Μέχρι σήμερα, οι κάτοχοι ιστορικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών μπορούσαν να κυκλοφορούν νόμιμα σε δημόσιους δρόμους αν είχαν ιστορικές πινακίδες από οποιαδήποτε Ελληνική ομοσπονδία (ΦΙΛΠΑ,ΕΟΟΕ,ΕΛΠΑ), προκειμένου να μετακινήσουν τα οχήματά τους για λόγους συντήρησης, αλλά και να μετακινηθούν από και προς επίσημες εκδηλώσεις, όπως εκθέσεις, αγώνες και άλλα events.

Ωστόσο η κυβέρνηση αποφάσισε την απαγόρευση κάθε μετακίνησής τους σε δημόσιο δρόμο. Αυτό αναφέρεται στο ΦΕΚ 3641 (PDF) που δημοσιεύτηκε στις 16 Οκτωβρίου. Η μεταφορά των συγκεκριμένων οχημάτων επιτρέπεται πλέον μονάχα με ρυμουλκούμενα τρέιλερ.

Η απόφαση αυτή πάρθηκε επειδή ορισμένοι κάτοχοι ιστορικών οχημάτων έκαναν κατάχρηση και χρησιμοποιούσαν καθημερινά το ιστορικό αυτοκίνητό τους. Έτσι, όπως καταλαβαίνεις, “μαζί με τα ξερά, καίγονται και τα χλωρά” στη προσπάθεια της κυβέρνησης να δώσει ένα τέλος στη κατάχρηση αυτή. Μάλιστα όπως αναφέρεται στο ΦΕΚ, όποιος πιαστεί να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο όχημα με ιστορικές πινακίδες, θα κληθεί να πληρώσει πρόστιμο 1.500 ευρώ.

Η ΦΙΛΠΑ με ανακοίνωσή της αναφέρει πως πρόκειται για λάθος και προσπαθεί να συναντηθεί με τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου Οικονομικών για τη διευκρίνιση και την τροποποίηση της απόφασης αυτής. Συγκεκριμένα αναφέρει:

Μας κοινοποιήθηκε το νέο ΦΕΚ 3641 σχετικά με την πιστοποίηση και κυκλοφορία των ιστορικών οχημάτων. Είναι προφανές ότι εκ παραδρομής χρησιμοποιήθηκαν οι όροι και περιορισμοί των αγωνιστικών οχημάτων και όχι των ιστορικών.

Καταβάλλεται πολύ μεγάλη προσπάθεια για συνάντηση με τους αρμόδιους φορείς του Υπουργείου Οικονομικών για τη διευκρίνιση και τροποποίηση της απόφασης αυτής. Εν τω μεταξύ, προτείνουμε στα μέλη μας την αποφυγή κυκλοφορίας οχημάτων με ιστορικές πινακίδες μέχρι νεοτέρας διότι είναι το πρόστιμο έχει οριστεί στα 1.500,00€.

Τι θα γίνει άραγε με όλους εκείνους που διατηρούν για συναισθηματικούς λόγους ένα ιστορικό αυτοκίνητο; Το κόστος των συμβατικών πινακίδων είναι τεράστιο σε σχέση με το κόστος των ιστορικών πινακίδων, μιας και ο ιδιοκτήτης θα κληθεί να πληρώσει ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας και τεκμήριο για το αυτοκίνητο.

  • οσο σκληρο και να ακουστει αυτο για τους λατρεις των ιστορικων….εγω συμφωνω με το μετρο !!!
    διοτι ο νομος σου δινει το δικαιωμα να το κουνησεις οταν ο συλογος που εισαι εγεγραμμενος εχει ενα καθορισμο event!!!
    γιαυτον και μονο το λογο δεν ειναι αλλωστε τα ιστορικα ???

    αμα τα θελεις για να κοβεις βολτες….τοτε σου δινει το δικαιωμα να τα κυκλοφορησεις αμα πληρωσεις τα αναλογα τελη !!!

