Σήμερα θεωρούμε ως δεδομένο ότι τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι ασφαλή κι ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να εξασφαλίσουν την ακίνδυνη και απρόσκοπτη μετακίνηση των πελατών τους. Αυτό δεν ίσχυε όμως πάντα. Σας παρουσιάζουμε 21 αυτοκίνητα τα οποία θα σας τρομάξουν είτε λόγω δυναμικής, είτε λόγω ελλείψεων και παραβλέψεων στον τομέα της ασφάλειας.

1Porsche 930 911 Turbo του 1975

Ας ξεκινήσουμε με ένα αυτοκίνητο θρύλο, γνωστό για τις ακραίες του συμπεριφορές. Με κινητήρα πίσω από τον πίσω άξονα, η Porsche 911 είχε ήδη από τη δεκαετία του ’70 τη φήμη ότι έχανε τον έλεγχο και δεν ήταν σταθερή στο δρόμο. Η απόφαση όμως να προστεθεί ένας τρίλιτρος κινητήρας τούρμπο 256hp έκανε τα πράγματα να ξεφεύγουν από κάθε έλεγχο. Οι επόμενες εκδόσεις διέθεταν ακόμη μεγαλύτερη ιπποδύναμη, κάνοντας τους γιάπις του ’90 να παραληρούν.

2Peugeot 205 GTi του 1984

Άλλο ένα θρυλικό αυτοκίνητο της δεκαετίας του ’80 αλλά αρκετά πιο οικονομικό. Σήμερα ένα καλοσυντηρημένο Peugeot 205 GTi θα έπιανε μια καλή τιμή στην αγορά και γι’ αυτό ευθύνεται η σπανιότητά του. Παρόλο που το πρόβλημα ήταν πιο έντονο στο υγρό οδόστρωμα, δεν θα ήταν και απίθανο να βρεθείτε ανάποδα μετά από ντεραπάρισμα ή σε κανένα χαντάκι λόγω της υπερστροφής καθώς τα πίσω ελαστικά έχαναν την επαφή τους με το δρόμο.

3Shelby 427 Cobra του 1965

Υπάρχουν μερικοί που διψούν για αδρεναλίνη, γεγονός που εξηγεί γιατί εξακολουθούν να είναι δημοφιλή πολλά αντίγραφα της Shelby Cobra. Με επτάλιτρο κινητήρα Ford V8, και 425hp ο χειρισμός δεν είναι εύκολος και δεν απευθύνεται στον μέσο οδηγό. Η πιο εξτρίμ έκδοση της Cobra, το Super Snake, λέγεται πως ήταν τόσο τρομακτικό στην οδήγηση ώστε ο Bill Cosby το επέστρεψε αφού το οδήγησε μια φορά. Ο επόμενος ιδιοκτήτης θα κατέληγε στον Ειρηνικό Ωκεανό πέφτοντας στον γκρεμό.

4Dodge Viper RT/10 του 1992

Παρόμοιο σε πνεύμα με το Cobra, αλλά νεότερο κατά τριάντα χρόνια, η Dodge Viper διατήρησε τον ισχυρό κινητήρα και την ελαφριά κατασκευή. Ο 8λιτρος κινητήρας V10 έβγαζε 400hp και πρόσφερε μια τελική που ξεπερνούσε τα 165mph. Οι πίσω τροχοί είχαν ελαστικά 335/35 αλλά δεν υπήρχαν συστήματα τύπου ABS ή traction control για να βοηθήσουν την κατάσταση. Το πρόβλημα ήταν ότι πολλοί οδηγοί υπερέβαιναν τις ικανότητές τους και άφηναν το Viper να δείξει ελεύθερα το άγριο πρόσωπό του.

5Daewoo Matiz του 1998

Με πιασιάρικο στάιλινγκ από την Italdesign Giugiaro και την τεχνογνωσία της Daewoo, το Matiz επιδίωκε να γίνει νούμερο 1 σε πωλήσεις στην Ευρώπη. Αλλά δεν υπολόγισε τον ξενοδόχο που στην προκειμένη περίπτωση δεν ήταν άλλος από βρετανικό περιοδικό αυτοκίνησης που έλεγξε την σταθερότητα του Matiz στην όπισθεν και στην στροφή με ταχύτητα. Οι αναλογίες του δεν επέτρεπαν μεγάλες ταχύτητες και σε αντίθετη περίπτωση το αυτοκίνητο ντεραπάριζε. Παρόλα αυτά όμως, αποδείχθηκε αρκετά δημοφιλές.

6Renault Sport Clio V6 του 2001

Καμία αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα δεν θα τολμούσε να στριμώξει έναν 3λιτρο κινητήρα στις πίσω θέσεις ενός Clio supermini. Με εμφάνιση που παρέπεμπε σε μινιατούρα supercar, το Mk1 Clio V6 κληρονόμησε τη δυναμική ενός εξωτικού κινητήρα. Με σχετικά βαρύ κινητήρα V6 το Clio V6 πλαγιολισθαίνει δίχως χάρη και παρόλο που η επόμενη έκδοση είχε αντιμετωπίσει επιτυχώς κάποια από τα θέματά του, το θέμα της οδήγησης στο βρεγμένο παρέμεινε.

