Η Mercedes βάζει τις τελευταίες πινελιές στην ανάπτυξη της νέας A-Class, το εσωτερικό της οποίας έχει ήδη παρουσιαστεί επίσημα, ενώ το εξωτερικό το έχουμε δει χωρίς ίχνος καμουφλάζ μήνες πριν.

Με το αυτοκίνητο να παρουσιάζεται στις 2 του Φλεβάρη, έναν μήνα προτού κάνει επίσημο ντεμπούτο στην έκθεση της Γενεύης, μαθαίνουμε πως το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με δύο διαφορετικά setup αναρτήσεων στον πίσω άξονα.

Συγκεκριμένα οι απλές εκδόσεις θα διαθέτουν ημιάκαμπτο άξονα, ενώ οι ακριβότερες και δυνατότερες εκδόσεις θα φέρουν ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Στον μπροστά άξονα και στις δύο περιπτώσεις θα συναντάμε γόνατα MacPherson.

Η νέα A-Class θα προσφέρει καλύτερα ηχομονωτικά υλικά ενώ το σύστημα διεύθυνσης φέρει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση είτε με μεταβλητή σχέση ανάλογα της έκδοσης. Το σύστημα διεύθυνσης θα συνεχίσει να είναι ελαφρύ, ενώ σύμφωνα με τον Jochen Eck της Mercedes, αυτό θα είναι πολύ πιο άμεσο σε σχέση με τους ανταγωνιστές του μοντέλου, μεταφέροντας στον οδηγό περισσότερη ακρίβεια και περισσότερες πληροφορίες, κάτι που θα κάνει τη νέα A-Class πιο οδηγοκεντρική.

Μηχανικά το μοντέλο θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, 5 βενζίνης και 4 πετρελαίου, ενώ στη πορεία θα προστεθεί μια plug-in υβριδική, καθώς και οι γρήγορες AMG A35 και AMG A45.

  • Duality RS

    Ασχημο και αισχος ο ημιακαμπτος σε μερσεντες.

  • DRIV3R ®
  • SkidRAW

    Tragic!
    Και θα ζητανε 25 χιλιαρικα για να παρεις ημιακαμπτο οπως και με το Α3 …

  • μέγα λάθος, που γίνεται μεγαλύτερο όταν απλά βάζεις πολλαπλών συνδέσμων στις ακριβότερες εκδόσεις.
    Αν δεν κάνω λάθος το ίδιο κάνει και η VW με το Golf

  • MikeLamar

    “Μερσεντέ” με κίνηση μπροστά και ημιάκαμπτο πίσω. Κάποιο λάθος θα κάνω, δεν μπορεί…

    • Anestis Genk

      Το σήμα μας ενδιάφερει

    • SkidRAW

      Ας το τιμολογησουν τουλαχιστον πιο κατω.

  • a_f_a

    τραγικό σε όλα του.

  • Contor

    Θεωρώ ότι πλέον στον βωμό του κέρδους και της τυποποίησης των προϊόντων ΚΑΜΊΑ εταιρία δεν δείχνει “έλεος” στους καταναλωτές της. Αν και “μερσεντάκιας” πλέον η εταιρία έχει πέσει αρκετά στα μάτια μου.
    Για να μην παρεξηγηθώ δεν λέω ότι δεν είμαι ικανοποιημένος από το προϊόν της όμως θα μπορούσε σε ορισμένα σημεία να έχει καλύτερο value for money.

  • MPAMPIS

    Μερσεντές να γράφει και ας ειναι οτι να ναι …..

  • ksenyxtis

    Τραγικότατο, και για τους προφανείς λόγους και για το ίματζ της εταιρείας.
    Το θέμα είναι ότι η πλειοψηφία των αγοραστών δεν θα το ψάξει καν ή δε θα έχει ιδέα για το τι έιναι ημιάκαμπτος/πολλαπλών συνδέσμων κτλ. Θα είναι χαρούμενος γιατί αγόρασε μερσεντές.

    • πιστευεις οτι παιζει ρολο ??? εδω τους πουλουσε πιο παλια την C με σιδερενιες και τασια…και παλι το αγοραζαν !!!!
      μεχρι ενα σημειο δεν παιζει κανενα ρολο…και αυτο το εχουν δει οι εταιριες !!

    • Contor

      Πιο παλιά;;;; Για μπες Babino μου configurator να δεις τις βασικές εκδόσεις….
      #γμστα

    • σοβαρα ??? συμβαινει ακομα ????
      καλη χρονια !!

    • Contor

      Καλημέρα και καλή χρονιά να έχουμε ρεϊ!
      Ω, ναι συμβαίνει σε Α σε C και στην Γερμανία ακόμα και σε κάποιες εκδόσεις της Ε….

    • Mika

      Γιατι, νομιζεις ξερουν πολλοι πως ο κινητηρας που παιρνουν στις 180D ειναι Renault?

    • enigma

      Όταν μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού της σειράς 1 δεν ξέρει ότι η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα καταλαβαίνουμε πόσο πιο εύκολα θα κάνουν αυτή την μλκ στην mercedes.

      Να ήταν smart να το δικαιολογήσω…

  • Αννίβας

    Δεν πειράζει που θα έχει ημιάκαμπτo πίσω.
    Κατάλαβαν πως στην Ελλάδα τουλάχιστον την αγοράζουν γιατί το κλειδί που θα βάλουν στο τραπεζάκι δίπλα από την φραπεδιά θα έχει σήμα mercedes.
    Το επόμενο βήμα είναι να ακολουθήσουν την vw και στα πλαστικά όπως στο T-Roc και να βάλουν στην A πλαστικά κατάλληλα για καλαμάκι φραπέ.

  • gronholm89

    Σε τι ποσοστο επι της % των πελατων της εταιρειας θα καταλαβει την διαφορα??
    Αραγε θα την τιμολογησουν και πιο φθηνα?????? NOT !!

  • Laskaris Selos

    η δική μου a180d 2013 έχει πίσω πολλαπλών?