    πραγματικα ξερω μερικους που σου ελεγαν το κυκλοφορω κανονικα….και ΑΝ με πιασουν θα τους πω οτι το παω για service!!!
    και πληρωνω ψιχουλα στο κρατος !!! ;-)

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Φιλε, προφανως και υπαρχουν λαμογια η απατεωνες αναμεσα μας,αλλα τέτοιας καθετης λογικης ,τροπολογιας η νομοθεσιες αποδεικνύουν την αδυναμια τους κρατικου ελεκτικου μηχανισμου,συν το γενονος οτι λογω της δεινης οικονομικης καταστασης ο μεσος ορος ηλικιας των οχηματων αυξανεται και τρεχουν,να προλαβουν για τυχον χαμενα εσοδα.
      Θεωρω πως αναμεσα μας υπαρχουν και ιδιοκτητες που με τον προσωπικο τους χρονο η το υστερημα τους προσπαθουν να τα κρατησουν στους δρομους και,οχι να σαπιζουν σε υγρα γκαραζ,αυτο δεν το κανει αυτοματως και εχοντες.

    • μα σε τι διαφερει για εναν πραγματικο λατρη των ιστορικων αυτο που διαβασα ???
      αντε ετσι να δραστιροποιηθουν λιγο παραπανω οι συλογοι !!!

    • Renesis1

      Δυστυχώς για κάποιους μ@λ@κες, την πληρώνουν και οι σωστοί, που σπάνια το βγάζανε μια μικρή βόλτα κάποιο Σ/Κ να το χαρούν και για να μην πεθάνει και η μπαταρία / μίζα, σαν ένα μέτρο συντήρησης..

    • αυτο που λες….επειδη οι πραγματικοι λατρεις τα εβγαζαν ενα Σ/Κ στο τοσο…..θα μπορεσουν να κανουν πχ ανα 2μηνο/3μηνο καποια προκαθορισμενα μιτινγκ οποτε ολα καλα…σωστα ???
      αντιθετα αυτοι που τα βγαζαν καθημερινες και βραδυ για να πανε στο ”συνεργειο” θα χαλαστουν….. ;-)

    • Renesis1

      Καταρχάς να διευκρινίσω οτι ο χαρακτηρισμός που ανέφερα πιο πάνω πάει συγκεκριμένα σε άτομα που είχαν πινακίδες ιστορικού και τα κινούσαν 24/7.

      Κάποιος που έχει ένα ιστορικό που το λατρεύει και το κινεί μια το 3μηνο, καθημερινή, αργά βράδυ απλά για μια βόλτα, μπορεί νομικά να είναι παράνομος αλλά καταλαβαίνω τη πράξη, μια “αμαρτία” που γίνεται λόγω αγάπης για το ιστορικό αυτοκίνητο. Αυτό γίνεται συνήθως όταν δεν πραγματοποιούνται συχνές συγκεντρώσεις και το βλέπουν να λιώνει στο γκαράζ.

      Οι συγκεκριμένοι που φορέσανε πινακίδες ιστορικού για χρήση 24/7, έχοντας οικονομική δυνατότητα, είναι απλά ανεκδιήγητοι. Εκεί δεν υπάρχει αγάπη, ούτε μεράκι, απλά η κλασσική νεοελληνική λαμογιά για τσάμπα μετακινήσεις. Εκεί πηγαίνει και ο χαρακτηρισμός που ανέφερα στο παραπάνω σχόλιο. Και όπως συνήθως, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά..

    • δεν νομιζω να διαφωνει κανεις σε αυτο !!!!
      ολοι με τα λαμογια και τους μπαταχστηδες τα εχουμε !!!
      ασφαλως και οχι με το ιστορικο αυτοκινητο !!

    • Zero A6M

      οχι αλλα θα προτιμουσα ενα μετρο οπως εχει αναφερει σχολιαστης τυπου γερμανιας με περιορισμο χιλιομετρων ανα χρονο στα 7000 κτλ και ας δουλεψει και κανενας ελεγχος της αστυνομιας αλλα εδω δεν δουλευει ουτε για μηχανακια ουτε για φορτηγα ουτε για ανασφαλιστα τι να λεμε κριμα…….