7Porsche 996 911 GT2 του 2002

Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό και ελαφρώς κλισέ αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο είχε τη φήμη “σκοτώστρας”. Με κινητήρα 476hp το GT2 είχε πολύ περισσότερη ιπποδύναμη από όση μπορούσε να χειριστεί ο μέσος οδηγός. Αυτό όμως που προκαλούσε τα περισσότερα θύματα ήταν η επιθετική γεωμετρία της ανάρτησης. Όσοι επέζησαν είπαν ότι με κάποιες διορθώσεις το πρόβλημα λύνεται αλλά το GT2 απαιτεί πάντα σεβασμό στον δρόμο.

8Hennessey Venom GT του 2011

Επιλέξτε κάποιο αριθμό από το 250 μέχρι το 300 και θα βρείτε την ταχύτητα μιας Hennessy Venom GT σε μίλια βέβαια. Το 2014 έπιασε μια ταχύτητα που ξεπερνούσε τα 270mph, αλλά δεν καταγράφηκε επίσημα. Με διπλό τούρμπο επτάλιτρο κινητήρα, V8, και ισχύ 1.244hp η οποία έφτανε και τους 1.451hp για τα τελευταία μοντέλα. Όλα αυτά είναι πάρα πολλά για το σασί της αλλά τουλάχιστον έχει GPS.

9Porsche Carrera GT του 2003

Πριν ακόμη χάσει τη ζωή του ο σταρ του Fast And Furious, Paul Walker με μια Carrera GT, η συγκεκριμένη Porsche είχε αποκτήσει “κακή” φήμη. Μέχρι και ο Jay Leno, ιδιοκτήτης διαφόρων γρήγορων αυτοκινήτων, κατάφερε να χάσει τον έλεγχο κάποια στιγμή της Carrera GT του. Εάν δεν έχετε ικανότητες και δεξιότητες οδηγού αγώνων θα δυσκολευθείτε να τη χειριστείτε με ασφάλεια.

10Mercedes A-Class του 1997

Η έλλειψη συστήματος ελέγχου σταθερότητας ήταν επίσης το μειονέκτημα της πρώτης γενιάς των αυτοκινήτων αυτών. Παρόλο που διαθέτουν μια ειδική κατασκευή “σάντουιτς” που βελτιώνει την ασφάλεια στις εμπρόσθιες συγκρούσεις, το ψηλό αμάξωμα δεν βοηθά στην σταθερότητα στις στροφές. Κατά τη διάρκεια τεστ από σουηδικό περιοδικό, ανακαλύφθηκε ότι η A-Class ήταν πιθανόν να τουμπάρει εάν αναγκαστεί να στρίψει απότομα. Για αυτό το λόγο η Mercedes-Benz ανακάλεσε όλα τα μοντέλα που είχαν πουληθεί και εγκατέστησε το σύστημα με τεράστιο κόστος εννοείται.

11Smart City Coupe του 1998

Άλλο ένα αυτοκίνητο που εμφάνιζε το ίδιο πρόβλημα ήταν το Smart πρώτης γενιάς. Για να αποφύγει αυτά που έγιναν με την A-Class, η Mercedes-Benz άλλαξε τις αναρτήσεις, πρόσθεσε ESP και τοποθέτησε πιο λεπτά μπροστινά λάστιχα. Το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό αλλά δεν έγιναν σε όλα τα Smart οι αλλαγές αυτές κι έτσι έχουμε ακόμη κάποια από τα πρώτα του 2000 που τα ψάχνουν στα χωράφια.

12Audi TT του 1998

Τα τέλη της δεκαετίας του ’90 αποδείχθηκαν δύσκολα και απαιτητικά για τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς και το Audi TT πρώτης γενιάς είχε θέματα ασφάλειας. Μετά από μια σειρά σοβαρά ατυχήματα στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους λόγω υψηλής ταχύητας, η Audi αναγκάστηκε να πάρει μέτρα για τη βελτίωση της ασφάλειας.

13Ford Bronco II του 1983

Πολύ μπροστά για την εποχή του, το Bronco II ευελπιστούσε να προσδώσει στυλ στην καθημερινή ζωή των πολλών. Η καλή αυτή διάθεση όμως δεν έμελλε να διαρκέσει πολύ καθώς το Bronco II δέχθηκε βροχή αγωγών καθώς ένα στα 500 αυτοκίνητα εμπλέκετο σε θανατηφόρα ντεραπαρίσματα. Η Ford κατέληξε να πληρώσει πάνω από 2,4 δισ. δολ. σε αποζημιώσεις.

