Ο καιρός, όπως και τα αυτοκίνητα, μας αρέσει περισσότερο όταν γυρίζει. Για την ύπαρξη ποικιλίας, την αποφυγή της ρουτίνας και το γενικότερο ενδιαφέρον στη ζωή. Δες το “The Fast and The Furious“. Από αφοσιωμένη ταινία street racing και αυτοκινητόβιας κουλτούρας, εξελίχτηκε σε ένα γραφικό franchise ταινιών δράσης όπου κοντράκηδες και κλέφτες βίντεο (εξαιρείται ο Hobbs που είναι σκληρό μαχήμι) έχουν φτάσει να μάχονται (και να πελατώνουν) κομάντο της SAS, πράκτορες της CIA, ενώ σειρά δεν αποκλείεται να πάρουν ο Darth Vader με τους Χ-Μen.

Στα καλά “γυρίσματα” του καιρού, πάμε στην αρχή. Στην πρώτη -και μακράν καλύτερη- ταινία της σειράς. Θυμάσαι τον γλίτση οδηγό της Ferrari με την ξανθιά γλάστρα δίπλα, που απαντάει στην ερώτηση του Brian “-Πόσο πάει;” με ένα οκνηρό “-Παραπάνω απ’όσα μπορείς να διαθέσεις, ψηλέ”. Στη συνέχεια πατάει κι ένα ξερόγκαζο ως άλλο ερωτικό κάλεσμα, βέβαιος για τη νίκη της πανάκριβης Ιταλίδας

Άσχετα από το “χωνί” που κατανάλωσε, δεν είχε άδικο. H 355 Spider που οδηγούσε, κόστιζε καινούργια περί τις 140.000 δολάρια. Η Supra, από την άλλη, ίσα που ξεπερνούσε τις 55 στην πλουσιότερη έκδοση. Αν υποθέσουμε πως αυτή που φιλοξενεί το δίδυμο Dom-Brian κουβαλάει αναβαθμίσεις ύψους 15 χιλιάδων (όπως αναφέρει ο Jesse όταν αντικρίζει το κουφάρι που του παρουσιάζει ο Brian) φτάνουμε αισίως τα 75 χιλιάρικα. Τα μισά, δηλαδή, από το ιταλικό υπεραυτοκίνητο.

Σήμερα, ωστόσο, ο τροχός έχει αλλάξει καρέ. Η Supra θεωρείται τοτέμ της ιαπωνικής κουλτούρας και μνημείο αυτοκινητικής κληρονομιάς. Υπό κανονικές συνθήκες, οι τιμές στα μεταχειρισμένα (πάντα στην Αμερική) κυμαίνονται από 30 μέχρι 45 χιλιάδες. Από τη στιγμή, όμως, που η Toyota ανακοίνωσε πως η νέα Supra (αν διατηρήσει το όνομα, δηλαδή) δεν θα διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο και θα παράγει μάξιμουμ “μόλις” 33ο ίππους (όσους και η 4η γενιά), οι τιμές φούσκωσαν περισσότερο κι από τις τουρμπίνες του 2JZ. Πλέον, υπάρχουν μουρλοί που ζητάνε μέχρι και 100.000, με τις νορμάλ περιπτώσεις να αρκούνται σε 60 με 65 χιλιάδες.

Στην αντίπερα όχθη, η 355 δεν γέρασε το ίδιο ζηλευτά. Ενώ είναι μια από τις πιο αισθησιακές Ferrari που έχουν κυκλοφορήσει, μένει πίσω από θέμα ιστορικού αντικτύπου. Πέρα από την πρεμιέρα για το ημιαυτόματο κιβώτιο και την αυλαία για τα pop-up φωτιστικά σώματα, το Μαρανέλο έβγαλε δυνατότερες, γρηγορότερες και πιο φωνακλούδες V8 παρουσίες. Η εμφάνιση παραμένει σαγηνευτική, ειδικά σε σχέση με την 360 που την διαδέχτηκε, όμως δεν είναι αρκετή για να κρατήσει ψηλά την τιμή της μετοχής. Μια F355 σε άριστη κατάσταση και με “χτένι”, δεν κοστολογείται παραπάνω από 50-55 χιλιάδες δολάρια. Και εδώ υπάρχουν φρενοβλαβείς που θέλουν μέχρι και 200.000, όμως ο μέσος όρος διαμορφώνεται περίπου 5 χιλιάδες κάτω σε σχέση με τον αντίστοιχο της Supra.

Αν τυγχάνει να οδηγείς μια 355, καταρχάς συγχαρητήρια. Δευτερευόντως, το νου σου ποιον προκαλείς σε “άνοιγμα” και, προς Θεού, μην ανοίξεις κουβέντα με κάτοχο Supra MKIV. Δύσκολο ματς, από όλες τις απόψεις.