    • Mika

      Σημερα ειδα μια πανεμορφω ιστορικη Corvette με αναδιπλουμενα φωτα κι ιστορικες πινακιδες, να βολταρει στον Κηφισο…Σιγουρα για σερβις δεν πηγαινε εκεινη την ωρα!
      :p

  • charris

    Καιρός ήταν…!!!!
    Και Όχι το χρεπι σου το σάπιο που δεν στέκεσαι από πίσω χωρίς μάσκα που δεν κάνεις σερβις και τα λάστιχα είναι ίδιας χρονολογίας με την άδεια ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ…..ΛΑΜΟΓΙΟ…
    Έτσι κι αλλιώς αυτός που μπορεί να έχει ένα σωστό ιστορικό μπορεί να έχει και τρόπους μετακίνησης του στα διάφορα events

  • σου λεει .. ολοι οι ελληνες εχουν παλαια αυτοκινητα πανω απο 30ετοι θα τα κανουν ολοι αντικες και πανε τα εσοδα του κρατους … οποτε ενα διορατικο κρατος οπως το ελληνικο βαζει φρενο και σε αυτην την λαμογια της φυσης του ελληνα … δυστηχως ομως την πληρωνουν ολοι … παντα ετσι ομως δεν γινεται …. λιγοι εκλεψαν λιγοι πηραν μιζες λιγοι κυβερνησαν ολοι πληρωνουμε το χρεος τους ..

  • Γιώργος Εμπέρ

    Συμφωνω με το μετρο. Ολοι οι παππουδες κοιτανε πως θα κοτσαρουν πανω στο χρεπι τους πινακιδα ΦΙΛΠΑ για να μην πληρωνουν.

    • apostolos32

      Η αγάπη σε ένα ιστορικό αυτοκίνητο είναι δηλαδή αποκλειστικότητα των παππούδων; Εσύ ο πιτσιρίκος πόσες λαμογιές ή παραβάσεις έχεις κάνει με το αμάξι σου;;

    • Γιώργος Εμπέρ

      Αλλο η αγαπη για ενα ιστορικο αυτοκινητο και αλλο η εκμεταλευση αυτου ωστε ο καθε παππους με καροτσα 200 ετων να μπορει να βγαζει στους δρομους τον χαρο του και να μην πληρωνει και τιποτα. Το μαθαμε τωρα και το λεμε ιστορικο! Τα οντως ιστορικα ειναι ανακατασκευασμενα με λαμαρινα που γυαλιζει, πολυ καλα συντηρημενα μεσα και εξω, αχτυπητα, αγρατζουνιστα με ελαστικο που λαμπει και γενικα εχουν το ΦΙΛΠΑ απο πισω και λες ε ναι ρε φιλε, μπραβο του! Ειναι αμαξια που παρα τα 40 χρονια στην πλατη τους ειναι προσεγμενα, με μερακι και στον δρομο φανταζουν λες και βγηκαν χτες απο το εργοστασιο. Σε γυρνανε πισω στον χρονο! Αυτα τα αυτοκινητα ΝΑΙ ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ!

      Το χιλιοχτυπημενο opel manta του 70 euro 0 με χαλασμενο καταλυτη που κανει σαν κατσαρολικα που πεφτουν και που βγαζει απο πισω ασπρο καπνο και το τιμονι στριβει για να παει το αμαξι ευθεια, δεν αξιζει το ΦΙΛΠΑ απο πισω και ουτε λεγεται ιστορικο αυτοκινητο, ουτε αγαπη για τα παλια αυτοκινητα! Λεγεται πως αν το παω Κτεο θα μου το βγαλλουν ολικη και εγω δεν εχω να δωσω ουτε για βενζινη οποτε κοτσαρω ενα ιστορικο και τελειωσε το παραμυθι!

      Το προβλημα ειναι πως επειδη αυτοι δεν ειναι ενας η δυο η τρεις, προκειμενου να καταπολεμησει αυτους, παιρνει η μπαλα δυστυχως και αυτους που κανουν οντως προσπαθεια να κατεχουν και να οδηγανε ενα ιστορικο αυτοκινητο. Αλλα στην Ελλαδα του σημερα, αυτη δεν ειναι η μονη αδικια! Υπαρχουν και αλλες χειροτερες!

    • apostolos32

      Σε όσα γράφεις συμφωνούμε. Σε αυτό που διαφωνούμε είναι ότι σώνει και καλά ο παππούς θα κάνει την λαμογιά με τα σαραβαλα που φέρουν ιστορικές πινακίδες. Μία χαρά και ο πιτσιρικάς που για κάτι τέτοιο φτάνει το πορτοφόλι του θα κάνει το ίδιο. Το λάθος για εμένα είναι πως θα έπρεπε το κράτος να βάλει κανόνες και όχι πονάει χέρι,κόψει χέρι. Αλλά τι να λέμε. Πρώτη φορά αριστερά είναι αυτή. Θα φάμε και την καμήλα και την ουρά όπως είπε κάποια ψυχή.