14Chevrolet Corvair του 1962

Όπως και το Bronco II, έτσι και η Corvair δέχθηκε πλήθος αγωγών καθώς οι οδηγοί έχαναν τον έλεγχο του αυτοκινήτου με οποιαδήποτε ταχύτητα σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των εναγόντων. Η General Motors έκανε τελικώς τις απαραίτητες αλλαγές αλλά οι πωλήσεις δεν ανέκαμψαν ποτέ παρά τις ανεξάρτητες μελέτες που αποδείκνυαν ότι η Corvair ήταν πλέον όσο ασφαλές είναι ένα μέσο αυτοκίνητο.

15Ford Pinto του 1971

Η Ford ανακάλεσε πάνω από 1,5 εκ. αυτοκίνητα καθώς το τεπόζιτο καυσίμων έσπαγε με την παραμικρή επαφή από πίσω. Οι εκρήξεις και οι θάνατοι πολλών οδηγών οδήγησαν την κατάσταση στο απροχώρητο για την εταιρεία η οποία όμως αρνήθηκε να δράσει μέχρι που οι νομικές πιέσεις την οδήγησαν στην αναπόφευκτη ανάκληση.

16Volkswagen Beetle 1ης γενιάς

Μετά την Chevrolet Corvair, το 1972 ο Ralph Nader έστρεψε την προσοχή του στα θέματα ασφάλειας που αντιμετώπιζε ο γνωστός σκαραβαίος της Volkswagen. Αφιερώνοντας ένα ολόκληρο βιβλίο στην έρευνα που έκανε, ο Nader βάφτισε το σκαραβαίο “το πιο επικίνδυνο όχημα που κυκλοφορεί τόσο ευρέως” την εποχή εκείνη. Στο βιβλίο του έδωσε έμφαση στα θέματα δυναμικής και στην έλλειψη ισχύος και ελέγχου, στα προβληματικά χερούλια στις πόρτες και στα συστήματα τροφοδοσίας που είχαν διαρροές. Παρόλα αυτά ο σκαραβαίος πούλησε 21 εκατομμύρια μοντέλα.

17Rover 100 του 1994

Κρίμα στο καημένο το Rover 100. Εμφανίστηκε το 1980 και κατάφερνε να σταθεί αντάξιο άλλων πιο προηγμένων σούπερ μίνι με καλύτερες προδιαγραφές ασφαλείας. Μέχρι που βγήκαν τα τεστ Euro NCAP το 1997 τα οποία και σήμαναν τον θάνατο του συμπαθητικού 100. Με ένα μόνο αστέρι, αναγκάστηκε να αποσυρθεί σιωπηρά το 1998.

18Ferrari 458 Italia του 2010

Όσο να’ναι, ένα εξωτικό supercar δεν θα απευθύνεται ποτέ στο μέσο οδηγό που θέλει να πάει στη δουλειά του κι αυτός είναι ο λόγος που ελκύει κάποιους συγκεκριμένους αγοραστές. Αυτό που όμως δεν υπολόγισαν οι κατασκευαστές είναι η απρόσμενη ανάφλεξη στη μέση του δρόμου χωρίς καμία προειδοποίηση. Κι όμως αυτό συνέβη σε κάποιους από τους οδηγούς των πρώτων μοντέλων της Ferrari 458 Italia. Η Ferrari τα ανακάλεσε και αντικαστέστησε τα προβληματικά μέρη.

19Ford Explorer του 1997

Ακριβώς όπως και το Bronco II, έτσι και το Ford Explorer παρουσίασε τα ίδια προβλήματα με το ντεραπάρισμα. Περίπου 240 θάνατοι αποδώθηκαν στο Explorer με λάστιχα Firestone. Το αποτέλεσμα ήταν να ανακληθούν τα λάστιχα, να κλείσει ένα εργοστάσιο και να διακοπεί η συνεργασία της Ford και της γνωστής βιομηχανίας ελαστικών.

20Toyota Camry SE του 2007

Μπορεί να αναφερόμαστε μόνο στο Camry, αλλά το μοντέλο αυτό ήταν ένα από τα μοντέλα της Toyota που αντιμετώπιζαν το συγκεκριμένο πρόβλημα ασφαλείας που οδήγησε στην ανάκληση 9 εκ. αυτοκινήτων Toyota. Τα προβλήματα ήταν δύο: τα πατάκια μπερδεύονταν με τα πεντάλ και το FWT άνοιγε απροειδοποίητα. Και οι δύο αυτές καταστάσεις προκαλούσαν την απότομη επιτάχυνση του αυτοκινήτου και προκαλούσαν σοβαρά ατυχήματα. Η εταιρεία αναγκάστηκε να πληρώσει 1,2 δισ. δολ. σε αποζημιώσεις.

21Plymouth Fury Christine του 1958

Πολλά από τα αυτοκίνητα που αναφέραμε παραπάνω θεωρήθηκαν τρομακτικά κατά καιρούς αλλά μόνο ένα είχε πραγματικά “δολοφονικές διαθέσεις”. Κι αυτό δεν ήταν άλλο από το περίφημο Christine από το βιβλίο του Stephen King που έγινε στη συνέχεια και ταινία. Το Plymouth Fury, είχε καταφέρει να προκαλέσει ατυχήματα ακόμη και όταν βρισκόταν εν στάσει.

