Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα στο Abu Dhabi, τον περασμένο Νοέμβριο, η Liberty Media, το νέο αφεντικό της Formula 1, παρουσίασε το νέο λογότυπο της Formula. Πολύ κουβέντα έγινε γι’αυτό, με οδηγούς και φιλάθλους να εκφράζουν την αντίθεση τόσο για την αλλαγή, όσο και για το νέο αισθητικό αποτέλεσμα.

Αντιθέτως, ο Ross Brawn δήλωσε θερμός υποστηρικτής της κίνησης της Liberty Media, να αλλάξει το λογότυπο μετά από 23 χρόνια, ενώ η ίδια κυβερνούσα αρχή δήλωσε ότι είναι καλό σημάδι η αρνητική κριτική για το νέο λογότυπο της F1.

Φαίνεται, όμως, ότι η Liberty Media “λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο”. Σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, η γνωστή εταιρία 3Μ ίσως ακολουθήσει την δικαστική οδό, καθώς έχει κατοχυρώσει το παρακάτω λογότυπο για ένα προϊόν της (καλσόν), από τον Φεβρουάριο του 2017, τονίζοντας χαρακτηριστικά:

Η 3Μ υπέβαλε αίτηση εμπορικών σημάτων στις ΗΠΑ για το λογότυπο Futuro στις 20 Φεβρουαρίου 2017. Επίσης, δεν είχαμε συζητήσεις σχετικά με το λογότυπο με κανέναν. Εξετάζουμε περαιτέρω το ζήτημα αυτό.