  • Ayrton

    Ένα αυτοκίνητο που επί 30 συναπτά έτη πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, θα έπρεπε κανονικά να απαλλάσσεται…..αφου ήδη έχει δώσει πολλά στο ελληνικό κράτος.
    Η κυκλοφορία ενός τέτοιου αυτοκινήτου σε καθημερινή βάση είναι ΑΣΎΜΦΟΡΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΉΤΗ ΤΟΥ. Οι λόγοι? Πολλοί….
    1) έχει υψηλή κατανάλωση
    2) δύσκολο στην χρήση
    3) χωρίς βασικές ανέσεις ( a/c , ηλεκτρ. παράθυρα + κλειδαριές, αδύναμα φώτα, ….)
    4) χωρίς παθητική ασφάλεια ( αερόσακους)
    5) χωρίς abs κ esp
    6) σε περίπτωση ατυχήματος δυσεύρετα ανταλλακτικά και με υψηλό κόστος αγοράς λόγω σπανιοτητας ,
    7) χωρίς οι ασφαλιστικές εταιρείες να καλύπτουν την ζημιά λόγω παλαιότητας και να τα οδηγούν στις πρεσσες
    Και πολλοί ακόμα……
    Συμφωνώ πως ορισμένοι έκαναν λαθεμένη χρήση των ιστορικών πινακίδων, όπως και οι Λέσχες χορηγουσαν πινακίδες και σε καγκουρεμενα αυτοκίνητα & σε μετατροπές & σε σάπια….
    Όμως σαν κράτος, πιάσε τους παραβάτες και τιμώρησε τους. Μην ισοπεδωνεις τους παντες και τα παντα.
    Θέσπισε να περνάνε ΚΤΕΟ και οι αντίκες κάθε 2 χρόνια όπως κ τα σύγχρονα αυτοκίνητα
    Δώσε κανονικές πινακίδες κ υποχρέωση ασφάλισης όπως κ στα συμβατικά αυτοκίνητα
    Απάλλαξε τα από τα τέλη κυκλοφορίας όπως τόσα ΚΑΙΝΟΎΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΏΝΟΥΝ ( δεν θες να τα απαλλαξεις? Βάλε να πληρώσουν το 30% ή 40% των τελών που αντιστοιχούν στα κυβικά τους)

    Τα ιστορικά αυτοκίνητα είναι στολίδια στους δρόμους μας , μας θυμίζουν άλλες εποχές και καταστάσεις, είναι ένα ταξίδι στον χρόνο. Είναι ωραίο να κυκλοφορούν περιποιημένα ανάμεσα στα σημερινά. Είναι το μεράκι των ανθρώπων που τα έχουν……….και δεν έχεις το δικαίωμα να τους το στερήσεις….
    (Δημοκρατία έχουμε ή Χούντα????)

    Ύ. Γ. : δεν μιλάω για τα σάπια και τα ρημάδια που εκμεταλλεύονται το προνόμιο της 30ετιας

    • apostolos32

      Απόλυτα σωστός. Όχι της λογικής πονάει χέρι,κόψει χέρι.

  • michalis

    όποιος δεν εχει ιστορικό ισως του δόθηκε η ευκαιρία να βγαλει το κόμπλεξ του…… αν θέλετε να ειστε δίκαιοι θα λεγατε απαγορεύεται η κίνηση ιστορικού καθημερινές(πχ που παει ο αλλος στη δουλειά του) και να επιτρέπεται Κυριακες να ομορφαίνει και λιγο ο δρομος…. αλλιώς να σας βαλουν extra φορο στο κρεας σε ολους σας και να σας τρολαρουν οι χορτοφάγοι.

    • Sotiris Kontoulis

      Όποιος δεν έχει ιστορικό σαν κλασικός Ελληναρας να ψοφήσει και η κατσίκα του γείτονα… Σαφώς υπάρχουν και αυτοί πού εκμεταλλεύονται το καθεστώς των ιστορικων πινακίδων αλλά τα οχήματα πρέπει να κάνουν χιλιόμετρα συντήρησης και να πηγαίνουν στο συνεργείο. Παράλληλα υπάρχουν κλασικά οχήματα που έχουν στο παρελθόν διαγραφεί ή εχουν έρθει με εισαγωγή από το εξωτερικό και δεν μπορούν πια με τον νέο νόμο να μετακινηθούν.