  • απο αυτα του αρθρου θεωρω πραγματικα επικινδυνα την Aclass οπως και του CARMY
    και μετα απο μακρυα αυτο της 458!!
    ολα τα αλλ υπερβολες ναχαμε να λεγαμε…..ειδικα αυτο με τον λογο που ειπαν το MATIZ !!!!!
    η οτι ηταν επικινδνο το 911 λογο ”υπερβολικης” δυναμης…..που σημερα τοσα αλογα εχει ενα σοβαρο χοτ χατς !!!!!

    παντως θα προσθετα με το σκεπτικο του αρθρου και πουντοτζιτο αντι για 205…..AVENTADOR αντι για 458 !!!S2000 anti gia GT2… DEMON anti gia COBRA…και HILUX αντι για Αclass !!!! :-D

    • George Liverpool

      Η “πλακα” με το hilux ειναι πως το test απο το σουηδικο περιοδικο εχει γινει και 2η φορα,αλλα το αυτι της toyota δεν ιδρωσε :P

    • εισαι παρωπιδας και εκγαθετος !!!! :-D

    • George Liverpool

      Μονο τις τριτες :P
      https://www.youtube.com/watch?v=xoHbn8-ROiQ

    • georgekaras

      τελικα μαθαμε ποτε αν εστριψε?

    • George Liverpool

      Απ οτι φαινεται με τα πολλα, εστριψε. :P

    • Mrdesperado32

      το hilux δεν εφερε τουμπες..απετυχε αλλα αποτυχια απο αποτυχια διαφερει…με το hilux τον πατας το ταρανδο και εισαι κομπλε…με το a class θα παει ο ταρανδος στη ρεζερβα…

    • το hilux δεν εφερε τουμπες γιατι ο οδηγος ηξερε πως να το χυριστει !!!
      παντως συμφωνω οτι τον πατας τον ταρανδο και τελειωσε το θεμα…ασχετα που μετα απο τη ζημια που θα σου κανει…θα προτιμουσες να φερεις τουμπες !!! :-P

    • Mrdesperado32

      δε παθαινει τιποτα το hilux…και σπαραλια να ναι θα δουλευει μεχρι ο γιος μου να παει φανταρος.

    • Scooby r22b
    • με αυτο παταω και τον τελευταιο λευκο ρινοκερο ρε !!!!! :-P

    • Scooby r22b
    • georgekaras

      αχχαααχαχχααχ

    • mother1russia

      Μολις χτες ειδα σε hilux φιλου παρεδωσε πνευμα το cd player της μεγαλης Toyota. Μετα τα προβληματα με την 4κινηση και το καλοριφερ ηρθε κι αυτο σαν κερασακι

    • Mrdesperado32

      καλα θεωρεις ο cd player και δη σε αγροτικο βλαβη??με τη τετρακινηση τι προβλημα ειχε?

    • δεν ειναι μηχανικη βλαβη……αλλα ειναι απο αυτες που διαβαζουμε κατα καιρους σε ερευενες που ξενερωνουν τους αγοραστες!!!

    • Mrdesperado32

      εμενα δε με ξενερωνουν τετοια πραγματα….ειδικα σε αγροτικο…με ξενερωνουν να παιρνω πριμιουμ αυτοκινητα να τα χρυσοπληρωνω και να χαλανε καθε μηνα σα κινεζικη απομιμηση και να σ λεει ο κοστουματος υπαλληλος του 700αρικου με υφος ιδιοκτητη της bmw,ε τα ακριβα αυτοκινητα ειναι και ευαισθητα…ευαισθητη ειναι η γυναικα μου που τη πηρα και τσαμπα με προικα

    • δες οταν θα αρχισει να χαλαει το mercedes pick up…εδω θα ειμαστε να δουμε αντιδρασεις !!!! :-D

    • Mrdesperado32

      θα χαλαει σα νισσαν…

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Πρωτον
      Ο κουστοματος υπαλληλος του 700αρικου με υφος ιδιοκτητη Bmw μπορει να εχει πανεπιστημιακό τιτλο σπουδων και μεταπτυχιακα προσπαθωντας εντιμα να κερδισει τα προς το ζην.
      Δευτερον
      Προσεξε τωρα υπαρχουν και κατι ταλαιπωρα παιδακια που τυνχανει να τελιωσαν κατι βασικες σχολες η ακομα χειροτερα να ειχαν βολευτη, απο το κολωχωρι τους και ξαφνου ,θαυμα φορεσαν στολη και πηραν,οπλο και ψηλωσαν κοματι αποτομα….
      Αστο να παει..
      Κατι ξερουμε και εμεις….
      Και μην προκαλεις τσαμπα και βερεσε.
      Τουτες της αραδες δεν γραφει “υπαλληλος” Bmw,αλλα “υπαλληλος” της ξενυχτιας.
      Υ.Σ πρωτο.
      Παρακαλω ποιος ειναι αυτος ο amg που δεν ισιωνει ουτε με πεμτη;
      Υ.Σ θελω να πιστευω οτι ενα ατυχες ,σχολιο για καρβουνα και Porsche δεν σε αντιπροσωπεύει,βεβαια μπορει να κανω και λαθος.

