Στα τέλη Οκτωβρίου, έγινε γνωστό ότι όποιος οδηγός πιαστεί να κυκλοφορεί με ιστορικές πινακίδες θα παίρνει πρόστιμο €1.500. Φυσικά, αυτό προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, γι’αυτό και στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων προσπαθειών εξεύρεσης λύσης για την κίνηση των Ιστορικών οχημάτων προτάθηκαν τα παρακάτω.

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας (ΟΜΑΕ), η Ελληνική Ομοσπονδία Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας (ΕΟΦΙΛΠΑ), η Ελληνική Ομοσπονδία Οχημάτων Εποχής (ΕΟΟΕ) και η Αθλητική Μοτοσικλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΑΜΟΤΟΕ) συναντήθηκαν την προηγούμενη Πέμπτη και κατέληξαν σε σύνολο προτάσεων, τις οποίες κατέθεσαν στο υπουργείο Μεταφορών.

Μεταξύ άλλων, οι προτάσεις των Ομοσπονδιών μας είναι οι εξής:

  • Ελεύθερη κίνηση των ιστορικών αυτοκινήτων τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.
  • Τέσσερις ημέρες το μήνα κίνηση για συντήρηση και επισκευή – συγκεκριμένα την πρώτη, δεύτερη, τρίτη και τέταρτη ημέρα Τετάρτη έκαστου μήνα, και
  • Κυκλοφορία χωρίς περιορισμούς κίνησης εντός της Περιφέρειας.
  • charris

    πιτα ολοκληρη και ο σκυλος χορτατος….

    Αυτοι που εχουν ιστορικα αυτοκινητα δεν ειχαν θεμα με τα μετρα…

    ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ

    τωρα οι μπονομπο με τις ascona και τα ιστορικα των 1000€ ας το παιζουν εξυπνοι και ας φταινε οι υπολοιποι….

  • Anestis Genk

    Τα 2 πρώτα bullets είναι οκ, το τρίτο είναι τραβηγμένο.
    Για το πρώτο θα έλεγα από Παρασκευή στις 1200 ως Δευτέρα στις 1200. Για να μπορείς να πας και να γυρίσεις από ένα event.

    Πάντως και όπως είναι τώρα ακούω πως έχει βρεθεί workaround. Δηλώνουν οι λέσχες πως έχουν κάποιον “αγώνα” και δηλώνουν εκκίνηση και τερματισμό το σπίτι του κάθε μέλους. Ο “αγώνας” μπορεί να διαρκεί μερικούς μήνες :P
    Φαίνεται σαν φουστιά αλλά είναι αρκετά καλό γιατί αυτό αφορά τα ενεργά μέλη της λέσχης(και άρα όσους ασχολούνται σοβαρά) και όχι τους πουθενάδες που πήραν πινακίδες και μην τον είδατε τον Παναή.