    • σε τι διαφερει ενα ιστορικο που θα κινειται στο δρομο πχ καθε κυριακη και θα γραφει τον χρονο πχ 4000 χιλιομετρα…..
      με το δικο μου το δευτερο το καλο..για τα γουστα 2θεσιο του 2010 που αντε να γραφει τον χρονο 6000χιλιομετρα ????

    • charris

      όποιος δεν εχει ιστορικό ισως του δόθηκε η ευκαιρία να βγαλει το κόμπλεξ του…..

      Πλάκα μας κάνεις….? Με 3χιλιαρικα αγοράζεις ιστορικό…. άρα δεν νομίζω πως είναι κόμπλεξ όταν δεν έχεις ιστορικό άλλα ζαντολαστικα ίδιας αξίας….just saying

    • Michalis

      Οταν θες πάντα υπάρχουν λύσεις…..και θα μπορούσε με καλη θέληση και εδω να βρεθει μια…. δεν θα χαρεις ουτε εσυ οταν μετα τις αποσυρσεις χάθηκε η μισή ιστορία του κλασικού αυτοκινήτου και αν συνεχίσει αυτο και η υπόλοιπη μιση…. θα βλέπουμε μονο πλαστικες τουρμπατες φουσκες να κυκλοφορούν.

  • Νίκος

    Αποδεικνύεται ακόμα μία φορά ότι έχουμε απόσταση από την Ευρώπη στην οποία αυτο εφαρμόζεται.Τα ιστορικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν σε όλη την Ευρώπη εκτός από την Ελλάδα επειδή κάποιοι εδώ πέρα πράγματι παρανόμησαν.Η αστυνομία αμέτοχη.Ποτέ δεν πάει να τους πιάσει.Ποτέ δεν μπορεί να τους πάρει τα νούμερα.Αυτό το πληρώνουμε όλοι.Το 80% των αυτοκινήτων που είναι ιστορικά είναι φθηνά αυτοκίνητα που ούτε σοβαρά τέλη έχουνε ούτε δαπάνες και τα έχουν άνθρωποι με περιορισμένο εισόδημα.Το 10% το έχουν οι πλούσιοι οι οποίοι μπορούν να πληρώνουν τα τέλη. Γιατί όμως οι απλοί ανθρώποι να μην μπορούν να χαρούν ένα παλαιό φθηνό αυτοκίνητο επειδή κάποιοι κλέβουν.Διότι οι άνθρωποι αυτοί δεν μπορούν να έχουν τρέιλερ για να μεταφέρουν τα αυτοκίνητα στις εκδηλώσεις και να τα παίρνουν πίσω. Απλα το hobby αυτό θα σβήσει στην ελλαδα. Είμαστε κλασική Ελλάδα, μακριά από την Ευρώπη.

  • ep91glanza

    Σαν υπευθυνος για την χορηγηση η οχι ιστορικης πινακιδας στη Γερμανια θα κανω απλως μερικες παρατηρησεις για το πως λειτουργει το συστημα εδω.. Το οχημα μετα το περας των 30 ετων απ την πρωτη αδεια περναει εναν ελεγχο ποιοτητας και αυθεντικοτητας ο οποιος ειναι αρκετα αυστηρος.. Τα οχηματα που πληρουν τις προυποθεσεις εχουν δικαιωμα να αιτηθουν ιστορικη πινακιδα μονιμης χρησης ειτε περιορισμενης μονο για event κλπ. Οσα ανηκουν στην πρωτη κατηγορια φορολογουνται κανονικα με σημα 191,73€ ανεξαιρετως κυβισμου, τυπου κλπ και υποχρεουνται σε ασφαλιση αστικης ευθυνης παρολαυτα με περιορισμενο αριθμο χιλιομετρων ανα ετος.. ο οποιος διαφερει απο οχημα σε οχημα παρολαυτα δεν ξεπερναει τις 7500 χλμ (οσο σπανιοτερο τοσο λιγοτερα). Το οχημα στη συνεχεια υποχρεουται καθε δυο χρονια σε περιοδικο τεχνικο ελεγχο ΚΤΕΟ οπως ολα τα οχηματα. Εκεινα τα οποια θα παρουν περιορισμενης (κοκκινη) επιτρεπεται να κυκλοφορουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με ΒΙΒΛΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ και μονο για EVENT εγκεκριμενα απο τα υπουργεια πολιτισμου/μεταφορων… και τα οποια ειναι ασφαλισμενα απο την προσωπικη αστικη ευθηνη του ιδιοκτητη τους… Αυτα τα ολιγα

    • Zero A6M

      ich brauche meine Pillen!Du kannst auch mal anfangen zu sagen was das Ordnungsamt ist….

