Η δεκαετία του ’90 ήταν μία καλή δεκαετία για τα supercars. Εντάξει, σίγουρα παίζει κάποιον ρόλο η νοσταλγία –αφού εκείνη την εποχή μεγαλώσαμε και εκείνα τα αυτοκίνητα είχαμε σε αφίσες στους τοίχους μας- αλλά ποιος μπορεί να ξεχάσει για παράδειγμα την Bugatti EB110 SS; Μικρής χωρητικότητας V12, τέσσερα turbos, προηγμένη τεχνολογία για την εποχή της και εμφάνιση που ακόμα και σήμερα, γυρνάει κεφάλια…

Η SuperSport έκδοση της Bugatti EB110 διέθετε μεγαλύτερα μπεκ, νέα ECU, πιο ελεύθερη εξάτμιση, κάνοντας τον Quad-Turbo V12 3,5-λίτρων 60-βάλβιδο κινητήρα της να παράγει 610 άλογα στις 8.250 σ.α.λ με 650 Nm ροπής στις 4.200 σ.α.λ, ενώ ήταν και ελαφρύτερη. Ζυγίζει 1.480 κιλά, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 354 χλμ/ώρα.

Η Bugatti κατασκεύασε μόλις 36 μονάδες της 110 SS και η συγκεκριμένη που θα δημοπρατηθεί από τον οίκο RM Sotheby’s την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου στο Παρίσι είναι μια πρωτότυπη, που έχει διανύσει 3.300 χλμ και εκτιμάται πως θα πουληθεί για περίπου 850.000 – 1,1 εκατ. ευρώ. Η συγκεκριμένη χρησιμοποιήθηκε τον Απρίλιο του 1993 για δοκιμές πιστοποίησης, ενώ δοκιμάστηκε τόσο ως πισωκίνητη όσο και ως τετρακίνητη.