    • Mrdesperado32

      ωπα εσυ γτ τωρα αρπαζεσαι και το παιρνεις προσωπικα?τις προσωπικες μου εμπειριες γραφω.το οτι κανει ο καθενας και τι εχει σπουδασει δε λεει απολυτως τιποτα για το αν ειναι ευγενικος και με τροπους.οσο για αυτα που γραφεις για την αστυνομια δε θα το σχολιασω γτ ειναι γεματο ανακριβειες και κλισε που εκαθε ασχετος με το αντικειμενο παπαγαλιζει…δε προκαλω τσαμπα και βερεσε μιλωντας για πραγματικα γεγονοτα που τα εχουν ζησει και αλλοι φιλοι και γνωστοι με αντιπροσωπους πριμιουμ εταιρειων.ολα σχδον τα amg μεχρι προτινως πιο πολυ εκαιγαν λαστιχο και ηταν δυσκολοοδηγητα οπως εχω διαβασει και εχει πει o clarkson.τελος τα πορσε εχουν βγει αρθρα και αρθρα στον ξενο τυπο που καυτηριαζουν το ποσο ευκολα αναφλεγονται σε τρακαρισματα με κυριο υπαιτιο τη θεση του ντεποζιτου…εσυ δε τα χεις διαβασει αυτα;

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Πιστεψε το η οχι ουτε αρπαζομαι,ουτε προ
      σωπικα το παιρνω,αλλα βλεπω μια απαξιωση και ενα δογματισμο που τι να κανουμε,τωρα προβληματιζει.
      Και να στο πω και αλλιως τι στατιστικο δειγμα εχεις;
      Το ναι σου πει καποιος οτι ειναι ευαίσθητο,ειναι δειγμα ελλείψεως γνωσης αντικειμενου,οχι αγενειας.
      Οσο για το αλλο,αστο καλυτερα μην σχολιασεις, τι να σχολιασεις,αμα κανεις οτι δεν καταλαιβαινεις οτι ειμαστε στο νυχτοκαματο και μου λες οτι ειμαι ασχετος η ημιμαθης κατσε κανε κουβεντα με τον
      yosimura και τον προφιτετολ σκουρια.
      Τελικα τον Clarson τον παιρνουμε στα σοβαρα η οχι;
      Οπως και να εχει η κοσμογωνια των υπερστοφικων amg ξεκινησε απο την c class w 204 και συνειδειτη επιλογη της Merc ,αθτο δεν της καθιστα λιγοτερο ικανες η επικίνδυνες.
      Οσο για τα τεποζιτα των Porsche θα επανελθω.

    • Mrdesperado32

      μιλησα για ενα ατομο σε συγκεκριμενη αντιπροσωπεια και οχι δεν ειναι μονο αμαθεια οταν σε αντιμετωπιζει σαν να μην υπαρχεις ενω για μηνες ολοκληρους δεν εχεις αμαξι απ τις βλαβες…οταν σταματησα να μαι ευγενικος και να δεχομαι το υφος του που το δεχομουνα για 2 μηνες τοτε μου ριξε το αμιμητο.εγω υπαλληλος ειμαι 700 ευρω παιρνω..τσαμπα μαγκας δηλαδη και ας εχει 30 πτυχια.αν μ λες οτι στην αστυνομια μπηκαν ατοομα με βουλευτες και βυσματα τοτε λες ανακριβειες γτ δεν ισχυει…μονο οι ειδικοι φρουροι μπαινουν χωρις πανελληνιες αλλα με μορια που ειναι αδιαβλητη διαδικασια.2 εχου πιαστει με πλαστα απολυτηρια λυκειου και τους διωξανε.οποτε απ το 1996 και μετα δεν ισχυει αυτο που λες.οι μερκ και βεβαια ηταν λιγοτερο ικανες απ τον ανταγωνισμο.πιο ακριβες και πιο επικινδυνες στο οριο.οσο για το σαμουραι πιο πολυ μιλανε μαζι του ατομα που τον κραζουν παρα εγω.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ειδες που τα γραφεις ωραια και σωστα και φθανουμε σε ενα αποτέλεσμα.
      Και οχι δεν ηταν απαντηση αυτη που σου εδωσε.
      Αν θελεις να γραψεις, τι προβληματα αντιμετωπισες;
      Και σε ποια κατασκευαστικη σειρα.
      Despe μακαρι, τα προβληματα να ηταν μονο στην διαδικασια εισοδου….
      Νομιζω οτι καταλαβαινεις τι λεω,και παμε παρακατω….
      Οπως και εχει για ενα πληθος προβληματικων,ειναι αδικο και λανθανων , να κηλιδωνονται ,κλαδοι υπηρεσιες και τα ρεστα.
      Ειναι πολιτικη της merc να ειναι ακριβοτερη,ειδικα εκεινη την εποχη ο μεγαλος πρωταγωνιστης ηταν o m156 v8 κινητηρας βαρυς για τον μπροστινο αξονα και κτηνωδη αποθεματα ροπης που κατα την προσωπικη μου γνωμη μπορει να μην εδωσε τα πλεον εστιαμενα η ταχυτερα ως προ το χρονομετρο,αλλα απο την αλλη μαζι με της επιθετικες
      ρυθμισεις της αναρτησης και το μηχανικο μπλοκε ,θωρω πως μας εδωσε,ενα απο τα πλεον συναρπαστικα και “πονηρα”υπερσενταν ολων των εποχων.