    • Zero A6M

      Εγω θα ηθελα να σε ρωτησω τι θα πρεπει να κανω ωστε να παρω γερμανικες πινακιδες σε οχημα μου και εφοσον ξεκινησω δουλεια στην Γερμανια και ποσο ευκολη η διαδικασια για ενα οχημα 2005 μοντελο…..αν εχεις το χρονο διοτι το βλεπω πολυ συντομα!

    • Zero A6M

      Πες τους και για το χωροταξικο και πως λειτουργει……να κλαψουμε λιγο ολοι μαζι για τις κινητες μοναδες κτεο, για το που μπορουν να κινουνται τα μηχανακια, τωρα που σε βρηκα δεν σε αφηνω χαχαχαχα!

    • ep91glanza

      Φανταζομαι θελεις να φερεις το αυτοκινητο σου απο Ελλαδα.. Πρεπει να προμηθευτεις το Certificate of Conformity (COC) του οχηματος και θα ερθεις κανονικα με την αδεια σου και τις πινακιδες σου. Με το COC θα πας στο TÜV/DEKRA της περιοχης σου και θα το περασεις ΚΤΕΟ. Με το χαρτι του ΚΤΕΟ, τις ελληνικες πινακιδες, την αδεια κυκλοφοριας, την καινουρια ασφαλεια που θα κανεις εδω και το COC θα πας στο Zulassungstelle της περιοχης σου και εκει θα σου εκδωσουν νεα γερμανικη αδεια και θα κοψεις και καινουριες πινακιδες… Ολο το σκηνικο με διαγραφη απο Ελλαδα κλπ το αναλαμβανουν αυτοι.. κατα κανονα τουλαχιστον.. γενικως δεν ειναι κατι δυσκολο.. κοστος 100€ το ΚΤΕΟ (για δυο χρονια), 40-50€ αδεια, και κανα 35αρι οι πινακιδες.. Αν θελεις οποιαδηποτε βοηθεια, εξηγηση κλπ στειλε μου, σε ποια πολη πηγαινεις και τι αυτοκινητο φερνεις?

    • Zero A6M

      Ευχαριστω για το χρονο σου αγαπητε.Μπορει να σε ξαναενοχλησω.

  • Kyriakos Montiadis

    Ας υπάρξει περισσότερη αστυνόμευση για να ελεγχονται αυτοί που καταχραζονται το προνόμιο-δικαίωμα αυτό!Οχι να τους παίρνει όλους η μπάλα…

  • Anestis Genk

    Το μέτρο είναι αστείο και λογικά δεν θα σταθεί για πολύ. Μάλλον “τα λένε στην πεθερά για να τ’ακούσει η νύφη” δηλαδή για ανασκουμπωθούν οι λέσχες και να μην μοιράζουν αβέρτα πινακίδες. Ίσως με πολύ ελάχιστες εξαιρέσεις δεν νομίζω πως υπάρχουν πολλοί που εκμεταλλεύονται τις πινακίδες.
    Όσοι το κάνουν, καλό θα ήταν να ελεγχθούν καλά για ένα πόθεν έσχες γιατί αυτό συμφέρει να το κάνεις σε κάποιο όχημα με πολλά κυβικά. Να πληρώνεις μπετζίνα για να κυκλοφορείς καθημερινά ένα τέτοιο όχημα είναι ανόητο.
    Προσωπικά δεν έχω δει κάποιον που να το εκμεταλλεύεται.
    Δλδ η κατηγορία όσων το εκμεταλλεύεται είναι τπτ με ακριβά αυτοκίνητα που θέλουν να τα κάνουν 5 βόλτες τον χρόνο και δεν θέλουν να πληρώνουν χιλιάδες ευρώ τέλη για 5 βόλτες.

