το σύστημα διεύθυνσης, να μειώσουν το ύψος του εμπρός μέρους εντός των στροφών, κάτι που πάντα προσφέρει καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Το ύψος τους εμπρός μέρους είχε απασχολήσει έντονα το άθλημα στις αρχές της δεκαετίας, αλλά λόγω των εύκαμπτων αεροτομών, με την Παγκόσμια Ομοσπονδία να αυστηροποιεί στη συνέχεια τις αντίστοιχες δοκιμές, για τη μείωση του φαινομένου.
Από το 2018, η αλλαγή στο ύψος του εμπρός μέρους δε θα πρέπει να ξεπερνά τα 5 χιλιοστά, σύμφωνα με νέα οδηγία του Charlie Whiting. Ο Βρετανός και η FIA σαφώς κατανοούν ότι το ύψος μεταβάλλεται όταν ο οδηγός στρίβει, αλλά αυτό πλέον δε θα πρέπει να υπερβαίνει τα 5 χιλιοστά. Μάλιστα, οι ομάδες ενημερώθηκαν σχετικά στην συνάντηση για τους τεχνικούς κανονισμούς στο Λονδίνο, με τις απόψεις να διίστανται.
Λέγεται ότι η Ferrari ζήτησε αυστηροποίηση του κανονισμού, εν αντιθέσει με τη Red Bull, που αντιπρότεινε να υπάρχει ελευθερία στο συγκεκριμένο κομμάτι, ενώ η Mercedes υποστήριξε ότι θα πρέπει να συνεχιστεί αυτό το είδος της ενεργής ανάρτησης, αλλά με hardware και software που προέρχεται από την Παγκόσμια Ομοσπονδία.
Τα μονοθέσια του 2018 βρίσκονται ήδη σε προχωρημένο στάδιο, έτσι οι ομάδες θα πρέπει να αποφασίσουν αν θα προβούν σε τροποποιήσεις ή αν θα ρισκάρουν, καθώς μπορεί να υπάρξει καταγγελία σε κάποιο Grand Prix και οι κριτές της Ομοσπονδίας να προχωρήσουν στους σχετικούς ελέγχους.