    • Mrdesperado32

      θα σ γραψω αναλυτικα το μεσημερι γτ τωρα δουλευω…

    • παρε μια κιτρινη !!!
      γιατι επεσες στο επιπεδο καποιων αλλων τραγικων !! :-D

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Το επιπεδο των σχολιων αυτο και ειναι.
      Ετσι λοιπον θα σχολιαζω.

    • ενα ρητο λεει….ποτε μην ασχοληθεις σοβαρα με εναν χαζο!!!! στο τελος θα σε ριξει στο επιπεδο του…και τοτε θα σε κερδισει γιατι θα παιζει εντος εδρας !!!

      υ.γ @de@mrdesperado32:disqus ασφαλως και δεν λεω εσενα !!

    • Mrdesperado32

      εγω πραγατικα δεν ηθελα να θιξω κανεναν.μιλησα για συγκεκριμενο περιστατικο για συγκεκριμενο υπαλληλο που μιλουσε λες και ηταν ο σπανος.ενω ηταν ενας απλος υπαλληλος του.αντιθτα εγω εχω ακουσει τα μυρια οσα εδω μεσα για τη δουλεια μου

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Θα επιμενω ξεκαθαρα,οτι δεν σε κρινω ουτε σε αξιολογο προσωπικα,ουτε εχω να χωρισω κατι μαζι σου.
      Κακιστοι και αντιεπαγγελματιες, εργαζομενοι υπαρχουν παντου.
      Αυτο που δεν καταλαβα ηταν αν αναφερεσαι σε συγκεκριμενο περιστατικο η πληθος αυτων ,απο εκπρόσωποςπους “πριμιουμ” εταιριων;

    • Mrdesperado32

      σε προσωπικο επιπεδο μιλαω μονο για ενα ατομο και στο εξηγω παραπανω..εχω ακουσει ομως και αλλα περιστατικα αγενειας και συγκεκριμενα στη καρεντα εδω στα νοτια.2 φιλοι μου ειναι ακρως απογοητευμενοι με τη συμπεριφορα…ναι σου κερνανε καφεδακι στη σαλα αλλα οταν σκουρηνουν τα πραγματα σε βγαζου και φταιχτη

    • mother1russia

      Δεν εδινε εντολη για να μπει η τετρακινηση, δευτερη φορα χαλασε αυτο

  • ad276

    Σκοτωστρες είναι όλα τα αυτοκινητα, ολων των χρονολογιών και ολων των τύπων όταν τα οδηγούν ανευθυνοι,κάποιοι που πήραν δίπλωμα με μέσο,κάποιοι που θέλουν να το παίξουν οδηγαρες,επιδείξειες και κάποιοι που απλα δεν ξέρουν τι όχημα οδηγούν.Εχουμε χασει ανθρώπους που απλα οδηγούσαν παπακι με κράνος τι να λέμε τώρα……(λίγο εκτός 4τροχων αλλά……)

    • Βελισσάριος

      Οση διαφορα εχει ενας συνετος οδηγος απο εναν ανευθυνο τοση διαφορα εχει και ενα A class απο ενα volvo xc 90.Ολα τα δαχτυλα δεν ειναι ιδια.

  • Renesis1

    + τα σκληροπυρηνικά πισωκίνητα TVR, που δεν ίσιωναν ποτέ..

    https://assets.bauer-wolke.co.uk/imagegen/p/800/-/s3/digital-cougar-assets-uk/MomoAds/2017/09/27/095155/L1130189.JPG

  • SAMURAI-66

    Οσο και να αποδεικνυεται με αριθμους θεωριες και μελετες της πραγματικοτητας ενα οχημα επικινδυνο αυτος που εχει την αρχη και τελος στην συμπεριφορα του ειναι ο ανθρωπος οδηγος ο οποιος ειναι ο ζωντανος οργανισμος που το κουμανταρει και οχι η λαμαρινες με τα διαφορα ηλεκτρονικα καλουδια των τεσσαρων τροχων.
    Ακραια στοιχεια και προβληματα αυτοκινητοβιομηχανιων υπαρχουν και πολλες φορες εχουν αποβει μοιραια αλλα και παλι πιστευω οτι ελαφρομυαλοι που εχουν δει την προσωπικοτητα τους σαν οδηγους αγωνων και μορφες που αν καθησουν στο τιμονι μπορουν να κανουν τα παντα…και στην ελλαδα δυστυχως ειναι τοση μα τοση πολυ που τους βλεπω σε καθημερινη βαση και τρομαζω οχι μονο σαν οδηγος αλλα και σας επιβατης η πεζος…ειναι οι πραγματικα ακραια επικινδυνη που φταινε για καθε σοβαρο ατυχημα!

