Τα τελευταία χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επιδοθεί σε μια μάχη προκειμένου να σημειώσουν γρήγορους γύρους στο Nurburgring. Ωστόσο η Hyundai δεν βρίσκεται ανάμεσα σε αυτές.

Η νοτιοκορεατική εταιρία πιστεύει πως το κυνήγι ταχύτερου χρόνου στη Πράσινη Κόλαση είναι πεταμένα λεφτά. Όπως είπε ο Albert Biermann, επικεφαλής ανάπτυξης μοντέλων επιδόσεων της Hyundai, οι χρόνοι ταχύτερου γύρου δεν είναι τόσο σημαντικοί για ένα σπορ αυτοκίνητο.

Τα αυτοκίνητα μας πρέπει να είναι πολύ προσιτά. Δεν χρειάζεται να είσαι ένας πολύ ικανός οδηγός προκειμένου να διασκεδάσεις με ένα αυτοκίνητο του τμήματος N. Αυτά πρέπει να είναι προσιτά στους κανονικούς οδηγούς ώστε να νοιώθουν το συναίσθημα N, να μαθαίνουν το αυτοκίνητο, να διασκεδάζουν και να ωριμάζουν ως οδηγοί. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας.

Αυτό δεν σημαίνει πως τα i30 N και Veloster N δεν είναι γρήγορα στη πίστα. Ωστόσο δεν βρίσκω τον λόγο να ξοδέψουμε 5 μήνες στο Nurburgring προκειμένου να καταφέρουμε να σημειώσουμε ένα ρεκόρ. Τα λεφτά που απαιτούνται για την επίτευξη του ρεκόρ, είναι σχεδόν όσα χρειάζονται για να αναπτύξουμε ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο. Είναι απλώς χάσιμο χρόνου.

Στόχος της Hyundai με τα N μοντέλα της δεν είναι αυτά να γίνουν best seller. Δεν έχει σημασία πόσα τέτοια αυτοκίνητα πουλάμε. Θέλουμε να αποδείξουμε πως είμαστε ικανοί να προσφέρουμε διασκεδαστικά αυτοκίνητα. Θέλουμε να αυξήσουμε την απόδοση των αυτοκινήτων της Hyundai.