Το σφύριγμα των φρένων για πολλούς σηματοδοτεί την ώρα που πρέπει να αλλάξουμε τακάκια, αλλά η Porsche στο νέο της video μας εξηγεί από που προέρχεται και πως δημιουργείται το σφύριγμα.

  • Smartass

    Εγώ δεν είμαι ευχαριστημενος με τα χωρίς αμίαντο δήθεν φιλικά προς το περιβάλλον φρένα.
    To 2000 έως 2008 είχα αυτοκίνητο χωρίς ABS στις 110.000 χιλιομετρα άλλαξα δυο (2)
    φορές τακάκια μπροστά, σιαγόνες πίσω δεν άλλαξα όσο το είχα.
    Επίσης σετ συμπλέκτη δεν άλλαξα παρά το ότι έτυχε να το ζορίσω και να μυρίσει ο δίσκος. Το υλικό τριβής περιείχε αμίαντο για αυτό είχαν αντοχή.
    Για το QQ 2008 μου είπαν να μην το ζορίσω τον δίσκο, αν το ζορίσω και μυρίσει πάμε για σασμάν κάτω. Τα μαμά τακάκια σφυρίζουν. Στην επόμενη αλλαγή θα βάλω
    ZTEC+ Brake System όπως μου πρότεινε φίλος μηχανικός (έχει δικό του συνεργείο) αλλά και αυτός που ψωνίζω ανταλλακτικά.

    • θα ορκιζομουν οτι μου εχεις αναφερει πως εισαι μηχανικος !!!! ευτυχως δεν πηρα τον ορκο !!!! :-P

    • xtra

      Ο αμίαντος ειναι καρκινογονος… Καλα κανουν και τον εχουν καταργησει..

  • spiros

    Tο video μάλλον φτιάχτηκε επειδή λεφτάδες Αμερικάνοι γκρινιαζουν ότι η porsch έχει απαράδεκτα φρένα που σφυρίζουν

  • anagnwsths

    Εδώ φαίνεται ο λόγος που κοστίζει τόσο το R&D στις πολύ μεγάλες εταιρίες. εκατοντάδες μηχανικοί, πληροφορικάριοι, γραμματείς με δεκάδες ώρες εργασίας για να μας πουν γιατί σφυρίζουν τα φρένα.

    Ας ρωτούσαν έναν μηχανικό να τους πει οτι οφείλεται στην γυαλάδα και την σκλήρυνση με τις εναλλαγές θερμοκρασίας που συμβαίνει στο τακάκι.

  • Renesis1

    Προφανώς και στην Porsche υπάρχει εξήγηση, σε αντίθεση με τα συμβατικά καθημερινά αυτοκίνητα, που συνήθως εκεί το σφύριγμα υποδηλώνει στο +90% των περιπτώσεων, τελειωμένα τακάκια / δισκόπλακες.

  • sotirisb

    Δωστε μου μια 911 και θα σφυριζω και εγω κλεφτικα!