    Πάντως το τοπίο είναι κάπως περίεργο καθώς σε 3 χρόνια θα είναι κλασσικά τα αυτοκίνητα του ’90, που είναι πολύ πιο κοντά στα σημερινά παρά στα αυτοκίνητα του 1980.

    Απ’όσο ξέρω υπάρχει ένα σύστημα που στέλνεις sms στην λέσχη σου πως θα κυκλοφορήσεις, όταν θες να κυκλοφορήσεις. Το σύστημα είναι καλό με την έννοια πως αν γίνει κάπως πιο απλό να ελεχθεί από την αστυνομία, θα φαίνεται ποιοι κυκλοφορούν πολύ και ποιοι κυκλοφορούν χωρίς να ενημερώσουν. Για τους δεύτερους βαρύ πρόστιμο ναι.

  • Smartass

    Γαμώ την γκαντεμιά, Σε 6 χρόνια θα του έβαζα πινακίδες ιστορικού. Τώρα π…….ρια.

  • Τόλης944

    Οι άνθρωποι είναι άσχετοι εντελώς. Το μέλημά τους είναι να κάνουν τη ζωή πιο εύκολη στους ανόμαλους και τα λαμόγια φίλους τους. Φλώροι – προδότες – ψευτοκουλτουριαραίοι εκατομμυριούχοι. Καμία διαφορά από όλους όσους ασχολούνται επαγγελματικά με τα “κοινά”.

    Αρκεί να σκεφτούν πόσα εισπράττουν μέσω ΦΠΑ από το κόστος συντήρησης των ιστορικών…
    Και ότι στις εκλογές θα τους μαυρίσουν όλοι οι ιστορικοί [όσοι ακόμα συμμετέχουν στο γελοίο πανηγυράκι της χούντας της ηλιθιότητας (= Δημοκρατία) που ονομάζεται εκλογές].

    Το μέτρο δεν θα σταθεί για πολύ, είτε θα συνδιαστεί με κάποιου είδους έκπτωση στα τέλη κυκλοφορίας.

  • Yiannis Kontopoulos

    Σίγουρα έπρεπε να μπει ένα τέλος σε αυτό, αλλά όχι έτσι. Προσωπικά ψάχνω να βρω ένα ιστορικό όχημα, και δεν μπορώ να το βρω Ελλάδα και το φέρνω απ έξω. Φυσικά δεν μπορω να βγάλω πινακίδες υπουργείου σε αυτοκίνητο 35 ετών. Οπότε θα στραφώ στη λύση των ΙΟ πινακίδων. Τι άλλο θα μπορούσα να κάνω;

  • ποια χλωρά ρε μαν; όλα ξερά είναι. και το κράτος αν θες κλείνει το μάτι. όταν μπορώ να κάνω ιστορικό ένα όχημα δεκαετίας, έ τί κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια.
    τώρα παράγινε και το μαζεύουν, καρότο μαστίγιο. δεκάδες “ιστορικά” καθημερινά.

  • Γιάννης

    Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει με σοβαρά επιχειρήματα γιατί ένας κάτοχος “ιστορικού” αυτοκινήτου να πληρώνει λιγότερα τέλη κλπ από έναν κάτοχο “κανονικού” αυτοκινήτου;

    • και γω αυτο ρωτησα….αλλα απαντηση δεν πηρα….
      και μια ερωτηση ακομα….τι εννοουμε οτι το ιστορικο αυτοκινητο ειναι πολιτισιτικη κληρονομια ??

  • Zero A6M

    Αν εκανα σωστους υπολογισμους τελη για το αμαξι μου στην Γερμανια 135 ευρω εδω……..αστο και για τα κλασσικα με περιορισμο χιλιομετρων στα 7000/χρονο 192 οπως αναφερει ο φιλος της ΦΙΛΠΑ Γερμανιας τωρα μπορειτε να βρισετε αφοβα

    http://www.bundesfinanzministerium.de/Web/DE/Service/Apps_Rechner/KfzRechner/KfzRechner.html

    • Zero A6M

      Γερμαναραδες γερμανοτσολιαδες και αλλα τετοια ωραια…….τον σοιμπλε την μερκελ και την Αλεξανδρα που δεν ηξερε……

    • Zero A6M

      Ξερω να τρως στη μαπα πολιτισμο απο τους βαρβαρους ανθελληνες γερμανους σκληρο αλλα φατε το…….