Η McLaren αποτελεί τρανό παράδειγμα πως στη σημερινή εποχή, το power unit έχει σημαντική ευθύνη για τη συνολική απόδοση ενός μονοθέσιου. Από το 2015 μέχρι και το 2017, τα μονοθέσια της βρετανικής ομάδας ήταν αργά τις περισσότερες φορές, έχοντας φανερή έλλειψη δύναμης -και αξιοπιστίας φυσικά-, γι’ αυτό και οι υπεύθυνοι του Woking αποφάσισαν να συνεργαστούν με τη Renault.

Ο Γάλλος κατασκευαστής βρίσκεται σε σαφώς καλύτερο επίπεδο από τους Ιάπωνες, με τον επί κεφαλής της McLaren, Zak Brown, να πιστεύει ότι έχουν σημειωθεί σημαντικές βελτιώσεις στην απόδοση και την αξιοπιστία, όπως πιστεύουν οι ίδιοι οι μηχανικοί της Renault.

Δεν υπάρχουν καμπανάκια συναγερμού. Φαίνονται πολύ σίγουροι, αν και είναι καλύτερο να μιλάνε για τις λεπτομέρειες. Όσον αφορά τη δύναμη και την αξιοπιστία, είναι χαρούμενοι με το σημείο που βρίσκονται και το τι συμβαίνει στο δυναμόμετρο. Και ειδικά για την αξιοπιστία, νομίζουν ότι τα έχουν καταφέρει.

Πέρυσι, είχαν τη δύναμη, και ήταν η αξιοπιστία το πρόβλημα. Είχαν τα προβλήματά τους στο Μεξικό, αλλά επίσης κυριάρχησαν στον αγώνα, οπότε νιώθουμε ωραία.

Ο Τεχνικός Διευθυντής των Βρετανών, Tim Goss, θεωρεί ότι υπάρχουν περιθώρια για βελτιώσεις και αλλαγές, γι’ αυτό και συνεργάζονται στενά με τη Renault, ώστε αυτές να πραγματοποιηθούν το 2019, καθώς δεν υπήρχε χρόνος γι’ αυτό φέτος.

Έχουν αναπτύξει τον κινητήρα. Τον έχουν βελτιώσει και θα είναι πιο δυνατός. Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που έχουν, όπως και όλοι οι κατασκευαστές, είναι οι τρεις κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι τρεις MGU-H για κάθε οδηγό, μαζί με δύο ES και δύο MGU-K. Είναι ένα τεράστιο έργο για να επεκτείνουμε τα χιλιόμετρα των power units, οπότε όλοι οι κατασκευαστές εστίασαν στο να πάρουν επιπλέον χιλιόμετρα, από το να κυνηγούν την απόδοση.

Σίγουρα, θα θέλαμε κάποιες αλλαγές. Και οι μηχανικοί ακούνε. Έχουμε κάνει κάποιες αλλαγές. Είναι λίγος ο χρόνος όσο προσπαθούμε να βάλουμε τον κινητήρα στο αυτοκίνητο, δεν υπήρξε πραγματικά ο χρόνος για να αλλάξουμε πολλά πράγματα. Σίγουρα, είναι ένας διαφορετικός κινητήρας, μια διαφορετική διάταξη και θα πρέπει να σκεφτούμε ξανά κάποια πράγματα. Αλλά, πηγαίνοντας στο 2019, είμαστε ήδη σε διάλογο με τη Renault για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.