Μπλεξίματα για την Liberty Media με το νέο λογότυπο της F1;

Σχετικά άρθρα

Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα στο Abu Dhabi, τον περασμένο Νοέμβριο, η Liberty Media, το νέο αφεντικό της Formula 1, παρουσίασε το νέο λογότυπο της Formula. Πολύ κουβέντα έγινε γι’αυτό, με οδηγούς και φιλάθλους να εκφράζουν την αντίθεση τόσο για την αλλαγή, όσο και για το νέο αισθητικό αποτέλεσμα.

Αντιθέτως, ο Ross Brawn δήλωσε θερμός υποστηρικτής της κίνησης της Liberty Media, να αλλάξει το λογότυπο μετά από 23 χρόνια, ενώ η ίδια κυβερνούσα αρχή δήλωσε ότι είναι καλό σημάδι η αρνητική κριτική για το νέο λογότυπο της F1.

Φαίνεται, όμως, ότι η Liberty Media “λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο”. Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, η γνωστή εταιρία 3Μ ίσως ακολουθήσει την δικαστική οδό, καθώς έχει κατοχυρώσει το παρακάτω λογότυπο για ένα προϊόν της (καλσόν), από τον Φεβρουάριο του 2017, τονίζοντας χαρακτηριστικά:

Η 3Μ υπέβαλε αίτηση εμπορικών σημάτων στις ΗΠΑ για το λογότυπο Futuro στις 20 Φεβρουαρίου 2017. Επίσης, δεν είχαμε συζητήσεις σχετικά με το λογότυπο με κανέναν. Εξετάζουμε περαιτέρω το ζήτημα αυτό.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr