Τα τελευταία χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επιδοθεί σε μια μάχη προκειμένου να σημειώσουν γρήγορους γύρους στο Nurburgring. Ωστόσο η Hyundai δεν βρίσκεται ανάμεσα σε αυτές.

Η νοτιοκορεατική εταιρία πιστεύει πως το κυνήγι ταχύτερου χρόνου στη Πράσινη Κόλαση είναι πεταμένα λεφτά. Όπως είπε ο Albert Biermann, επικεφαλής ανάπτυξης μοντέλων επιδόσεων της Hyundai, οι χρόνοι ταχύτερου γύρου δεν είναι τόσο σημαντικοί για ένα σπορ αυτοκίνητο.

Τα αυτοκίνητα μας πρέπει να είναι πολύ προσιτά. Δεν χρειάζεται να είσαι ένας πολύ ικανός οδηγός προκειμένου να διασκεδάσεις με ένα αυτοκίνητο του τμήματος N. Αυτά πρέπει να είναι προσιτά στους κανονικούς οδηγούς ώστε να νοιώθουν το συναίσθημα N, να μαθαίνουν το αυτοκίνητο, να διασκεδάζουν και να ωριμάζουν ως οδηγοί. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας.

Αυτό δεν σημαίνει πως τα i30 N και Veloster N δεν είναι γρήγορα στη πίστα. Ωστόσο δεν βρίσκω τον λόγο να ξοδέψουμε 5 μήνες στο Nurburgring προκειμένου να καταφέρουμε να σημειώσουμε ένα ρεκόρ. Τα λεφτά που απαιτούνται για την επίτευξη του ρεκόρ, είναι σχεδόν όσα χρειάζονται για να αναπτύξουμε ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο. Είναι απλώς χάσιμο χρόνου.

Στόχος της Hyundai με τα N μοντέλα της δεν είναι αυτά να γίνουν best seller. Δεν έχει σημασία πόσα τέτοια αυτοκίνητα πουλάμε. Θέλουμε να αποδείξουμε πως είμαστε ικανοί να προσφέρουμε διασκεδαστικά αυτοκίνητα. Θέλουμε να αυξήσουμε την απόδοση των αυτοκινήτων της Hyundai.

  • χαλας την πιατσα … κατι τετοια λες και δεν θα σε κανει παρεα ο πουλοβερακιας ποτε … ασε που πολλοι θα υποψιαστούν οτι θες να υπερασπιστείς τα πρώην αφεντικα σου εναντι των ιταλων … οτι και να λες πισω στην Μ δεν γυρνας … παίξε με τα νεα κουβαδακια σου τωρα …χααχ

  • Ιωάννης

    Χαζή Alfa, τώρα θα είχες ήδη βγάζει 2 επιπλέον μοντέλα!

  • George Liverpool

    Ειπε ο Albert Biermann,επικεφαλής ανάπτυξης μοντέλων επιδόσεων της Hyundai,της οποιας η “σκληροπυρηνικη” σειρα μοντελων εχει ως αρχικο το γραμμα του ονοματος της πιστας.Μαλιστα…

    • Πάνος

      δεν εχεις δικιο…

      The ‘N’ stands for Namyang

    • Πάνος

      δεν εχεις δικιο…

      The ‘N’ stands for Namyang

    • George Liverpool

      Ειχα διαβασει πως προερχοταν απο το ονομα της πιστας. Δεν θυμαμαι πηγη δυστυχως. Δεν ισχυει δηλαδη;;

    • Πάνος

      Μάλλον το έχεις μπερδέψει με το N του Yaris Grmn… Εκεί είναι για το Ring

    • George Liverpool

      Αυτο το θυμαμαι, επισης θυμαμαι οτι το διαβασα απο εδω.Τελος παντων,τωρα το ξερω.

    • Σωστά θυμάσαι…

      The ‘N’ stands for Namyang, Hyundai Motor’s global R&D Centre in Korea, where the idea was born, and for the Nürburgring, home to Hyundai Motor’s European Test Centre, where the N line upwas further developed and tested. The close connection between Namyang and Nürburgring created the foundation for N, the goal being to deliver driving enjoyment.

      https://www.hyundai.news/eu/press-kits/all-new-hyundai-i30-n-hyundai-motor-n-line-up-born-in-namyang-honed-at-nuerburgring/

  • η πρωτη παραγραφος απο τις δηλωσεις πραγματικα ολα τα λεφτα !!!
    και γω αυτο λεω…σημασια εχει ενα αυτοκινητο να ειναι φιλικο και γρηγορο για τον ΜΕΣΟ ΟΔΗΓΟ !!!
    πχ ολες οι nurburg εκδοσεις των διαφορων μοντελων….ειναι πολυ απαιττικες και υπο προυποθεσεις μπορει να ειναι και πιο αργες για καποιον !!

    απο την αλλη….τα τελευταια 10 χρονια….το RING ειναι ο απολυτος κραχτης για να διαφημισεις το μοντελο σου !!!

  • η πρωτη παραγραφος απο τις δηλωσεις πραγματικα ολα τα λεφτα !!!
    και γω αυτο λεω…σημασια εχει ενα αυτοκινητο να ειναι φιλικο και γρηγορο για τον ΜΕΣΟ ΟΔΗΓΟ !!!
    πχ ολες οι nurburg εκδοσεις των διαφορων μοντελων….ειναι πολυ απαιττικες και υπο προυποθεσεις μπορει να ειναι και πιο αργες για καποιον !!

    απο την αλλη….τα τελευταια 10 χρονια….το RING ειναι ο απολυτος κραχτης για να διαφημισεις το μοντελο σου !!!

    • georgekaras

      μια ζωη παπατζιες λεμε πωωωωω θα παρω το ταδε που περνα απο την πρασινη κολαση σε 7.45.23 και μετα το εχουμε απλα να βαλουμε την γυναικα μας να βαζει τα ψωνια στο μαρκετ .Μου θυμιζει στο TOKYO DRIFT το σημειο που κανει μαγκες με την viper και του λεει μπραβο διαβασες το manual ενω το μονο που κανουμε ειναι show off και ποτε δεν το χαιρομαστε σε πιστα

    • προσωπικα γουσταρω απιστευτα τους χρονους στο ring !!! δειχνουν που μπορει να φτασει το ”Χ” αυτοκινητο στο οριο!!!!
      ειναι λογος ομως για να παρω ενα αυτοκινητο ???? ασφαλως και οχι !!!

      οπως αυτο που εχω πει και θα ξαναπω…..εγω που ειμαι η προσωποιηση του μεσου οδηγου……με ποιο λες να παω πιο γρηγορα ??? με μια lambo huracan superformante σε μια ορεινη διαδρομη ??? η με ενα nissan GTR ????

    • Mika

      Δεν φτανει να το διαφημισεις, πρεπει και να νιωθεις να το πουλησεις!
      :p :p

  • jonjon

    Μαζί σού μεγάλε! Βγάλτε την Ν σειρά 10.000€ τουλάχιστον! πιο φθηνή από τον ανταγωνισμό και άσε άλλους να προσπαθήσουν για τα ρεκόρ!

  • shaoqing14

    Κριμα θα ειχε αρκετο ενδιαφερον η μαχη ματαξυ του πρωτου civic,του renault και του hyundai για το εργοστασιακο ταχυτερο ff στο ρινκ,και την φαου βε με την βελτιωμενη γκολφω club sandwich σε περιορισμενη παραγωγη να προσπαθει να περασει μπροστα απο εργοστασιακα αμαξια.

  • Giannisk

    Επιτέλους κάποιος το είπε!! Βαρέθηκα να βλέπω το τάδε το ring, το άλλο στο ring….λες και έχει σημασία.

    • mixalhs7

      Επι του θεματος τα ιδια ειχαν πει και στη Φορντ πριν καποια χρονια. Θετικο που οι Κορεατες επελεξαν το δρομο του χτισιματος χαρακτηρα και οχι το δρομο του πυροτεχνηματος.
      Βεβαια αυτο μπορει ν αλλαξει αν καποια στιγμη εχοντας φτιαξει χαρακτηρα, μπουν στο τρυπακι των χρονων για ξεχωρισουν απ τον ανταγωνισμο.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Μπορει να γινω κακος αλλα μπορει απλα να μην μπορει ακομα να φτιαξει ενα αμαξι που να πατησει το ταπερ σε αυτη την κατηγορια. Ολα αυτα μου ακουγονται λιγο οσα δεν φτανει η αλεπου. Δηλαδη αν ειχε ενα αμαξι με 2.000 κυβικα, 400 αλογα, με τελειο στησιμο και και και και ηξερε πως μπορει να μπει στο ring, να ξεφτυλισει το type R και να κερδισει της εντυπωσεις, να γινει ντορος, διαφημιση και πωλησεις, δεν θα το εκανε γιατι ειναι πεταμενα λεφτα? Η ολα αυτα ειναι δικαιολογιες γιατι πολυ απλα δεν ειναι ακομα σε θεση να βαλλει τοσο ψηλα τον πηχη?

    • mixalhs7

      Δηλ όσα μοντελα δεν έχουν χρόνο στο ρινγκ δεν πουλάνε?
      Πεταμένα λεφτά είναι διότι δεν υπαρχει διαδικασία μέτρησης ίδια για όλους. Ο καθένας σεταρει και μετράει το αυτοκίνητο όπως θέλει αφού δεν υπάρχουν κοινοί κανόνες για όλους.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Πουλανε αλλα οπως και να το κανεις ειναι αλλιως να μπω και να γραψω ενα 7:35 στο Nurburgring οταν το Type R καταφερε 7¨:43. Σημαινει πως εχω κανει κατι που ξεπερασα τον εαυτο μου και την ιδια την Honda.

      Επισεις στο Nurburgring υπαρχουν ατυποι κοινοι κανονες.Ολοι θα φερουν τον καλυτερο τους οδηγο, το αμαξι ειναι σχεδον παντα αμαξι παραγωγης χωρις ξηλωματα η προσθετα (αντε κανα roll cage). ολοι θα βαλλουν τον καλυτερο τους εαυτο προσπαθωντας να χτυπησουν το χρονομετρο, τα ελαστικα ειναι ελαστικα (δεν θα βαλλεις βροχολαστιχο με λιακαδα και η διαφορα παιζει λιγο με το αν ειναι slick) και εκτως απο καμια δυο λαμογιες που εχουμε δει με την stelvio και το golf R νομιζω? και καμια δυο περιπτωσεις τυπου impreza time attack τα ποιο πολλα ειναι απλα το ποσο γρηγορος ειναι ο οδηγος, το αμαξι και ποσο καλα στημενο ειναι.

      Ετσι και αλλιως οταν στριβεις με 200 χιλιομετρα με ενα hatchback παραγωγης δεν υπαρχουν και πολλες επιλογες. Η μπορεις η δεν μπορεις. Οι χρονοι στο Nurburgring παντα ηταν μαρκετινγκ γιατι πουλαει το να εισαι ο γρηγοροτερος αλλα υπαρχει και ενα βαθυτερο νοημα. Ολος αυτος ο ανταγωνισμος κανει τα αμαξια να εξελισονται να ειναι ποιο γρηγορα και δυνατα το οποιο οφελει εμας τους καταναλωτες και ειναι και θεμα γοητρου. Ολοι θελουν να ειναι ο βασιλιας της πιστας. Ο πανω πανω που δεν τον αγγιζει τιποτα.