    • παντως αλλο πραμα παω με την ταυτοτητα στο στομα και το χανω στην στροφη….αλλο τουμπαρω με 60 ειτε με το Αclass ειτε με το HiLUX !! ;-)

  • Comandante

    Η καλυτερη ερωτηση σε ενα μελλοντικο θεμα θα ηταν απο ποιες μαρκες θα βγεις ζωντανος σε ατυχημα…..να δουμε τα ιαπωνικα τσιγαροχαρτα αν αναγνωρισεις την μαρκα και το θυμα!

    • εχειπιστευεις διαφορα αν τρακαρεις με 140 σε κολωνα …ειτε εισαι με Α4/3ρα ειτε εισαι με AVENSIS/MAZDA 6???

    • Comandante
    • παντα θα υπαρχει και η εξαιρεση στον κανονα !!
      σε ενα τροχαιο στα τοσα πολλα χιλιομετρα….ΝΑΙ τα 140 ειναι πολλα…..παιζουν πολλα τον ρολο τους !!!

    • Comandante

      φιλε καρφωθηκε ιπταμενη στο ντουβαρι με τρελη ταχυτητα! 140 και βαλε οπως εχεις κολλησει εκει εσυ! εισαι γκολφακιας μωρε δεν βλεπεις ποσο ζυγιζει η πορτα σου οταν την τραβας και ποσο απο ενα χοντα η νισσαν;; εγω θα στα πω;

    • αυτο δεν σου λεει κατι ???? οπως σε ειπα στα πολλα χιλιομετρα παιζουν ρολο παρα πολλοι παραγοντες !!
      GOLF εχω…και η πορτα ναι ειναι βαρια…….αλλα δεν λεει κατι αυτο…..

    • Comandante

      α δεν λεει κατι…..αδικως σπαταλω τον χρονο μου. εσυ γιατι λες ειναι βαρια απο τον μηχανισμο του παραθυρου η επειδη εχει πετρες μεσα;

    • θελεις να με πεις οτι η πορτα ενος LEXUS LC επειδη πιθανον ειναι πιο ελαφρυα απο τη δικη μου…..δεν παρεχει ανωτερη ασφαλεια ????

    • MPAMPIS

      φίλε πόσο χρονών είσαι ? 12 ?

    • Comandante

      38 μειον 16 κομα 3003 επι 20!

    • georgekaras

      πολυ επιστημονικο εκ μερους σου να παρεις μια περιπτωση και να το τσουβαλιασεις το ολο θεμα

    • παντως δες πως καταστρεφω τον κοσμο μερικων….. εδω ενα σαπιο 25ετιας MR2 εβγαλε τον οδηγο του ατσαλακωτο….https://www.autoblog.gr/2017/09/18/ydrolis8hsh-katastrefei-ena-toyota-mr2/
      οταν εδω χαροπαλευε..και νομιζω πως μετα μας αφησε χρονους…..
      https://www.autoblog.gr/2017/09/13/poly-sklhro-atyxhma-me-ena-audi-tt/

    • Comandante

      αγορι μου καλο εφερα ενα τρανο τρανταχτο παραδειγμα στην κουβεντα! η συγκεκριμενη κοπελα υπαρχει βιντεο στο οποιο την δειχνει να απογειωνεται στα τρια μετρα και να καρφωνεται στο ντουβαρι! ασε τωρα τις λαμαρινες σου για πλαγιοκαλυψη σε σταυλο!

  • Bon Viveur

    Στο πιο τρομακτικό αμάξι που έχω μπει ποτέ μου, ήταν ενα plymouth fury 1958 ακριβώς όπως της ταινίας. Όταν μπήκα μέσα ακούμπησα το κόκκινο κρύο δέρμα του καθίσματος και είδα το ραδιόφωνο, ένιωσα ένα ρίγος. Εκεί που πραγματικά τα είδα όλα ήταν όταν κατέβηκα στο γκαράζ και ξαφνικά το αμάξι πήρε μπρος… Μέχρι να καταλάβω ότι ο φίλος μου είχε βάλει remote autostart σύστημα και με είχε ακολουθήσει κρυφά για να το βάλει μπρος είχα χάσει 10 χρόνια από την ζωή μου…. 😁

  • Mrdesperado32

    τοθεμα με τις πορσε δεν ειναι η οδηγικη συμπεριφορα…και ο amg καποτε δεν ισιωναν ουτε με 5η…το θεμα ειναι οτι στουκαρουν και γινουνται καρβουνο.