    • mixalhs7

      Jamal Hameedi, Chief Engineer της Ford Global Performance Vehicle :
      ”… Γνώμη μας (μου) είναι πως δεν υπάρχει επίσημος χρόνος Nurburgring. Οι χρόνοι που δημοσιεύονται από πολλούς κατασκευαστές είναι –κατά την ταπεινή μου άποψη- αντίστοιχοι με χρόνους qualifying που σημειώνονται σε έναν αγώνα χωρίς επιθεώρηση πριν ή μετά το event. […] Για να μπορούμε να δημοσιεύουμε «επίσημους» χρόνους θα πρέπει να υπάρχει corner weighting, να πιστοποιείται το καλιμπράρισμα, να χρησιμοποιείται δυναμόμετρο για την μέτρηση της ισχύος του κινητήρα και πιθανότατα να λαμβάνεται ένα δείγμα καυσίμου από ένα ανεξάρτητο σώμα. Θα ήθελα να το δω αυτό μιας που όλοι φαίνεται να αγαπούν τόσο τους χρόνους. […] Οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται την ίδια μέρα από επαγγελματία οδηγό. Ξέρω πως αυτό δεν είναι αυτό που θέλουν να ακούσουν οι “internet racers” αλλά μόλις κανονικοποιηθεί η διαδικασία μέτρησης των χρόνων, τα αυτοκίνητά μας θα είναι πρώτα στη σειρά για να δοκιμαστούν. Μέχρι τότε, είναι απλά marketing […]
      https://www.autoblog.gr/2013/11/28/nurburgring-lap-times-are-just-marketing/

    • Γιώργος Εμπέρ

      Καταλαβαινω τι λες αλλα ολοι μεταξυ τους στον ιδιο χορο χορευουν. Εγω η honda ξερω αν εσυ που το εβαλες χτες πιστα, εβαλες αγωνιστικη βενζινη η αν ξυλωσες τα καθισματα και αν ο απεναντι εβαλε slick ελαστικα.

      Και ολοι οπως εχουν το δικαιωμα στον τιμιο χρονο, εχουν δικαιωμα και στην τζουτζια. Αν ολοι κανουν την τζουτζια και βαζουν αγωνιστικη βενζινη και slick ελαστικα, θα βαλλω και εγω. Αλλα ολοι εχουν και το ρισκο να πανε να προμοταρουν εναν χρονο που δεν εκαναν με την αξια τους και να φανε κραξιμο οπως η Stelvio που μονταρε το βιντεο του χρονου για να βγει λιγοτερο. Σε αυτη την περιπτωση εχουν δυσφημιση για το αμαξι και για την εταιρια.

      Οποτε υπαρχει μια ατυπη δικαιοσυνη σε ολο αυτο και λεγεται instant karma. Αν κανεις μ@λ@κι3ς θα σου γυρισει μπαλακι πισω και εχει αποδειχθει πολλες φορες

    • mixalhs7

      Κι εγω καταλαβαινω τι λες αλλα στη περίπτωση της Χιουνται απ την στιγμη που υπαρχει χρημα πιστευω πως καλα κανουν αυτη την στιγμη και δεν το σπαταλανε σε γυρολογια μιας και προσπαθουν (μαζι με την Φορντ) να καλυψουν το κομματι της αγορας του fun to drive και για να γινει αυτο πρεπει να ριξουν το βαρος σε οχηματα με χαρακτηρα και οχι σε κούτσουρα στημενα για το ρινγκ!!
      Η Αλφα δεν ειδα να κλεβει πουθενα με το βιντεο.
      Αν θες να ερμηνεύσεις την μεγαλη διαφορα της Αλφα με τον ανταγωνισμο στο κομματι του Ρινγκ, τοτε η εξηγηση ειναι απλη και αποδεδειγμενη.
      1)Τα λαστιχα 2) η πλατφορμα με τα ηλεκτρονικα.
      Ειδικα τα ελαστικα της πιρελι ειναι ειδικά εξελιγμένα για τα μοντελα Αλφα Ρομεο και παιζουν το μεγαλυτερο ρολο στους χρονους που γραφουν τα μοντελα της.

  • μονόκερος ο μπίρμαν, ιδιαίτερη περίπτωση ανθρώπου. το ψάχνει.

  • Dentdim

    Τιποτα δεν ειναι ευκολο οταν πας γρήγορα…..