  • petrollhead

    Βασικά η αλήθεια είναι ότι εμείς σκοτωνόμαστεμε τα αυτοκίνητα και όχι ότι τα αυτοκίνηταμας σκοτώνουν. Στην σπάνια περίπτωσηπου έγινε η στραβή και δεν εφταιγε οοδηγός, τότε μάλλον ευθύνεται ο μηχανικόςπου συντηρούσε/επισκεύασε το αμάξι. Οι περιπτώσεις που όντως φταίει το αμάξιέιναι πραγματικά πολύ λίγες.

    Ακόμα διαφωνώ με πολλές επιλογές στο άρθρο. Το ότι απευθύνονται σε γνώστες και λόγο της επιθετικής συμπεριφοράς τους πρέπει να είσαι συνέχεια σε εγρήγορση δεν είναι λάθος του αυτοκινήτου. Αν εγώ πάω να πιλοτάρω Boeing 777 με γνώσεις 2-θέσιου μονού ελικοφόρου και σκοτωθώ δεν μου φταίει η Boeing.

    ΥΓ το clio του άρθρου είναι το ΜΚ2 όχι το ΜΚ1

  • enigma

    Το θέμα με το matiz είναι το λιγότερο αστείο. Πόσοι πάνε τελικιασμένοι και κόβουν το τιμόνι με όπισθεν;;;

    Χωριά ότι στο τεστ ταράνδου τα είχε πάει εξαιρετικά το συγκεκριμένο αμάξι.

    • εγω το εχω κανει καμια 10ρια φορες αλλα σε αλανα !!! ευτυχως δεν ετυχε να το κανω με ΜΑΤΙΖ !!!

    • enigma

      Κοίτα να δεις babino, έτσι όπως μας βλέπω αλλαγή αυτοκινήτου σύντομα δεν θα κάνουμε οπότε άστα αυτά για τις αμερικανικές ταινίες.

      :p

    • αυτα τα εκανα καπου το 2005 οταν σκουπιζομουν στην τουαλετα με 5ευρα !!!!! τωρα κλαιω που δενεχω 5 ευρω να πιω μια φραπεδαρα κανονικη σαν ανθρωπος !!!! :-P

  • Rebel

    Tα αυτοκίνητα με αερόσακο Takata που αποδεδειγμένα σκότωσαν πολλά άτομα στη σημερινή εποχή ήταν λιγότερο επικίνδυνα; Μια αναφορά θα μπορούσε να είχε γίνει στο άρθρο.

    • Mrdesperado32

      αν αναφερθουν και τα αυτοκινητα που φορουσαν τακατα θα επρεπε να εχει σχεδον ολα τα μονελα του πλανητη το αρθρο

  • Dentdim

    Πώς βρέθηκε σε αυτην την λίστα το Peugeot 205gti??Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ακομα κ σήμερα εύκολα ισοπεδώνει πολλά απο τα σύγχρονα gti…Ειδικά στην 1.9 έκδοση του.Πραγματικα δρν καταλαβαίνω….

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πολύ ωραίο άρθρο αν και άργησα να το σχολιάσω. Τα πιο επικίνδυνα για μένα πρέπει να ναι η Viper και το Shelby Cobra. Xαριτωμένα τα Matiz, Peugeot 205 GTI αλλά σκοτώστρες… κυρίως το Renault Clio V6. Βάλε και τον πρόγονο του το 5 Turbo άλλος χάρος λογικά κι αυτό. Porsche 911 GT2 996 και 930 Turbo πολύ απότομη, η Carrera GT επίσης ήθελε καλά χέρια γιατί ήταν επικίνδυνη (RIP Paul Walker)… Mercedes A-Class: Τραγική στο τεστ αποφυγής ταράνδου που δεν είχε ούτε ESP και ήταν και ψηλή, μετά η τοποθέτηση του πρέπει να βελτίωσε την κατάσταση. Το smart δεν ήταν κι αυτό για πολλά, το Audi TT κι αυτό κακό στην αρχή. Όσο για τα παλιότερα το Beetle I, η Corvair, το σούπερ ουάου Plymouth Fury είναι πιο χάροι στο δρόμο, καλά το Rover 100 ήταν τελείως άθλιο… Η 458 μπορούσε να σε σκοτώσει όντως με την απρόσμενη ανάφλεξη… Να προσθέσω τα γνωστά Saxoralla (Saxo VTS και 106 Rallye που έχουν σκοτωθεί τόσοι), και το Fiat Seicento. Ουσιαστικά όσο και να προσέχει ο οδηγός όσο καλά χέρια και να ‘χει δε ξέρει το τι θα γίνει με το αυτοκίνητο… προσέχουμε βάζουμε ζώνες δε τρέχουμε ούτε κάνουμε απότομες κινήσεις για να μη σκοτωνόμαστε στους δρόμους. Βέβαια κι οι εταιρείες κάνουν ό,τι μπορούν για υψηλότερη ασφάλεια στα μοντέλα τους που τη βελτιώνουν με τα χρόνια.